بازسازی ساختمان

سبک دکوراسیون بازسازی ساختمان

کارکرد آشپزخانه نیز به اندازه سبک دکوراسیون دارای اهمیت است. آیا فقط پخت و پز و آشپزی بازسازی ساختمان را در فضای آشپزخانه انجام می دهید؟ یا غذا خوردن و بازی هم از فعالیت هایی است که در این مکان اتفاق می افتد؟ این سوال ها برای تعیین دکوراسیون آشپزخانه در زمان بازسازی اهمیت زیادی دارد و می تواند طراح را به سمتی پیش ببرد که نتیجه بهتری داشته باشد.

ابعاد و خصوصیات آشپزخانه، عمر بنا و تجهیزات نیز مهم هستند. به گفته دکوراسیون داخلی بازسازی ساختمان مارون هرچه عمر بنا بیشتر باشد تغییرات اساسی تری نیاز دارد و لازم است لوله های آب و فاضلاب و سیم کشی های برق نیز تعویض شوند.

طراحی جالب و خلاقانه اتاق اصلی خانه باعث شده راهروهای تاریک، روشن بشوند و فضاهای نازیبا بکل از بین بروند. استفاده از پنل های چوبی تیره در برابر تم تک رنگ دکوراسیون داخلی، تضاد جالبی ایجاد کرده طوریکه نشستن بروی مبل های کتانی و راه رفتن بروی فرش های پشمی را لذت بخش تر از آنچیزی که هست نشان می دهد.

تناژ های بژ در کنار حضور تاثیر گذار رنگ های سبز و کفپوش های مرمری، فضای داخلی را بشدت گرم و دنج نشان می دهد بدون اینکه آنرا خیلی شلوغ و بدور از طرح های مدرن نشان دهد.

دکوراسیون همیشه اصول و قواعد خاص خودش را داشته است و برای همین منظور اگر می خواهیم خانه زیبایی داشته باشیم،بهتر است که اصول دکوراسیون را رعایت کنیم. طراحی کابینت آشپزخانه مدرن یک سری اصول و قوانین دارد که اگر به صورت بازسازی ساختمان کامل و درست اجرا شود نتیجه کار یک آشپزخانه فوق العاده شیک و زیبا خواهد شد.

این قوانین بسیار ساده هستند و برای فهم آنها لازم نیست چیزی را فرا بگیرید. در این مطلب می خواهم ویژگی های اصلی آشپزخانه های مدرن را برشمارم که در تمام جهان ثابت و پذیرفته شده هستند. در حقیقت فقط با پیروی و تقلید از این ویژگی ها شما بازسازی ساختمان هم می توانید ظاهر شیک آشپزخانه های مدرن را در خانه خودبه ارمغان آورید.

با اضافه کردن آینه به یکی از دیوارهای فضای خود به سادگی می توانید چیزی شبیه به تاثیر پنجره را در دکوراسیون خانه بدون پنجره خود ایجاد کند. البته آینه نمی‌تواند باعث ورود نور طبیعی شود اما ایجاد حس عمق داشتن که حالت گرفته و کسل‌کننده اتاق را از بین می‌برد و نور موجود در فضای شما را چند برابر می کند، البته در هنگام نصب آینه توجه داشته باشید که آینه به سقف نزدیک نباشد و مقابل با یک منبع نوری قرار گیرد.

اما امروزه اتاق خواب ها به مکانی چند کاربره تبدیل شده اند که می تواند ایجاد پتینه کاری اتمسفری مناسب و آرامش بخش را با مشکل مواجه کند. همزمان که خانه ها از لحاظ متراژ کاهش می یابند، اتاق خواب نیز مانند سایر اتاق های خانه، قربانی اصلی و اول این کوچکی می شوند.

اتاق خواب های امروزی باید علاوه بر فراهم کردن فضایی برای استراحت، فضایی هم برای کار و مطالعه نیز داشته باشند که همین موضوع طراحی نورپردازی اتاق را کمی پیچیده کرده است.اما وقتی این پروسه را به موضوعات مشخصی تقسیم کنید، کار بسیار آسان تر خواهد شد. در ادامه پتینه مطلب به معرفی این موضوعات خواهم پرداخت.

چهارمین و آخرین موضوع مهم در طراحی و انتخاب سیستم روشنایی مشخص کردن سبک دکوراسیون اتاق است. چراغ ها و لوسترهای روشنایی بخش بسیار مهمی از دیزاین اتاق خواب را تشکیل می دهند بنابراین باید دقیقا مطابق با سبک طراحی و تم مشخص جلو بروید و تمام لوازم را مرتبط با هم انتخاب کنید.

برای مثال در سبک کلاسیک لوسترهای کریستالی با شاخه های زیاد مناسب هستند در حالی که برای سبک مدرن باید از لوسترهای ساده با شاخه های کمتر و شکل های گوشه دار مانند مستطیلی استفاده کرد.

رنگ های شاد در دکوراسیون می تواند بهترین نما را در فضای خانه ایجاد کند،برای شما چند نمونه دکوراسیون منزل به رنگ های شاد آماده کرده ایم. انتخاب رنگ دکوراسیون منزل یکی از لذت بخش ترین و در عین حال سخت ترین وظایف کنیتکس هر خانه دار یا طراحی است که می خواهد زیباترین و مناسب ترین فضا را بوجود آورد.

یکی از بهترین ایده ها برای دکوراسیون منزل استفاده از رنگ های شاد و روشن است. رنگ روشن بهترین راه برای داشتن گفتگویی شاد و خوشحال، خوردن غذایی سالم و بطور کلی زندگی ای سالم در خانه است. در این مطلب به معرفی خانه ای در شهر کی یف اوکراین می پردازیم که طراح دقیقا از همین مفهوم در انتخاب رنگ بهره برده است.

همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید نور طبیعی به شیوه ای کاملا هوشمندانه تمامی گوشه های منزل را روشن می کند، از اتاق نشیمن و غذاخوری یکپارچه گرفته تا اتاق کودک و اتاق کار همگی توسط نور بازسازی ساختمان به زیبایی روشن شده اند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com