بازسازی ساختمان

رنگ های صورتی در بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان اتاق هایی که با وارد شدن به آن ها حس دخترانه بودن به معنای کامل به شما منتقل می شود. رنگ های صورتی و بنفش و دکوراسیون کاملا دخترانه. امروز با عکس هایی از چیدمان اتاق دخترانه همراه شما هستیم تا با چیدمان های متفاوت اتاق خواب مناسب با روحیات دخترانه بیشتر آشنا شوید.

معمولا با مشاهده چیدمان اتاق دخترانه با نظم و ترتیب خاصی روبه رو می شویم که استفاده مناسب از رنگ ها و ایده های متفاوت می تواند این زیبایی را دو چندان نماید. هر چند که فراهم کردن ابزارهای مناسب برای ایجاد نظم مانند کمد جادار و مکان مناسب برای تخت می تواند تاثیر بسیاری در ایجاد نظم و انضباط در طراحی چیدمان اتاق دخترانه باشد. در ادامه با مشاهده تصاویر چیدمان اتاق دخترانه همراه ما باشید.

در شکل زیر روش مناسب دیگری را برای بکاربردن رنگ صورتی در اتاق خواب مشاهده می کنید که نتیجه آن بسیار زیبا و شیک شده است.  به گزارش پارس ناز صورتی مانند هر رنگ دیگری تناژهای بسیار متفاوتی دارد بنابراین قبل از انتخاب باید وقت زیادی را صرف بازسازی ساختمان مطالعه رنگ مد نظر خود کنید و با محیط آزمایش کنید.

در شکل زیر رنگ صورتی ارغوانی به صورت تاکیدی بروی یکی از دیوارهای اتاق استفاده شده است. توجه داشته باشید که خود دیوار انتخابی نیز در زیبایی کلی دکوراسیون تاثیر گذار است، در این مورد دیوار پشت تخت خواب بهترین انتخاب برای رنگ صورتی ارغوانی بوده است.

اگر دکوراسیون پذیرایی کوچک خود شومینه ای دارید، بهتر است آنرا به نقطه کانونی دکوراسیون تبدیل کرده و مبلمان را اطراف آن بچینید. نوع آرایش می توانید مستطیلی یا مربعی اطراف شومینه اما نزدیک به آن باشد. البته بغیر از شومینه مسلما تلویزیون هم می تواند گزینه خوبی برای قرار گیری در مرکز توجه باشد.

همانطور که در عکس زیر مشخص است، نیازی نیست حتما مبلمان به سمت شومینه باشد تا نقطه مرکزی خانه مشخص شود فقط کافی است چیدمان اطراف و نزدیک آن قرار بگیرد. زمانی که از شومینه استفاده نمی کنید مثلا فصل تابستان، کنیتکس می توانید داخل یا طراف آنرا با اشیاء دکوری شیک و زیبا تزیین کنید.

برای ترکیب چند سبک در دکوراسیون خانه حتما نیازی نیست خرج زیادی انجام بدهید و مثلا معماری داخلی خانه را تغییر بدهید یا ست مبلمان جدیدی بخرید. یکی از راه های بسیار ارزان و در دسترس برای ترکیب دو سبک کلاسیک و مدرن در کنار یکدیگر اضافه کردن مدیریت پیمان کوسن ها و بالشتک هایی با طرح گل گلی به مبلمانی مدرن است.

به همین راحتی همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید ترکیب دو سبک را به بهترین شکل ممکن انجام داده اید. برای ایجاد جلوه بصری بیشتر هم می توانید زیر مبلمان اتاق نشیمن مدرن خود از فرش هایی به سبک کلاسیک مثلا فرش های دست باف ترکمنی استفاده کنید.

مدل دوم تمرکز اصلی خود را درکنار مبلمان مدرن، فرش گذاشته است. اگر مبلمان پذیرایی خود را مدرن انتخاب می کنید سه انتخاب بسیار معقول و زیبا پیش رو دارید. اولین انتخاب استفاده از فرش های مدرن با اندکی رنگهای شاد است که دکوراسیون هماهنگ و در عین حال پر انرژی بوجود می آورد.

اما انتخاب دوم پهن کردن فرش های کلاسیک بخصوص فرش یا قالی دستباف است که ترکیب بسیار زیبایی با مبلمان مدرن بخصوص در قسمت پذیرایی خانه ایجاد می کند. انتخاب سوم استفاده از فرش های آنتیک است، این روش تا حدودی شبیه فرش های کلاسیک است اما گرما و جلوه جالب تری نسبت به ظاهر کلاسیک ایجاد می کنند.

زوج های جوانی که اول زندگی خود را با یک آپارتمان نقلی و کوچک آغاز کرده اند و باید برای دکوراسیون و چیدمان منزل اقدام کنند. آپارتمان های کنونی در شهرهای بزرگ بسیار کوچک و نقلی ساخته می شوند و از این رو لازم است تا در چیدمان فضای داخلی خانه دقت بسیاری داشته باشید و از وسایل و مبلمان اضافی پرهیز نمایید.

برای داشتن یک واحد مسکونی بسیار شیک و راحتی زندگی در آن، تنها چاره ی کار این است که بهترین دکوراسیون را در آن پیاده سازی نمایید. به طور مثال، می توانید از انواع مبلمان تاشو و کم جا بهره بگیرید، یا خود را از سنت های پتینه رایج رها نموده و ایده و طرح های جدید و نوین را به کار ببرید.

در همین راستا و به منظور برای داشتن زمینه فکری درست و طرح های تایید بازسازی ساختمان شده توسط طراحان داخلی، در ادامه این مطلب با روزیاتو همراه باشید تا روش های مناسب چیدمان اتاق خواب را برایتان به اختصار توضیح دهیم.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com