بازسازی ساختمان

اتاق خواب کوچک و بازسازی آپارتمان

تنها به این دلیل که اتاق خواب شما کوچک است، نباید آن را خالی و عاری بازسازی آپارتمان از هر گونه وسیله زینتی کنید؛ بلکه بهتر است مثلا دیواری که سر تخت به آن تکیه داده را با یک کاغذ دیواری بسیار شیک تزئین نمایید. البته به این نکته توجه داشته باشید که طرح انتخابی شما باید هوشمندانه و متناسب با فضای اتاق باشد تا موجب شلوغی و کوچک دیده شدن اتاق نگردد.

این رنگ به هر دکوراسیونی زیبایی می دهد حتی اگر فقط مقداری از آن را استفاده کنید. می توانید از آن هر استفاده ای که می خواهید بکنید، دیوارها را رنگ بزنید، مبلمان را به آن رنگ در بیاورید و هر چیزی که دوست داشته باشید.

ترکیب تخته سنگی

این طیف از رنگ خاکستری را نمی توان دوست نداشت. کافیست آن را در یک اتاق به عنوان پس زمینه ای برای رنگ های روشن استفاده کنید.

آینه ها همیشه به خانه و دیگر مکان ها زیبایی خاصی می بخشند و در طراحی و دکوراسیون همیشه جایگاه ویژه ای دارند. در چندسال اخیر طرح هایی با اشکال هندسی طرفدار بسیار زیادی بین خانه دارها و طراحان پیدا کرده تا جایی که می شود این الگوها را بعنوان برترین مد روز در طراحی داخلی شناخت.

جالب اینجاست که بعداز گذشت چندین سال نه تنها از شدت علاقه به آنها کاسته بازسازی ساختمان نشده بلکه روز به روز نیز محبوبیت بیشتری نزد طراحان و خانه دارها پیدا می کنند. بهر حال الگوهای هندسی برای دکوراسیون های  پتینه مدرن وحتی دکوراسیون های ترکیبی و امروزی بسیار مناسب هستند.

نور طبیعی برای رشد کودک لازم است و این فضا باید نورگیر طبیعی مناسبی داشته باشد؛ بنابراین برای حضور نور در داخل اتاق انتخاب پرده مناسب بسیار مهم است. پرده‌های شید انتخاب مناسبی برای این فضاست چون به‌راحتی می‌توانید میزان عبور نور را به داخل اتاق تنظیم کنید.

در صورتی هم که انتخاب شما یک پرده پارچه‌ای است، به طبیعی بودن الیاف آن بی‌توجه نباشید تا انعکاس نور از داخل تار و پودش برای‌تان آزاردهنده نباشد. پرده‌های ضخیم بهتر است حتما آستر داشته باشد تا در طول روز بتوانید پرده را کنار بزنید. تشخیص مناسب رنگ‌ها از طریق نور طبیعی روز برای کودک آسان‌تر است.

سبک انتقالی احتمالا برای کسانی که عاشق رنگ هستند، مناسب نیست.بازسازی ساختمان  رنگ‌های خنثای گرم مثل کرم، خاکستری مایل به قهوه‌ای، برنزه، خاکی، خاکستری با حضور گاه به گاه قهوه‌ای‌شکلاتی یا اسپرسو، زمینه رنگی اصلی این سبک را تشکیل می‌دهند. اگر قرار است طرح و نقشی در این سبک استفاده شود باید محو باشد.

گل‌گلی‌های گیرا و چاپ‌های رنگی را فراموش کنید. در صورتی که می‌خواهید حتما اندکی  رنگ نما رنگ در دکوراسیون خود داشته باشید، می‌توانید آن را در نقاط برجسته‌ای مثل تابلو، آباژور یا یک جفت از کوسن‌های تان به کار گیرید.

اگر برای منزل خود قصد خرید کفپوش را دارید می توانید راهنمای زیر را بخوانید و بهترین نوع آن را تهیه کنید.ظاهر و جنس کفپوش دارای اهمیت است. همه ی ما می دانیم که در انتخاب کفپوش منزل علاوه بر زیبایی باید به دوام، سهولت نظافت، بازسازی ساختمان ایمنی و صد البته هزینه نهایی آن توجه کنیم.

اگر شما هم در انتخاب کفپوشتان دچار تردید هستید برای پیدا کردن مناسب ترین کفپوش منزل با این مطلب همراه باشید تا با هم انواع کفپوش منزل را بررسی کنیم.

اگر نور در خانه ای باشد همیشه باعث آرامش و راحتی خیال در آن منزل خواهد شد.درمعرض نور قرار گرفتن خیلی مهم است. چرا بعضی می‌ گویند پرده‌ها را کنار بزن تا دلت باز شود؟ چند ساعت می ‌توانید در خانه‌ ای تاریک دوام بیاورید؟ اگر تاریکی تمام نشود چه حالی پیدا می ‌کنید؟ غمگین می ‌شوید؟ می ‌گریید؟ بعد چی؟

روان‌ شناسان می ‌گویند: “زندگی در خانه‌ های کوچک و کم ‌نور نه‌ تنها تنش‌ های خانوادگی را افزایش می ‌دهد بلکه حتی میل به جنایت و پرخاشگری را نیز افزایش می ‌دهد.”شاید فکر می ‌کنید مساله ارتباط بین نور و حالات روانی انسان ‌ها بیشتر به باوری عامه شبیه است تا حقیقتی علمی، اما واقعیت این است. نور نقش بسیار مهمی در آرامش افراد دارد و در زندگی آپارتمانی این نعمت تا حدود زیادی گرفته شده است.کوچک شدن خانه‌ های امروزی در ایجاد تنش در خانواده بسیار موثر است. زمانی که خانه کوچک باشد کودک نمی ‌تواند انرژی خود را تخلیه کند و دچار افسردگی یا لجبازی می ‌شود که تنش در کودک به مادر و دیگر اعضای خانواده نیز منتقل می‌ شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com