بازسازی ساختمان

کفپوش و بازسازی ساختمان و آپارتمان

بازسازی ساختمان داتیک

کفپوش های چوبی یا پارکت ها یکی از با دوام ترین انواع کفپوش ها برای هر فضایی از دکوراسیون بازسازی ساختمان شما محسوب می شود. پیش در مطلب کفپوش چوبی یا کاشی و سرامیک؛ کدام بهتر است؟ در رابطه با این کفپوش ها توضیحات ویژه ای را برای شما بازگو کرده ایم برای کسب اطلاعات بیشتر به این مطلب سری بزنید تا با ویژگی این کفپوش هابیشتر آشنا شوید.

این نوع از کفپوش ها به علت سطح سخت خود در هنگام نشستن برای کاربر احساس ناخوشایندی را به وجود می آورد بنابراین بهتر است همانند کفپوش های سرامیکی  همراه با فرش در فضای دکوراسیونتان مورد استفاده قرار گیرند.

از جمله مواردی که لازم است در طراحی دکوراسیون اتاق نوجوان پسر رعایت نماییم ایجاد فضایی دوستانه و گرم است. به یاد داشته باشید که پسرها در دوران نوجوانی علاقه بسیاری به استفاده از طرح علایق و احساسات پتینه خود بر روی دیوار اتاقشان دارند. بازسازی ساختمان آن ها الگو انتخاب میکنند پتینه کاری و به الگوی خود احترام می گذارند.


اما اگر میخواهید طراحی ایده آل برای دکوراسیون اتاق نوجوان پسر داشته باشید بهتر است برای ایجاد طرح روی دیوار از مواد و وسایلی استفاده نمایید که تغییر و جایگزینی راحتی دارند چون ممکن است یکی از همین روزها مجبور به تغییر دوباره دکوراسیون اتاق شوید. در ادامه با چند طراحی دکوراسیون اتاق نوجوان بسیار زیبا و مورد علاقه نوجوانان پسر همراه ما باشید.

یک فضای تقریبا ده متری را می شود به روش های بسیار زیبا و شیکی تزیین کرد طوریکه رنگ نما همه چیز مطابق با مد روز در طراحی داخلی باشد. سبک انتخابی تان هر چیزی می تواند باشد، مدرن، کلاسیک، امروزی، صنعتی یاحتی روستیک و آنتیک، اما باید توجه داشته باشید که یک اتاق کوچک زمانی کارآمد خواهد بود

که یک نقطه را در پذیرایی بعنوان مرکز توجه مشخص کرده و مبلمان منزل را بر اساس آن آرایش دهید، البته انتخاب نوع مبلمان نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. در این مطلب با دکوراسیون پذیرایی های کوچکی آشنا خواهید شد که به سادگی توانسته اند ظرافت و زیبایی را به فضای داخلی خانه بیاورند.

یکی از موثرترین راهکارها برای بزرگتر نشان دادن فضای پذیرایی، متصل کردن آن به اتاقی دیگر از خانه است. در مثال زیر مشاهده می کنید که آشپزخانه و پذیرایی کاملا به یکدیگر متصل هستند وبه گزارش پارس ناز  تنها دیوار جدا کننده این دو فضا، میز اپن آشپزخانه است. قفسه و کتابخانه نیز راه خوبی برای کشاندن نگاه به سمت بالا است

با این کار توجهی به کوچکی فضا نمی شود و در عوض فضا بزرگ و دلباز بنظر می آید. در نهایت دیوار و سقف سفید نیز ساده ترین راه برای ایجاد حس دلبازی در محیط است، برای اضافه کردن رنگ های شاداب می توانید اشیا و کتاب های رنگارنگ را در قفسه ها قرار بدهید.

در این پست با طراحی داخلی چندین آپارتمان آشنا خواهید شد که هر کدام به طریق متفاوتی دو سبک کلاسیک و مدرن را با یکدیگر ترکیب کرده اند. جالب است بدانید این خانه ها مورد بازسازی قرار گرفته اند و همانطور که در عکس ها مشخص است، برای حفظ اصالت و سبک کلاسیک آنها، تعدادی از عناصر معماری داخلی دست نخورده باقی مانده است.

برای مثال پنجره ها و درب ها حالتی منحنی شکل دارند به همان صورت باقی مانده اند تا نشان دهنده طرح قدیمی آنها باشد. به گزارش پارس نازدر کنار این عناصر کلاسیک از لوازم و مبلمانی مدرن و بسیار شیک و همچنین سیستم نورپردازی ویژه و پیشرفته استفاده شده است تا همه چیز در ارتباطی معنی دار با یکدیگر قرار بگیرد.

برای دکوراسیون اتاق خواب خود چقدر اهمیت قائل هستید؟ این اتاق چون مکان استراحت شما است باید به گونه ای آرام بخش هم رنگ بندی و دکوراسیون داشته باشد. وقتی در یک آپارتمان اجاره ای زندگی می کنی مجبوری خودت رو با همه چیزش وفق بدی. با رنگ دیوار اتاق ها که مجبوری برای همیشه تحمل کنی.

گاهی سعی می کنیم با اضافه کردن دکوری و تابلو و خیلی چیزهای دیگه از کسلالت بار بودن رنگ سفید یکدست دیوار کم کنیم اما باز هم ما رو راضی نمی کنه و وسوسه میشیم که دیوارها رو رنگ کنیم. وقتی یه مدت طولانی با دیوارهای سفید زندگی کرده باشی وقتی به خونه ای که مال خودته میری میتونی هر رنگی که دوست داری به کار ببری.

من خودم رنگ های زنده و بولد دوست دارم بنابراین چند رنگ زیبا که از زیباترین رنگ های مورد علاقه منه بهتون معرفی می کنم که واقعا ارزش ریسک انتخابشون برای نقاشی دیوار اتاق ها رو داره.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com