بازسازی ساختمان

دکوراسیون داخلی خانه و نقش پتینه

همه ما خوب می دانیم که مخاطب اول سرسره هایی که کنیتکس در دکوراسیون داخلی خانه وجود دارند کودکان هستند. پس نباید از آن ها غافل شد. اگر کودک عزیزتان هنوز کوچک است می توانید سرسره هایی که ارتفاع کوتاهی دارند را در اتاق شان بگذارید تا خیال تان از بابت سرگرمی آن ها راحت باشد. مطمئن باشید که آن ها نهایت لذت را از وجود این سرسره ها در اتاق شان می برند.

در زمان نصب کاغذدیواری ها باید رنگ و طرح غالب بازسازی ساختمان روی دیوار اصلی نصب شود. برای تشخیص این دیوار یک قانون کلی وجود دارد؛ اینکه در اتاق خواب این دیوار درست همانی است که سر تخت در آن جا می گیرد و در اتاق نشیمن دیواری که مبل اصلی خانه پشت به آن قرار داده می شود یا دیواری که پشت بیشترین تعداد وسایل خانه قرار گرفته است. یادتان باشد دیواری که در آن در یا پنجره قرار گرفته باشد، دیوار اصلی خانه نیست.

اصلی‌ترین نوع کاغذدیواری‌هایی که تا امروز تولید شده‌اند، کاغذهایی با تصاویری گرفته شده از طبیعت هستند که به صورت خاص با خطوط منحنی کشیده می‌شوند. کلاسیک ها همیشه محبوب هستند و ربطی به فاز زمان و این حرف‌ها ندارند. شیک هستند و رسمی بنابراین بیشتر به درد خانه‌هایی می‌خورند که دکوراسیون خاص و مجللی دارند. طرفداران این سبک هم معمولا جوان‌ها نیستند. این سبک را کسانی می‌پسندند که زیاد اهل تنوع نیستند؛ کسانی که کلا زیاد به تغییر فکر نمی‌کنند. سالن پذیرایی خانه‌های بزرگ برای این کارها مناسب است.

نوشته‌های روزنامه، متن، طرح‌های سیاه و سفید، پوست حیوانات و حتی طرح لباس و… همه اینها می‌توانند طرح یک کاغذ دیواری اسپرت باشند. اصلا هر طرحی که شاید برای کاغذدیواری شدن بعید به نظر برسد می‌تواند در این دسته قرار بگیرد. بازسازی ساختمان آنهایی که دل شیر دارند فقط سراغ این نوع کاغذدیواری‌ها می‌روند چون هیچ کسی به‌طور حتم از پایان کار خبر ندارد. این کاغذدیواری‌ها بیشتر در اتاق خواب و اتاق جوان‌ترها استفاده می‌شوند اما بعضا کسانی که اهل تنوع هستند و دوست دارند خانه‌شان کمی با خانه‌های معمول فرق داشته باشد، حتما در سالن پذیرایی شان هم از این کاغذها می‌چسبانند؛ با دقت به این نکته که باید حتما با کاغذهای ساده ترکیب شوند.

طراحانی که علاقمند به کارهای لوکس هستند عمدتا در پروژه هایشان از مبلمانی به رنگ های تیره و ترکیب قطعات مختلف در کنار یکدیگر استفاده می کنند. رنگ های تیره متالیک مناسب ترین رنگ ها برای نشان دادن جلوه لوکس در اتاق خواب هستند. ترکیب این رنگ ها با کاغذ دیواریی هایی با الگوهایی پیچیده به رنگ طلایی، نقره ای، خاکستری، برنزی و … محیطی بسیار جذاب در اتاق خواب بوجود می آورد. همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید در دکوراسیون این اتاق ها تا جای ممکن از لوازم و اکسسوری های پیچیده استفاده شده تا بیینده را هر چه بیشتر در خود غرق کنند.

طرح خال خالی با اینکه سابقه طولانی در فرهنگ و کشورهای مختلف دارد اما نقطه آغاز رواج گسترده آن مخصوصا در آمریکا بر می گردد به عروسک معروف والت دیزنی یعنی مینی موس که لباس و پاپیون خال خالی به تن داشت. از آن زمان این طرح تبدیل به یکی از محبوب ترین طرح های مردم آمریکا شد.

معمولا و به طور کلیشه ای این طرح برای اطاق و لوازم کودکان و دختر بچه های استفاده می شود. اما در این تصاویر که ما از خانه های مختلف گردآوری کرده ایم، نشان داده می شود که چطور می توان با رعایت اصول دکوراسیون از ویژگی های مختلف طرح خال خالی در جای جای خانه بهره برد و به زیبایی آن افزود. قبل از اینکه بخواهید دکوراسیون داخلی منزلی را تغییر دهید – حتی اگر به کوچکی یک دیوار خاص باشد – زمانی را به جستجو و دریافت چیزی که خواهانش هستید اختصاص دهید. می توانید این کار را از طریق پرسیدن سوالاتی از این قبیل انجام دهید: رنگ مورد علاقه ی شما چیست؟ آیا ویژگی خاصی وجود دارد که شما می خواهید برجسته ترش کنید؟ می خواهید چه احساسی در فضا داشته باشید؟

دکوراسیون متفاوت با ایده از چمدان پارس ناز : شنیده اید که می گویند هر چه خار آید، روزی به کار آید؟! امروز نوبت به کار آمدن چمدان های کهنه و بلااستفاده شماست. استفاده از چمدان های قدیمی به عنوان یک شی تزئینی در منزل ایده جالبی است، چراکه جذابیت خاصی به خانه شما می دهد، ضمن اینکه هزینه زیادی هم برایتان ندارد. تازه یادآور سفرهایی که با آنها رفته اید هم خواهند بود! از آن جایی که این ایده هنوز تازه است، می توانید سری به سمساری ها و دسته دوم فروشی ها بزنید و با قیمت ارزان یک چمدان قدیمی بخرید تا خانه تان را با آن جذابت تر کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com