بازسازی ساختمان

فضای داخلی برای بازسازی ساختمان

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

همه ما به این نکته که پله ها پتانسیل بالایی برای استفاده های گوناگون در فضای داخلی خانه بازسازی ساختمان را دارند آگاه هستیم، از فضای زیر پله ها استفاده های زیادی می توان کرد، مثلا می شود کتابخانه هایی را در فضای زیر پله یا حتی در ارتفاع پله ها طراحی کرد و کتابخانه ای منحصر به فرد داشت اما وجود یک سرسره میان این کتابخانه جذاب آن را منحصر به فردتر و خاص تر جلوه خواهد داد. فقط کافی است به عکس بالا نگاه کنید تا این موضوع را دریابید.

دیوار و سقف ( در صورت نیاز به کاغذ دیواری ) کاملا شسته و خشک نمایید در این مرحله لازم است تمامی ترک ها سوراخها و معایب دیوار را رفع نمایید. سپس سطوح را بطور کامل با لایه ای رقیق شده از چسب بپوشانید .

● برای نصب کاغذ دیواری باید از چسب های مرغوب و غلظت مناسب استفاده شود. پتینه چسب های بر پایه متیل سلولز سازگاری خوبی با سطوح سیمانی و گچی دارند لذا به راحتی بر روی سطوح قرار گرفته و مقاومت مناسبی در برابر نفوذ رطوبت از خود نشان می دهند.

اگر دیوار در یک سمت ورودی خانه باشد و به عنوان دیوار اصلی خانه انتخاب شود، اتاق بزرگ تر به نظر می رسد

استفاده از کاغذدیواری با ترکیب رنگ غالب برای دیوار مقابل در ورودی اتاق های بزرگ مناسب است چون این انتخاب فضا را کوچک تر نشان می دهد. اگر دیواری که در یک سمت ورودی خانه است به عنوان دیوار اصلی خانه انتخاب شود، آن وقت اتاق بزرگ تر و کشیده تر به نظر می رسد. اگر دو دیوار کناری در ورودی هم کاغذ شوند، فضا تنگ تر و بیشتر فشرده به نظر می رسد.

شاید تا به حال نقاشی های زیبایی که بر دیوار، کف، پارچه، مبلمان و حتی سقف اجرا شده اند را از نزدیک یا در تصویر دیده اید. برای اشخاصی که در کارهای دستی مهارت دارند کار کردن با استنسیل ها برای آفرینش طرح های زیبا روی دیوار کار ساده ایست. لذت رنگ و نقاشی کردن با این استنسیل ها کمتر از لذت نقاشی واقعی نیست.
اگر با استنسیل آشنا نیستید در اینجا می خواهیم این لذت را با رنگ نما شما به اشتراک بگذاریم بازسازی ساختمان و در کنار هم از یک دیوار خالی و سفید به یک دیوار نقاشی شده ی زیبا برای دکوراسیون داخلی منزل شما برسیم.

ابتدا طرح مورد نظرمان را انتخاب می کنیم، برای مثال در اینجا: شاخه ها و شکوفه های درهم تنیده ی ویستریا (نوعی گیاه)
شما می توانید هر طرحی را که دلتان می خواهد انتخاب کنید و بدهید برایتان قالب استنسیل آن را مانند همین طرح در آورند.

در برابر کاغذ دیواری‌های کلاسیک با خطوط منحنی، کاغذهای مدرن قرار دارند؛ کاغذدیواری‌هایی که ترکیبی از خطوط شکسته و منحنی یا حتی طرحی از گل‌ها در سایزهای غیر متعارف هستند و هیچ قاعده مشخصی در طراحی ندارند. این روزها کاغذدیواری‌های مدرن طرفداران زیادی به خصوص در میان جوان‌ها پیدا کرده‌اند. خوبی این دسته از کاغذدیواری‌ها این است که هم به درد اتاق خواب‌ها می‌خورند و هم سالن‌های پذیرایی. این وسط فقط پای طرح‌ها در میان است که چقدر شلوغ یا خلوت باشد و چه حسی را به صاحبخانه منتقل کند.

7. رنگ نارنجی مایل به قرمز  سرزنده و جذاب است. آیا چشم باز کردن در یک اتاق‌‌خواب نارنجی مایل به قرمز جذاب‌تر و مفرح‌تر از یک اتاق‌خواب معمولی بژ نیست؟ سعی کنید یک تخته پشتی قدیمی تخت‌خواب را به رنگ فیروزه‌ای درآورید و سپس با استفاده از یک روتختی نارنجی مایل به قرمز  و یک قالیچه راه‌راه سیاه و سفید آن را کامل کنید.

محبوبیت بالای استفاده از کناف در ایران باعث شده است تا در منازل مسکونی و شرکت های تجاری بسیاری از نمونه های مختلف طرحهای کناف را مشاهده نماییم.ایجاد نورپردازی ایده آل و مناسب در سقف منازل مسکونی بستگی زیادی به طرح کناف و اجرای مناسب آن دارد. به یاد داشته باشید نورپردازی صحیح می تواند به کناف سقف اجرا شده جلوه زیباتری بدهد. روشنایی ها حتی در حالت خاموش هم می توانند جزیی از لوازم دکوری منزل محسوب شوند. در این مطلب می خواهیم نوع زیبا و جذابی از آویز های روشنایی را به شما معرفی کنیم که آن هم چراغ های دکوراتیو است. با ما برای معرفی زیباترین مدل های آن همراه باشید.

این نوع روشنایی ها دارای انواع و مدل های مختلفی هستند، می توانند خودشان یک عضو مجزا باشند، یا می توانند با مبلمان ها و لوازم منزل ترکیب شوند، خلاصه این که دنیای شان دنیای متفاوت و گسترده ای است که در این مطلب می خواهیم چشمه ای از این دنیای گسترده را به شما نشان دهیم. پس با ما همراه باشید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com