بازسازی ساختمان

مدیریت پیمان و صرفه جویی

مدیریت پیمان درست است که با قرار دادن تخت در وسط اتاق، هم فضا زیباتر دیده می شود و هم می توان از دو طرف آن رفت و آمد نمود. اما برای صرفه جویی در مکان بهتر است تختخواب خود را در گوشه دیوار جای دهید.همچنین برای فضاهای کوچک، از تخت هایی استفاده کنید که چندان بزرگ نیستند. مثلا می توانید به جای خرید نمونه های آماده، مدل موردعلاقه خود را در اندازه ای که مناسب متراژ اتاق است، سفارش دهید.

تمام طیف های رنگ سبز زیبا و دوست داشتنی است اما سبزی که در این ترکیب به خوبی جلوه گری می کند سبز جنگلی است. این ترکیب رنگ حسی کلاسیک و نوستالوژیک دارد. سبز جنگلی کمی بیشتر از سبز عادی شاداب است و با دیگر رنگ های طبیعی این ترکیب به خوبی هماهنگ شده.

ترکیب آلویی شاداب

وقتی پاییز می آید، حس می کنیم باید رنگ های براق تابستانی را کنار بگذاریم و به سمت رنگ های زیتونی، خردلی، زغالی و قهوه ای شکلاتی برویم.

همانطور که در بالا اشاره کردیم حرکت به سوی طرح های هندسی در دکوراسیون داخلی منازل روز به روز شتاب بیشتری می گیرد و طراحان از هر فرصتی استفاده می کنند تا این الگوها را به چیدمان داخلی منازل وارد کنند. مدل های آینه دیواری کوچک زیر از چنین طرح هایی بهره می برند

و در کنار آن جنس مواد بکار رفته در آنها نیز ویژه و بسیار باکیفیت است. چوبی که بعنوان فریم در آینه های زیر بکار رفته از جنس درخت گردو است و به همین خاطر داوم و استحکام بالایی را در کنار زیبایی طبیعی چوب به نمایش می گذارد.

دکوراسیون پذیرایی را در آپارتمان های امروزی معمولا بصورت مستطیل شکل کار می کنند تا زیبایی بیشتری داشته باشد. چیدمان پذیرایی مستطیل شکل شرایط و قوانین مربوط به خودش را دارد که در صورت رعایت و عمل به رنگ نما آنها نتیجه ای مناسب و مطلوب حاصل خواهد شد. در ادامه پست پیشین راجب به چیدمان پذیرایی ال شکل،

به نوع دیگری از چیدمان پذیرایی می رسیم که در بیشتر خانه ها و آپارتمان های امروزی مرسوم است.بعضی پذیرایی ها به قدری باریک و دراز هستند که وقتی وارد آنها می شوید، یاد مسیر باریک و طویل سالن بولینگ می افتید که در انتها هدف های برای زدن چیده شده اند! بعضی دیگر هم بقدری بد چیده شده اند

که حس بودن در یک تونل زیرگذر را در ذهن تداعی می کنند! اگر پذیرایی خانه شما هم چنین است، توصیه های آورده شده در این پست می تواند راهکار و ایده های مناسبی برای دیزاین شیک و کاربردی اتاق پذیرایی را پیش رویتان قرار بدهد.

چیدمان پذیرایی مستطیل شکل دوم نیز همان شیوه بالا را در پیش گرفته اما با این کنیتکس تفاوت که راه رفت و آمد پشت مبلمان پذیرایی قرار گرفته است. برای چنین سیستمی اتاق پذیرایی تان باید مقدار عریض تر باشد تا بهترین نتیجه را بگیرید. باز نگهداشتن فضا در یک قسمت از اتاق برای رفت و آمد،

فضای بیشتری در اختیار چینش اصلی مبلمان پذیرایی قرار می دهد. این خانه هم سقفی بلند داشته که مالک آنرا به دو طبقه تقسیم کرده است. طبقه اول پذیرایی و آشپزخانه قرار دارد و طبقه دوم اتاق خواب ها، نشیمن، حمام و سرویس بهداشتی تعبیه شده است.

اتاق‌های پروسیله، ظاهری آشفته دارند. یکی از اتاق‌هایی که وسایل مختلفی از بازسازی ساختمان اسباب‌بازی گرفته تا لوازم‌التحریر دارد، اتاق کودک است. پس در انتخاب جزییات نهایت دقت را داشته باشید؛ مثلا تختخوابی تهیه کنید که کشو داشته باشد پتینه یا قفسه‌های مختلفی بخرید که روی دیوار قابل نصب باشد تا بتوانید بعضی از وسایل را داخل آن قرار دهید. با توجه به قد فرزند شما این قفسه‌ها باید در ارتفاعی قابل دسترس قرار بگیرد.

خرید مبلمان مدولار

حتی اگر مدام دکوراسیون این فضا را تغییر می‌دهید، این نکته‌ را در نظر داشته باشید؛ ‌‌همان‌طور که کودک به‌تدریج رشد می‌کند، باید وسایل اتاقش هم انعطاف لازم را با توجه به رشد او داشته باشد؛ به خصوص اگر کودک شما در سن گذر از کودکی به نوجوانی است. پس برای مبلمان این اتاق دست‌کم عمری دو تا پنج ساله در نظر بگیرید

و بعد اقدام به خرید کنید. این روزها مبلمانی در بازار موجود است بازسازی ساختمان که مدولار است و به‌راحتی مثل یک پازل از هم جدا می‌شود و مجدد قابل نصب است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com