بازسازی ساختمان

مراحل بازسازی آپارتمان و هزینه آن

واقعیت این است که دکوراسیون آشپزخانه رویایی شما به میزان بودجه شما بستگی دارد. پس بهتر است بازسازی را به مراحل مختلف طبقه بندی کنید. کدام تغییر از همه مهمتر است؟ نیاز حیاتی آشپزخانه شما چیست؟ و چه چیزی را در مراحل بعد و با بودجه های آینده هم می توانید

به دکوراسیون آشپزخانه اضافه کنید؟ با پاسخ به این سوال ها می توانید برای بازسازی برنامه ریزی کرده و کارها را اولویت بندی کنید.

بازسازی آشپزخانه با بودجه کم

اگر بودجه کمی دارید و نمی خواهید کابینت ها را تغییر دهید، بهتر هزینه بازسازی آپارتمان است صفحه رویه کابینت را تعویض کنید و در مرحله بعد کاشی های دیواری جدید به دکوراسیون آشپزخانه بیاورید. در یک آشپزخانه معمولی با کارکرد عادی صفحه رویه کابینت به دلیل لستفاده زیاد اول از همه نیاز به تعویض دارند. از متریال مستحکم مانند سنگ برای اپن آشپزخانه استفاده کنید.

از آشپزخانه که به نشیمن نگاه می کنیم همه چیز تمیز، مرتب و منیمالیستی بنظر می رسد. گروهی از گلدان های زیبا بروی میز کانتر اپن و همچنین روبروی دیواری چوبی قرار گرفته که طرف دیگر آن نیز تابلویی بافت دار و سفید با فریمی سیاه درست بازسازی ساختمان روبروی درب ورودی آویزان شده است. تمام اینها کنار هم باعث شده فضای دکوراسیون داخلی،

ظاهری بسیار هنری و دراماتیک به خود بگیرد. در همین قسمت راهرو نیز کفپوش های سرامیکی و چوبی کنار هم قرار گرفته اند، آینه قدی زیبا و درب یکدست سفید نیز باعث شده فضا روشن و بزرگ دیده شود.

«معماری داخلی» به ایجاد تغییرات کلی در بناهای موجود و نحوه برخورد با فضاها و ساختارهای موجود، استفاده مجدد از ساختمان و اصول ساماندهی فضاها می پردازد. این تخصص به طراحی اجزا و فضاهای ثابت داخلی پرداخته و مانند معماری ساختمان، تمامی بخش های داخل فضا را شامل می شود

مانند سازه، تاسیسات، مصالح، ترکیب بندی و… اگر بخواهیم به بیان ساده تر بگوییم معماری داخلی طراحی اجزا و فضای ثابت داخلی است و اغلب با مسائل پیچیده ساختاری، محیطی و سرویس دهی درگیر می باشد.

«طراحی داخلی» یک حرفه بین رشته ای است که به خلق گستره ای از محیط داخلی می پردازد، محیط هایی که هویت و حال و هوای خویش را از طریق دست کاری در حجم فضایی، موقعیت قرارگیری عناصر خاص و مبلمان و نحوه برخورد پتینه با سطوح پدیدآورده اند. این رشته شامل پروژه هایی است که در سازه بناتغییری ایجاد نکرده و یا تغییرات اندکی را می دهند، با این حال استثناهایی نیز وجود دارد.

مسلما مهم ترین قسمت هر آشپزخانه ای کابینت های آن است، در حقیقت این کابینت است که مشخص کننده سبک طراحی آشپزخانه می باشد. کابینت ها در هر سبکی که انتخاب شوند، آشپزخانه نیز همان سبک را بخود می گیرد بازسازی ساختمان . کابینت های مدرن، مانند تمامی لوازم طراحی شده در سبک مدرن،

ظاهری کاملا ساده و بدون کوچکترین جزئیات دارند برخلاف کابینت های کلاسیک که همراه با حاشیه های برامده و منبت کاری شده هستند. درب کابینت های مدرن صاف و بدون هیچگونه برآمدگی است در صورتی که تنها یک خط باریک و رنگ نما کوچک، مرز بین کابینت ها را مشخص می کند. شکلهای زیر به وضوح این موارد را نشان می دهند.

ایده های ناب و جالب برای دکوراسیون منازل می تواند ظاهر و چیدمان زیبا را به ارمغان آورد. در این مطلب هم بسیاری از ایده های وقعا جالب آورده شده است. آیا تاکنون به خانه‌ای قدم گذاشته‌اید که به‌سرعت جذب آن شوید؟ راز زیبایی این خانه‌ها در کنار چیدمان و رنگ و حس دکوراسیون داخلی، بسیاری از مواقع این است که به جزییات فضا از جمله عناصر معماری به خوبی بازسازی ساختمان پرداخته شده است.

معمولا این جزییات معمارانه، تزیینات نهایی هستند که به معماری بنا افزوده می‌شوند. اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، تعداد کمی از ما شانس این را داریم که خانه‌ خود را از پایه مطابق با سلیقه و معیارهای‌مان بسازیم اما اگر دیدمان را وسیع‌تر کنیم و اندکی ابتکار و خلاقیت به خرج دهیم، می‌توانیم با افزودن این جزییات معمارانه از کیفیت و زیبایی فضای خود لذت ببریم.

سبک فنگ شویی در دکوراسیون الهام بخش آرامش در فضا است و مربوط به کشور چین می باشد. اصول این دکوراسیون بر مبنای آرامش است. رنگ ها نقش مهمی در فنگ شویی دارند چون تن ارتعاشی آن ها در محیط پراکنده می شود. انتخاب درست یا نادرست رنگ ها تاثیر زیادی در ذهن و تعادل احساس ما دارد.

زمینه و بک گراند نیز در این اهمیت زیادی دارد. بنابراین به همان اندازه که شناخت رنگ ها مهم است دانستن این که رنگ ها در چه فضای خاصی مناسب هستند نیز مهم است و اینجاست که قوانین فنگ شویی کاربرد پیدا می کند. پس همیشه درمانی برای خنثی کردن اشتباهات وجود دارد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com