بازسازی ساختمان

پتینه برای آپارتمان کوچک

برای طراحی این آپارتمان کوچک از دکوراسیون سیاه و سفید و کفپوش و دیوار پوش های چوبی بازسازی ساختمان استفاده شده است. دکوراسیون این خانه یک خوابه همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید مدرن و ساده است. برای استفاده بهینه از فضا و ایجاد فضایی بیشتر برای نشستن در اتاق نشیمن از مدل مبلمان ال استفاده شده است.

مبلمان در رو به روی نقطه کانونی قرار گرفته اند و همانطور که مشاهده می کنید فضایی ایده آلی برای نشستن افراد خانواده و مهمان ها در فضای اتاق نشیمن ایجاد شده است.

آشپزخانه روشن برای هر فردی رویایی و خاص است. استفاده از رنگ های روشن می تواند آشپزخانه را پرنور و بزرگتر نشان دهد. آشپزخانه سفید و روشن زیباتر از آشپزخانه تیره به چشم می آید. می توانید از پالت رنگی خنثی برای دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید و در این  پتینه کاریصورت تمام رنگ های فرعی نیز در دکوراسیون آشپزخانه زیبایی خود را خواهند داشت.

اگر شما در یک خانه 70 متری نقلی زندگی می کنید می توانید چیدمان و دکوراسیون را به گونه ای انتخاب کنید که بهترین استفاده را از فضاها داشته باشید. در این مطلب می خواهم به معرفی چیدمان داخلی و نقشه آپارتمان ۷۰ متری بسیار زیبایی بپردازم که مشکل کمبود فضا را به راحتی با طراحی و چیدمان هوشمندانه از میان برداشته است.

آپارتمان های شهری معمولا گرفته، شلوغ، کوچک و با معماری پتینه داخلی معمولی هستند. برای یک آپارتمان کوچک و نقلی، طراحی یک دکوراسیون داخلی زیبا، می تواند سخت و چالش برانگیز باشد. اما آپارتمان زیر توانسته تعادلی دقیق بین فضاسازی مناسب و همچنین طراحی امروزی و مدرن ایجاد کند طوری که فضای داخلی علی رغم مساحت کمش، به هیچ عنوان گرفته و تاریک بنظر نمی رسد.

برای چیدمان چندین عکس در کنار هم یا به شکل گالری، توصیه می شود از قبل برنامه ریزی کنید. ابتدا رنگ نما به چیدمان دلخواهتان برسید و جای هر قاب را مشخص کنید و سپس با دقت و طوری که محل قرار گرفتن قاب ها شلوغ و بی نظم جلوه نکند بازسازی ساختمان آنها را بچینید. گاهی قاب ها مانع یکدیگر می شوند

و همین باعث شلخته شدن گوشه ای از خانه می شود. اگر می خواهید قاب ها را آویزان کنید نیز باید حتما از قبل برای تمام قاب ها برنامه بریزید تا الگویی بد شکل روی دیوار به وجود نیاید.

وقتی خانه ی شما از نور طبیعی محروم است بنابراین باید از رنگ مناسب برای فضای دکوراسیون خود استفاده کنید. در دکوراسیون خانه بدون پنجره حتما توجه داشته باشید که از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضای شما را بزرگ تر و روشن تر نشان دهد همچنین از انتخاب کاغذ دیواری هایی با طرح و رنگ های شلوغ پرهیز کنید.

لوازمی مانند توستر و قهوه ساز را که هر روز استفاده می کنید دم دست بگذارید، بازسازی ساختمان اما برای لوازمی که کمتر استفاده می کنید جای دیگری بیابید. مهم نیست که بیرون آوردن دستگاه میکسر ایستاده ای که شما هر ماه یکبار استفاده می کنید چقدر دشوار باشد. این کار ارزش تمیز و مرتب بودن پیش خوان شما را دارد.

مورد دوم این است که بدانید هر سیستم روشنایی را چطور استفاده کنید. تصمیم بگیرید که هر لامپ یا چراغ کجا باید نصب شود، حتما لامپ را نزدیکی پریز برق قرار بدهید تا نیازی به سیم و سهراه های اضافه نداشته باشید.

مشخص کردن مکان دقیق لامپ به شما کمک می کند سایز و اندازه لامپ یا آباژور خود را کاملا بدانید. برای مثال اگر لامپ را برای میز پاتختی می خواهید و از طرفی میز سطح کمی دارد باید لامپی با پایه های کوچک و باریک بگیرید تا بخوبی روی میز قرار بگیرد و از طرفی فضای زیادی برای قرار دادن سایر لوازم مانند گوشی و ساعت فراهم کند.

جادوی هنر را ببینید! دیوارهایی که با هنرهای ایجاد شده از نقاشی، کاردستی کودک خودتان یا تصاویری از روزهای اول زندگی فرزند تزیین شده باشد، زیبایی فضا را چند برابر می کنند. برای این منظور می توانید از تابلوهای رنگی زیبا برای قاب کردن هنر و نقاشی کودک خود استفاده کنید تا انرژی بیشتری به فضا ببخشید. محل کار باید به گونه ای طراحی شود تا بیشترین بازدهی ذهنی و کاری را عاید کارمندان و کارکنان کند. معماری عالی شرکت های گوگل و فیسبوک گویای همین حقیقت است. در سراسر این فضاهای کاریِ متنوع، دو اصلِ طراحی را بیش از همه می‌توان دید: بازبودن و عدم‌ازدحام شخصی.

طراحی داخلی دفتر جدید انگار استعاره‌ای از «دوست همگان» است: راحت و همیشه در دسترس، سکویی موقت که کارمندان برای جلسه و قدری کار پشت میز، بر آن فرود بیایند و بعد به جلسه‌ای دیگر، دفتر خانگی یا شغل دیگر پر بکشند. ولی مهم این است که هیچ ردپایی نگذارید. یادتان باشد: شما هرگز به آنجا قدم نگذاشته‌اید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com