بازسازی ساختمان

رنگ های روشن در بازسازی آپارتمان

بازسازی آپارتمان بدون شک در تمامی مقاله های مربوط به دکوراسیون آپارتمان های کوچک، خوانده و  بازسازی ساختمان دیده اید که همیشه تاکید فراوانی روی استفاده از رنگ های روشن وجود دارد. رنگی هماننند سفید، علاوه بر اینکه موجب می گردند تا فضا بزرگ تر به نظر برسد، حسی از پاکیزگی و نظم را هم به بیننده القاء می نماید. بعلاوه، رنگ های روشن نور را بازتاب می دهند و این امر نیز در بزرگ تر دیده شدن فضا بی تاثیر نیست.

همچنین بد نیست اشاره کنیم که برای پرهیز از حالت سفیدی مطلق، می توانید برخی از وسایل اتاق خواب همانند قالی یا روتختی را طرح دار انتخاب نمایید.

رنگ های تیره نشانه غم و اندوه نیست اشتباه نکنید,این رنگ می تواند در دکوراسیون شما به زیبایی به کار رود و کلاس خاصی به ظاهر خانه شما دهد. طراحان و خانه دارهایی که بدنبال ایده های جدید و خلاقانه می گردند، حتما باید نگاهی هم به تم های تیره بیاندازند. دکوراسیون خانه با رنگ تیره انتخابی است که فضای بیشتری برای خلاقیت و ایده های جدید نسبت به دکوراسیون هایی با تم روشن فراهم می کند.

برای اینکه احساسی دلپذیر و آرامش بخش در خانه ای با تم تیره ایجاد کنیم باید به سه موضوع اصلی توجه ویژه ای داشته باشیم. اول نورپردازی، دوم ترکیب لوازم خانه و سوم مبحث تضاد در دکوراسیون داخلی. بدون این سه عامل حتی بهترین دکوراسیون های با رنگ تیره نیز سریعا غیر قابل تحمل و آزار دهنده می شوند.

مدل کاملتر از ترکیب آینه و شلف را می شود در شکل زیر مشاهده کرد. در تعریف این مدل می توان گفت وقتی یک شلف دیواری را با آینه ترکیب می کنید چیزی مانند مدل زیر بوجود می آید. فریم چوبی این آینه شیک از جنس درخت بلوط بوده و رنگ آن نیز کاملا طبیعی می باشد.

شکل آینه نیز طرحی الماس گونه دارد که برای دکوراسیون مدرن بسیار مناسب است. قطعا استفاده از این مدل در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی که به سبکی مدرن و امروزی طراحی شده اند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

اگر می خواهید خانه خود را همیشه سرزنده و پر از انرژی نشان دهید می توانید از رنگ های شاد در خانه خود استفاده کنید تا روحیه شما کاملا تغییر کند. دکوراسیون رنگی منزل امروزه به پرطرفدارترین دکوراسیون ها در بین خانواده تبدیل شده است.در این مطلب دکوراسیون رنگی یک خانه آپارتمانی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که در طراحی این دکوراسیون از انواع ایده های مدرن و رنگی استفاده شده است.

در طراحی دکوراسیون یک منزل می توانید از انواع دکوراسیون های تک رنگ نظیر دکوراسیون بنفش و دکوراسیون آبی و دکوراسیون با انواع رنگ ها استفاده کنید که هر کدام از این طراحی ها می توانند ایده آل و متفاوت باشند.

خیلی از رنگ‌های جدید و پرطرفدار انتخاب مناسبی برای اتاق کودک نیست؛ حتی اگر می‌خواهید اتاق را کاغذدیواری کنید، در انتخاب نوع آن دقت کنید؛ چراکه کاغذ‌دیواری‌هایی در بازار موجود است که استاندارد نیست و گرده‌های ‌ریزی در فضا پخش می‌کند پتینه که برای ریه کودک شما مضر است. همچنین هنگام خرید به قابل شست‌و‌شو و حساسیت‌زا نبودن رنگ‌ها و مبلمان توجه کنید.

هارمونی رنگی مشخص

برای دیوارها رنگ‌های ملایم انتخاب کنید؛ چراکه بعضی از رنگ‌ها برای اتاق یک نوزاد یا حتی نوجوان مناسب نیست. رنگ‌هایی مثل لیمویی، سبز ملایم و آبی هم برای مادر و هم برای کودک آرامش‌بخش است. اما برای انتخاب رنگ مبلمان گزینه‌های بیشتری دارید؛ چون اتاق کودک شما در عین داشتن یک هارمونی رنگی مشخص،

باید خوش آب و رنگ هم باشد. رنگ‌های شاد و زنده به اتاق کودک جان می‌بخشد. انتخاب طرح‌های کودکانه برای یک دیوار اتاق اولین فکری است که به ذهن می‌رسد اما شما به جای آن می‌توانید یک فوم با ضخامت مناسب تهیه کنید و آن را روی یکی از دیوارهای ساده اتاق نصب کنید تا فرزند شما نقاشی‌هایش را روی آن نصب کند.

همانطور که می دانید انواع و اقسام سبک ها برای دکوراسیون خانه ها به کار می رود.اگر بخواهیم سبک میانه و زیبا بین همه را انتخاب کنیم کدام سبک بهترین است؟ اگر خواهان دکوراسیونی هستید که نه زیاد سرد، نه زیاد رسمی و نه زیاد شلوغ بازسازی ساختمان و پلوغ باشد، اگر می‌خواهید راحتی و گرمای طراحی سنتی را در کنار خطوط تمیز و شسته و رفته و رنگ‌های متواضع سبک معاصر داشته باشید

که در نهایت فضاهایی ساده و مطبوع و هماهنگ را برای‌تان به ارمغان آورند، پیشنهاد می‌کنم سبک انتقالی را تجربه کنید؛ سبکی که در میانه مسیر دیروز و امروز جای دارد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com