بازسازی ساختمان

بازسازی آشپزخانه آپارتمان

بودجه خود را به تعویض کفپوش های آسیب بازسازی ساختمان دیده و شیرآلات فرسوده اختصاص دهید. اگر احتمال بازسازی ساختمان می دهید که برای بازسازی آشپزخانه ممکن است دچار کمبود بودجه شوید، از متریال ارزانتر استفاده کنید. گاهی اوقات می توان متریال بازیافت شده را برای بازسازی به کار برد که هزینه پایینتری هم دارند.

تغییرات کوچک مانند تعویض شیرآلات، سینک ظرفشویی و پرده شاید رنگ نما به نظر ناچیز باشند ولی می توانند تاثیر مثبتی در دکوراسیون آشپزخانه بگذارند. برای تغییر لوازم برقی آشپزخانه هم می توانید از انواع ایرانی استفاده کنید که قیمت کمتری هم دارند و با بودجه شما هماهنگ خواهند بود.

«دکوراسیون داخلی»، هنر تزیین فضاهای داخلی است جهت انتقال یک ویژگی خاص که با معماری موجود به خوبی کار کند. دکوراسیون داخلی به نقش سطح ها، تزیینات، مبلمان، رنگ، کف پوش و مصالح می پردازد. به بیانی ساده تر، هزینه بازسازی آپارتمان می توانیم طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی را چگونگی چیدمان فضاها و اجزا متغیر آن تعریف کنیم.

تاریخچه

در اوایل قرن بیستم، سرمایه های جدید به پیدایش طبقه ای از مشتریان پتینه ثروتمند انجامید که تمایل داشتند رفاه خویش را به نمایش بگذارند. از این رو، طراحان را برای طراحی مجدد خانه هایشان بکار گرفتند. در ابتدا سه گروه مختلف به طراحی داخلی می پرداختند. دسته اول دکوراتورها بودند

که اغلب آن ها را خانم ها تشکیل می دادند. انتشار کتاب هایی نظیر «خانه ای با سلیقه خوب» (1913)نوشته الزی د ولف، کتاب «دکوراسیون خانه ها» (1897) نوشته ادیس وارتن و اگدمن کادمن، باعث شناخته شدن کار دکوراتورها به عنوان یک تخصص و حرفه شد.

رنگ در کابینت های مدرن تا حد زیادی سلیقه ای است اما بیشتر از رنگ های سرد در آشپزخانه های مدرن استفاده می شود. رنگ هایی مانند خاکستری، سفید و سایه های روشن از سبز، آبی و بنفش در دسته رنگ های سرد قرار می گیرند. شدت کم این رنگ ها باعث می شود اثری لطیف و آرامش بخش در فضا ایجاد کنند.

در کابینت های مدرن می توانید به میزان کمی از ترکیب رنگ ها نیز استفاده کنید مثلا ترکیب سفید و سبز خیلی خوب در آشپزخانه مدرن جواب می دهد. اگر هم خیلی از سرد بودن محیط خوشتان نمی آید اضافه کردن رنگ چوب یا همان قهوه ای روشن تا حد زیادی فضا را متعادل خواهد کرد.

برای منزل خود می توانید از کوچکترین ترفندها استفاده کنید و از زیبای بوجود آمده کلی بازسازی ساختمان لذت ببرید. ما در این مطلب چند پیشنهاد برای شما داریم. در این مطلب 13 ایده طراحی برای اینکه آشپزخانه شما گران تر به نظر برسد را مورد بررسی قرار داده ایم.

1. ظاهر یخچال را تمیز و مرتب کنید

عکس ها می توانند یک حس خوب نوستالژیک به فضا ببخشند، اما یخچالی که روی آن از آهن رباهای چسبان و یادداشت ها پر شده است ظاهر بسیار بی نظمی به فضای آشپزخانه می دهد.اگر دلتان نمی آید تا از تمام هنرهای یخچالی خود دل بکنید می توانید فقط چند عکس مورد پسند خود را با آهن رباهای ساده در یک ردیف بچسبانید تا ظاهر ساده و دلپسندی داشته باشند.

ابتدا باید درباره نوع نورپردازی مورد نظر خود فکر کنید، معمولا اولین چیزی که در زمینه نورپردازی اتاق خواب مورد توجه قرار می گیرد سیستم های کمکی روشنایی هستند مانند چراغ های رومیزی کنار تخت خواب یا لامپ های دیواری.استفاده از آباژورهای رومیزی یا لامپ های زمینی و دیواری با طراحی خلاقانه و کاربردی راه بسیار مناسبی برای ایجاد تعادل و جذابیت در دکوراسیون داخلی هستند.

برای مثال در دو شکل زیر راه های خلاقانه برای استفاده از لامپ های دیواری را مشاهده می کنید که هر کدام کاربردی مشخص داشته و در کنار سیستم اصلی، نور کافی برای انجام کارهای دیگر مانند تماشای تلویزیون یا مطالعه را نیز فراهم می کنند.

رنگ های قهوه ای و خاکستری می توانند برای اتاق نشیمن واقعا مناسب باشند و زیبایی و شکیل بودن را به خانه شما بیاورند. اتاق نشیمن یکی از بخش های مهم منزل به شمار می رود، چرا که فضایی پرکاربرد برای دورهم جمع شدن خانواده می باشد؛ بنابراین طراحی و دکوراسیون داخلی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معمولا زیبایی، آرامش و صمیمیت در یک فضا حرف اول را می زند چرا که باید بر روحیات افراد اثر مثبتی داشته باشد.ما در این مطلب 22 نمونه طراحی داخلی نشیمن را برای شما فراهم آورده ایم، به طوری که از ترکیب دو رنگ قهوه ای و خاکستری استفاده شده است. نکته مهم همنشینی این دو رنگ، برقراری تعادل انرژی در فضا می باشد، چرا که قهوه ای رنگ گرم و خاکستری رنگ سرد محسوب می شوند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com