بازسازی ساختمان

پتینه در زیبایی منازل

ما برای زیبایی منزل خود از جنس ها و وسایل مناسبی استفاده میکنیم .استفاده کردن از  بازسازی ساختمان ابزارهای مناسب برای زیبایی منزل در روحیه ما بسیار تاثیر دارد .پارکت ها عناصر کلاسیکی هستند که وقتی به خانه شما اضافه می شوند؛ به دکوراسیون داخلی خانه شما، شخصیت، گرما، صمیمیت و ارزش اعطا می کنند. اما همه پارکت های چوبی یکسان نیستند و برخی از آن ها به دلیل جنس چوبی که از آن ساخته می شوند دارای کیفیت، طرح و نمای متفاوتی هستند.

اگر تا انتهای این متن با چیدانه همراه باشید انواع پارکت های چوبی و مزایا و معایب هر کدام را به شما معرفی خواهیم کرد تا در موقع خرید بتوانید بهترین پارکت را برای دکوراسیون داخلی خانه تان پیدا کنید.

پارکت از جنس چوب بلوط

پارکت چوبی از جنس بلوط شایع ترین و پر استفاده ترین نوع پارکت در طراحی دکوراسیون داخلی خانه است. پارکت های تهیه شده از چوب بلوط دارای مقاومت و سختی زیادی در برابر فرورفتگی هستند که اگر قصد ندارید تا در خانه تان از فرش استفاده کنید باید حتما این خصوصیت آن را در نظر داشته باشید.

شکل ظاهری پارکت چوبی از جنس بلوط

این نوع پارکت دارای لکه های طبیعی روی بدنه خود است که مربوط به خود درختان پتینه بلوط می شود. این لکه ها ممکن است تیره یا روشن باشند اما مطمئنا در نمای پارکت شما خود نمایی می کنند .

اگر فکر می کنید که با لکه های طبیعی روی پارکت نمی توانید کنار بیاید، پس بهتر است پارکت های تهیه شده از جنس چوب بلوط را تهیه نکنید.

برای اشاره به فضاهای ایرانی که از مد نمی افتد باید به رفتاری که هیچ وقت از مد نمی افتد اشاره کنیم، شاید کنجکاو شده باشید، اما خب راستش را بخواهید راجع به دورهمی های دوستانه ها حرف می زنم. همان دورهمی هایی که گوشه حیاط بازسازی ساختمان برپا می شود و بوی جوجه و کباب می دهد.

همان هایی که صدای خنده یک لحظه از آن قطع نمی شود. همان هایی که ساعت ها روی تخت چوبی که با فرش های ایرانی پوشیده شده است ادامه دارد. این فضا هم یکی از آن فضاهایی است که بالاخره به هر نحوی شده است در خانه ها رنگ نما به وجود می آید حتی اگر شده در تراس و بالکن ها. این فضا را نه نمی توان حذف کرد، نه می توان نادیده گرفت.

هر گوشه از خانه می تواند فضایی برای ایجاد جذابیت های بصری باشد، و این جذابیت را می توان با رنگ های چشم گیر، الگوهای جذاب یا یک نقاشی ساده ایجاد کرد. برای شروع، یک درب کوچک را امتحان کنید. رنگ آمیزی خانه و ایده های زیبای دکوراسیون منزل را در این مطلب خواهید دید.

در دکوراسیون منزل، دیوار ها، سقف و کفسازی ساده و خالی از طراحی، بوم نقاشی و هدف بروز خلاقیت و ایده های شما محسوب می شوند. تمام آنچه نیاز دارید مجموعه ای از رنگ های متنوع با تم های رنگی متفاوت و کمی تجسم و خلاقیت است!

سبک روستیک در فضاهای ویلایی کاربرد دارد و کوشش آن در به درون خانه کشیدن طبیعت خالص است. البته ساختار خام و نپخته ای دارد و دارای اجزائی ناصاف و کمی زمخت است. مبلمان و وسایل روشنایی گاها از کنده درخت، تنه و شاخه ی درختان و الیاف و کنف ساخته می شوند. این سبک در خانه های ویلایی و کوهستانی و روستایی یافت می شود.

رنگ خاکستری برای دکوراسیون منزل عالی و شیک است اما باید برای این دکوراسیون با این رنگ نکاتی را رعایت کنیم تا بهترین باشیم. این بار با ۲ مدل دکوراسیون داخلی منزل با رنگ خاکستری در خدمت شما هستیم .زمینه های رنگی خنثی به دلیل سادگی و در دسترس بودن محبوب هستند.

رنگ های خنثی به آسانی هماهنگ می شوند، به سادگی تطبیق پذیرند و با طیف تقریبا نامحدودی از رنگ های شاخص جفت و جور می شوند.فضای داخلی خاکستری مقدار مناسبی چالش به همراه دارد- به ویژه هنگامی که تعادل قابل توجهی بین نور و عناصر تیره وجود داشته باشد. این دو خانه به خوبی از عهده این دوگانگی بر آمده اند.دکوراسیون به طور خلاصه یعنی استفاده از چیدمان و رنگ ها.ما در این مطلب به استفاده از رنگ ها در دکوراسیون می پردازیم. ابتدا همه‌ی وسایل را وسط اتاق جمع کرده و یک پارچه روی آنها پهن کنید و بگویید خداحافظ وسایل، ما با شما کاری نداریم تا رنگ دیوارها خشک شود.

بعد با یک نگاهی تازه به شکل و فرم اتاق ببینید چه چیز را در این اتاق بیشتر از بقیه دوست دارید؟ یا به کدام قسمت اتاق می‌توانید جلوه بیشتری بدهید؟ هدف شما دادن شخصیت و ماهیت به اتاق است. پس کارتان را درست انجام دهید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com