بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و کمد اتاق خواب

وقتی اتاق خواب شما کمد نداشته باشد وسایل اضافی و لباس های خود را بازسازی ساختمان کجا می گذارید؟ بهتر است این مطلب را بخوانید ایده های زیر را ببینید. کمد یکی از الزامی ترین وسایل هر خانه ای محسوب می شود،اما هستند آپارتمان های کوچک امروزی که به دلیل بازسازی ساختمان  کمبود جا و مسائل دیگر این وسیله ی پر کاربرد برایشان تعبیه نشده است.

اگر شما هم با معضل اتاق خواب بدون کمد مواجه هستید با این مطلب از ما همراه باشید تا با هم ایده های طبقه بندی و نظم دهی لوازم و وسایل در اتاق خواب های بدون کمد را با شما در میان بگذاریم با ما همراه باشید.

در اتاق نشیمن زیر یکی از بهترین ایده های برای آوردن رنگ صورتی به دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته است. برای اینکار حتما لازم نیست دیوارهای خانه را رنگ بزنید یا به خرید مبلمان و فرش های صورتی گران قیمت روی آورید، حتی قرار دادن چند دست کوسن و بالشتک زیبا به رنگ صورتی نیز می تواند

این کار را بهتر از هر روش دیگری برای شما انجام دهد. اگر زمینه ای که می خواهید رنگ صورتی را روی آن بکار ببرید خنثی باشد بهترین نتیجه را خواهید گرفت. مانند شکل زیر که مبلمان و دیوار سفید به زیبایی با رنگ صورتی کوسن و تابلو ترکیب شده است.

مهم ترین راز برای طراحی دکوراسیون خانه های کوچک این است که از قرار دادن لوازم منزل پر نقش و نگار در مکان های مختلف تا حد امکان خودداری کنید.برای اینکه به آپارتمان کوچک خود روح و نشاط ببخشید بهتر است از رنگ های زیبایی نظیر کرم و قهوه ای ملایم و سبز آبی و آبی کهربایی و سفید و نارنجی و بنفش ملایم استفاده کنید.

اگر آپارتمان شما عرض بیشتری دارد بهتر است چیدمان و تنوع رنگ ها را بیشتر در عرض آپارتمان خود اعمال کنید و اگر آپارتمان کوچکتان طول بیشتری دارد بهتر است چیدمان و تنوع رنگ ها را در طول آپارتمان تان اعمال کنید.در آپارتمان های کوچک نصب یک تابلوی زیبا و رنگ نما یا کاغذ دیواری با طرح متفاوت و ایده آل بر روی یکی از دیوارهای خانه فضایی متفاوت را در منزل شما به وجود می آورد.

استفاده از پارتیشن در بین فضاهایی از خانه های کوچک نیز می تواند ایده مناسب و ایده آلی باشد و شما می توانید با کمک پارتیشن نهایت استفاده را از فضای کوچک آپارتمان خود ببرید.در ادامه این مطلب تصاویری از طراحی دکوراسیون زیبا برای دو خانه آپارتمانی کوچک را ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این دکوراسیون های متفاوت مورد توجه تان قرار بگیرند.

شاید فکر کنید در چیدمان و دکوراسیون پذیرایی کوچک نمی شود از مبلمان پتینه و دکوراسیون رسمی استفاده کرد اما شکل زیر نشان می دهد که یک چیدمان رسمی و زیبا در فضای کوچک چه نتیجه عالی ایی در پی خواهد داشت. میز جلو مبلی شیشه ای، بازسازی ساختمان آینه نصب شده روی دیوار و در نهایت رنگ های روشن دیوار و فرش پهن شده

زیر مبلمان همگی باعث شده اند فضای این پذیرایی از آنچه که هست زیباتر و بزرگتر بنظر رسد. اما عکس دوم رویه ای برعکس مدل اول را در پیش گرفته، استفاده از مبلمان پشت باز راحتی، فضایی خودمانی و مفرح برای پذیرایی فراهم کرده است.

در خانه بعدی دکوراسیونی را مشاهده می کنید که از ترکیب سبک ها در اتاق های جداگانه خانه استفاده کرده است.نشیمن خانه مدیریت پیمان همانطور که در انتهای عکس می بینید طراحی کاملا مدرن و یکدست سفید و از چراغ های مخفی تو کار برای روشنایی محیط استفاده شده است اما همین که میز ناهارخوری میرسیم


دکوراسیون به کلی فرق می کند، میز و صندلی ناهارخوری با طراحی کلاسیک در اتاق قرار گرفته که توسط لوستری کریستالی و بزرگ درست بالای میز ناهارخوری روشن می شود. به گزارش پارس ناز حتی سقفی که لوستر به آن متصل شده نیز از نقش و نگاری مربوط به طرح های کلاسیک برخوردار است.

شکل زیر یک روش مناسب و مطمئن برای چیدمان و طراحی پذیرایی را نشان می دهد. همانطور که اشاره شد بیشتر ما ایرانی ها از رنگ های خنثی و محافظه کارانه در قسمت پذیرایی خود استفاده می کنیم. این خانه نیز همین روش را در پی گرفته اما نگذاشته فضا یکنواخت، سرد و بی روح بنظر برسد.

با استفاده از کوسن ها و دکوری های رنگارنگ و همیچنین دیوار رنگی به صورت تاکیدی، رنگ های تازه و پرانرژی وارد دکوراسیون پذیرایی خانه شده و کاملا آنرا از یکنواختی و سردی دکوراسیون های مرسوم ایرانی درآورده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com