بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان با محدودیت فضا

بازسازی ساختمان شاید بهترین مدل برای اتاق خواب، بخصوص آنهایی که با محدودیت فضا روبرو هستند مدل های زیر باشد. آینه های مثلثی زیر طوری طراحی شده اند که بعنوان شلف و قفسه نیز مورد استفاده قرار می گیرند. فریم چوبی این آینه به طرز بسیار هوشمندانه ای طراحی شده طوریکه فضای کافی برای قرار دادن لوازم،

خصوصا لوازم دکوری مانند گلدان های کاکتوس کوچک را فراهم می کند. فریم این آینه از جنس چوب افرا می باشد که از اطراف کاملا شیشه آینه را در بر می گیرد. البته جالب است بدانید فریم چوبی این آینه ها از چوب های بازیافتی نیز تهیه می شود که طبعا قیمت کمتری دارند.

یکی از مشکلات اصلی برای چیدن مبلمان در پذیرایی مستطیلی، تعیین راهی مشخص برای عبور و مرور افراد است. اولین کاری که باید از انجام آن پرهیز کنید، قرار دادن این راه بین میز جلو مبلی و مبلمان اصلی است. در شکل زیر آپارتمانی را مشاهده می کنید که پذیرایی مستطیل شکل با سقف های بلند دارد؛

سقف بلند باعث شده حتی از حد معمول هم باریک تر بنظر رسد اما با چیدمان درست مبلمان در این پذیرایی مستطیلی و قرار دادن راه درست برای رفت و آمد، تا حد زیادی مشکل کمبود فضا حل شده است. انتهای پذیرایی نیز یک تراس قرار گرفته که باعث شده فضا روشن و دلباز دیده شود.

چیدمان اتاق کودکان باید به گونه ای باشد که با حال و هوای کودکانه سازگار باشد,پس به هنگام انتخاب دکوراسیون خود را جای بچه ها قرار دهید. شاید همیشه فکر می‌کنید در انتخاب رنگ‌های شاد و متریال‌های مختلف برای اتاق کودک دست‌تان باز است و باید ایده‌های متفاوتی داشته باشید

اما مسلما این اتاق هم پتینه مثل سایر فضاها، استانداردهای تعریف شده‌ای دارد. اکثر پدر و مادرها برای اتاق فرزند دلبندشان به فکر انتخاب رنگی خاص، مبلمانی متفاوت و دکوری خیره‌کننده هستند.شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید که برای حفظ سلامت کودک‌تان بهتر است چه انتخاب‌هایی داشته باشید.

در حالی که استفاده از فرش یک منطقه و مرز را در فضا تعریف می کند و بازسازی ساختمان از آن با عنوان یک ابزار کلیدی در طراحی و دکوراسیون داخلی یاد می شود. موکت یکی از انواع پرطرفدار کفپوش مطرح می شود، رنگ در انتخاب موکت ها حرف اول را می زند چرا که انتخاب یک موکت تیره فضای شما را کوچکتر و صمیمی تر جلوه می دهد


در حالی که یک موکت روشن مبی تواند فضای شنا را بزرگ ترو دلباز تر نشان دهد و نظافت آن نیز به مراتب سخت تر خواهد بود.

همیشه مضرات زندگی در خانه‌ های کوچک و بی نور به اندازه ی روی آوردن به بزهکاری بزرگ نیست و در برخی موارد به پایین آمدن آستانه تحمل افراد و مشاجره‌ های خانوادگی می ‌انجامد.در همین زمینه دکتر عارفه مبشر، روانپزشک می ‌گوید: هرچه رنگ نما خانه‌ ها کوچک ‌تر و تاریک تر باشند، تنش‌ های خانوادگی نیز افزایش می ‌یابد و موجب تاثیر استرس‌ های محیطی بر روابط خانوادگی می ‌شود.

به گفته ی این متخصص خانه‌ هایی که در گذشته وجود داشتند دارای فضای بزرگ ‌تر، حیاط، باغچه، حوض و معماری زیبا و دلنشین بودند و از شیشه‌ های رنگی و نور در خانه‌ های قدیمی بسیار استفاده می ‌شد اما در زندگی آپارتمانی کنونی، خانه‌ ها کوچک و تاریک شده‌ اند و سر و صدای خیابان‌ های اطراف وارد خانه می ‌شود که این عوامل استرس ‌زای زندگی آپارتمانی موجب تنش میان خانواده می ‌شود.

برای استفاده از رنگ های تیره در اتاق خواب تان بهتر است از رنگ ذغالی مات استفاده کنید

البته در آپارتمان های امروزی دیگر فضای نشیمن و پذیرایی یکی شده و دیگر جایی هم برای استفاده از مبلمان حجیم کلاسیک وجود ندارد، بنابراین بهتر است تمام تمرکز خود را به روی انتخابی مبلی راحت، شیک با حداکثر کارایی بگذارید تا بهترین بازسازی ساختمان چیدمان را در پذیرایی خود داشته باشید.

ترکیب طوسی سیر و روشن با قهوه ای برای یک اتاق ناهارخوری آرامش بخش
دیوار اتاق ناهارخوری تان را تا نصفه طوسی سیر و مابقی را طوسی روشن کنید. برای کف اتاق و میز و صندلی ناهارخوری تان از رنگ قهوه ای استفاده کنید.

دیوار اتاق نشیمن تان را آبی تیره و پرده ها و مبلمان را کرم روشن انتخاب کنید. برای اضافه کردن رنگ ها می توانید از رنگ نارنجی یا طلایی تیره استفاده کنید.
یا ترتیبشان کنار یکدیگر را تغییر دهید. گزینه ها در این زمینه بی نهایت هستند و تنها چیزی بازسازی ساختمان که شما را محدود می کند خلاقیت شما است. ضمنا تمام این آینه ها دست ساز بوده که ارزش آنها را چندبرابر می کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com