بازسازی ساختمان

پتینه با طرح پاییزی برای خانه

یکی از راه های جالب برای پاییزی کردن خانه مان، با هزینه ای بازسازی ساختمان کم و مقرون به صرفه تغییر کوسن هاست! این تغییر می تواند پتینه کاری هم برای نشیمن و هم برای اتاق خواب های خانه مناسب باشد. به این منظور می توانیم رویه های نارنجی، زرد و کرم در خانه داشته باشیم و در مواقع لزوم از آن ها استفاده کنیم.

برگ های پاییزی در دل خانه

برخلاف عقیده ی همیشگی افراد که حلقه های گل فقط برای درب ورودی به کار می روند، می توان حلقه های بازسازی ساختمان گل را در قسمت شومینه، بر روی میز و قسمت های دیگر به کار برد و یا با استفاده از شاخ و برگ خشک شده و برگ های زرد و قرمز رنگ پاییزی جلوه ای نو به خانه بخشید.

اگر در استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون اتاق های اصلی خانه مانند نشیمن و پذیرایی یا آشپزخانه هراس دارید و از نتیجه کار مطمئن نیستید، می توانید این رنگ را در اتاق های پنهان از دید مانند اتاق خواب شخصی خودتان یا حمام و سرویس بهداشی استفاده کنید.

همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید دیوارهای کاشی کاری شده طرح آجر این حمام به زیبایی تمام به رنگ صورتی درآمده و ظاهری بسیار جالب و بدور از یکنواختی را در آن ایجاد کرده است. برای تاکید بروی دکوراسیون ویژه این حمام، شیر و لوله آب و حتی سردوشی از جنس فلز مس انتخاب شده که ته رنگی صورتی مانند دارد.

طراحی های مختلفی در دنیا برای کافه ها انجام می شود که برخی از آن ها واقعا دیدنی و جالب هستند مانند کافه آبی در کشور ژاپن. این ساختمان قدیمی، تبدیل به پنجمین شعبه ی مجموعه کافی شاپ های بطری آبی در ژاپن شده و بازسازی فضا های پتینه کاری مختلف آن جانی تازه به بنای قدیمی کافه بخشیده است.

کانسپت طراحی فضا، پیگیری سه داستان فضا به وسیله ی ایجاد سازه ای فولادی میان طبقات بوده. ارتباط بصری بین بخش های مختلف ساختمان، ویژگی اجالب توجه و دوست داشتنی این کافه است که به کاربر این امکان را می دهد به طبقات مختلف و داستان طراحی هر بخش اشراف کامل داشته باشد.

رنگ های تیره زیبایی خودشان را دارند و ممکن است شما علاقه بیشتری به رنگ های تیره داشته باشید؛ ولی این دلیل نمی شود این مساله را نادیده بگیرید که رنگ های تیره فضای اتاق تان را بسته و کوچک می کند. به راحتی می توانید با انتخاب رنگ های روشن مثل کرم و شیری یا سفیدی

که با قطره ای از رنگ های دیگر ترکیب شده باشد، کف و دیوارهای اتاق پتینه خواب کوچک تان را روشن کنید. این کار باعث می شود نور بیشتری در اتاق تان منعکس شود و اتاق بزرگ تر و باز تر به نظر برسد.

یک روش جالب و موثر دیگر در طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک استفاده از ترکیب مبلمان مختلف است. یک مبل راحتی دو یا سه نفره به سبک مدرن در کنار دو عدد صندلی به سبک کلاسیک و یک میز جلو مبلی، ترکیبی است که بسیاری از بازسازی ساختمان پذیرایی های سرتاسر دنیا از آن استفاده می کنند.

با این کار هم جلوه جذاب و جالبی از طریق ترکیب سبک های مختلف با یکدیگر ایجاد کرده اید و هم فضایی گرم و دنج برای پذیرایی و مهمانی های خودمانی شگل داده اید. همینکه زانوی مهمانان هنگام نشت و برخاست به میز برخورد نکند، طراحی شما دقیق و بجا بوده است.

رنگ های چیره و غالب شخصیت کاملا مدرنی به این خانه کلاسیک و قدیمی داده است. معماری داخلی خانه برای چند ده سال پیش است اما اضافه کردن رنگ های جدید و تازه و استفاده از پارچه هایی با رنگ های غالب و شاخص مانند نارنجی، سبز، آبی و … فضایی مدرن با حس سنتی و قدیمی بدور از کهنگی ایجاد کرده است.

قرار دادن یک صندلی تک نفره با طرح کلاسیک و قدیمی که پارچه قدیمی آن با پارچه طرح راه راه تعویض شده در کنار مبل راحتی سفید رنگ با طراحی مدرن و همچنین میز کلاسیک، ترکیب جالبی در اتاقن نشیمن بوجود آورده است.

وقتی اتاق پذیرایی را به سبک ایرانی بچینیم چه زیبایی خاصی دارد.مانند طرح های زیر که انواع دکور را برای پذیرایی نشان می دهند. دکوراسیون اتاق پذیرایی ایرانی تا حد زیادی به مبلمان و نوع فرش قرار گرفته در آن بستگی دارد. از آنجایی که بیشتر ما ایرانی ها از مبلمان استیل و کلاسیک در پذیرایی خود استفاده می کنیم

باید توجه زیادی به میزان فضای موجود داشته باشیم. مبلمان استیل و کلاسیک حجیم بوده و فضای زیادی از اتاق را اشغال می کنند به همین خاطر اگر پذیرایی کوچکی در اختیار دارید سعی کنید مبلمان استیل و کلاسیک را کنار گذشته و به مبلمان راحتی مدرن و شیک امروزی روی آورید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com