بازسازی ساختمان

درجه سختی در پتینه

پارکت های تهیه شده از چوب کاج به نسبت دارای سختی و مقامت پایین تری هستند. بازسازی ساختمان اما درجه سختی این چوب ها به نسبت نوع خود درختان کاج نیز متفاوت است.

اگر قصد دارید تا پارکت خانه تان را از جنس کاج انتخاب کنید باید ببینید که آیا این نوع از کاج برای منزل شما مناسب است یا خیر. بد نیست بدانید که پارکت های تهیه شده از چوب کاج محبوب ترین نوع پارکت برای طراحی دکوراسیون داخلی هستند.پارکت های تهیه شده از چوب کاج به نسبت دارای سختی و مقامت پایین تری هستند.

شاید برخی این را فریب بدانند، اما به نظر من هوشمندی است. وقتی نوبت به انتخاب  بازسازی ساختمان وسائل و مبلمان می رسد، آنهایی را انتخاب کنید که زیاد به تمیزکاری و نگهداری نداشته باشند.

برای مثال کف آشپزخانه، اگر سفید باشد کوچکترین لکه یا جای پا رویش دیده می شود اما اگر الگویی کرم و رگه دار داشته باشد همان لکه ها و آثار پا خیلی سخت رویش تشخیص داده می شود. همین را می توان در مورد شیشه ها میزها، و آینه ها نیز دید، که با کوچکترین لمس اثرانگشت و کثیفی را بازتاب می دهند.

یک یا دو کشو برای چنین وسائلی لازم است ( حتی اگر لازم بود بیشتر ). داشتن یک خانه بی عیب و نقص بدان معنا نیست که همه چیز سرجای خودش باشد. اما برای جلوگیری از پخش و پلا شدن باید کشویی مخصوص در خانه داشته کنیتکس باشید که وسائل بی خانمان را به آن منتقل کنید.

حتی می توانید چند کشو در نظر بگیرید و در هر کدام گروه خاصی از وسائل را قرار دهید که خیلی هم همه چیز با هم قاطی نشود. همچنین این کشو ها باید ماهی یکبار چک شوند که اگر لازم بود بعضی از وسائل درونش دور ریخته شود.

رنگ های زرد و خاکستری در دکوراسیون خانه های کوچک 50 متری می توانند غوغایی به پا کنند.با هم مطلب امروز را بخوانیم. ممکن است اغلب ما گمان کنیم تنها خانه‌های مجلل با زرق و برق ظروف کریستال و خطوط طلایی گوشه و کنار وسایل می‌توانند حس شیک و زیبا بودن را به ذهن القا کنند.

اگر شما هم مثل ما علاقه‌مندید یک نمونه برای نقض این گمان عمومی را ببینید با ما همراه شوید تا شما را به خانه‌ای ببریم که با حوصله، دقت و سلیقه منحصر به فرد صاحبانش به‌درستی و ظرافت هرچه تمام‌تر چیدمان شده است.

این خانه در یک کلام زیباست اما از هیچ یک از اصول رایج چیدمان خانه‌های مجلل بهره نبرده است.اهالی خانه که به‌تازگی ازدواج کرده‌اند و به خانه بخت‌شان قدم گذاشته‌اند در تمام جزییات و اصول و قواعد چیدمان منزل‌شان اتفاق نظر دارند.رنگ غالب دیوارها و وسایل اصلی خانه سفید است و با وجود اینکه رنگ دوم را خاکستری انتخاب کرده‌اند اما به هیچ‌وجه فضای‌شان سرد و دلگیر نیست.این سبک بسیار جذاب و شور انگیز و منحصر به فرد است. رنگ های مورد استفاده در این سبک آبی فیروزه ای کبود، سبز و سفید هستند.

عناصر اصلی در این سبک فرش ها کاشی های زیبا به رنگ فیروزه ای، ظروف سنگی، فانوس و آثار فلزی هستند نوع کف پوش، سفالی به رنگ قرمز است در سکوی های بیرون زده از دیوار جلوه ای خاص به فضا می بخشد. مبلمان در این سبک از چوب های منبت کاری شده و مشبک هستند.

این سبک خود دارای چندین سبک است که نام همه آنها از اسامی اشراف و ملکه ها گرفته شده است، مانند ویلیام مری، باهاوس، شرایتون، هپلوایت و چندیل. مشخصات اصلی این سبک ها فرم دادن به پایه های صندلی و میز به شکل های گوناگون، مانند مارپیچ و شیاردار و اس شکل است.

استفاده از مدالها، نقاشی های پرتره، کاغذ دیواری های فاخر و استفاده از چوب درختان مانند اقاقیا از دیگر مشخصات این سبک است.

سایبان های نصب شده بر روی سکو ها و تخت ها یکی دیگر از عناصر زیبا در این سبک است. استفاده از کاشی در این سبک بسیار متداول است.

پس انتخاب رنگ را کنار بگذارید. اکثر مردم معمولا رنگ سفید یا بژ را انتخاب می‌کنند، در اصل ما خودمان را پشت رنگ سفید مخفی می‌کنیم. چون با رنگ سفید احساس امنیت بیشتری می‌کنیم. برای جبران فقدان رنگ، پول زیادی بابت مبلمان، گلدان‌ها، پرده‌ها و وسایل تزئینی خرج می‌کنیم تا از سردی و بی‌روح دیده شدن طراحی‌مان جلوگیری کنیم.

با رنگ سفید مشکل می‌توان تضاد رنگی ایجاد کرد. با رنگ‌های متضاد می‌توان هماهنگی بین وسایل و دیوارهای اتاق ایجاد کرد و به وسایل زیبایی خاصی بخشید. برای انتخاب رنگ وقت صرف کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com