بازسازی ساختمان

اتاق نشیمن و پتینه آن خانه

می توانید برای رسیدن هرچه سریع تر به فضاهای جذابی مثل استخر یا اتاق نشیمن بازسازی ساختمان خانوادگی از سرسره ها استفاده کنید. با این تفاوت که این سرسره ها باید کاملا سرپوشیده و مستحکم باشند. دریچه ورودی این سرسره ها را در اتاق خواب تان قرار دهید تا وارد شدن و خارج شدن در فضایی دیگر از خانه حس آلیس در سرزمین عجایب را کاملا درک کنید.

کاغذدیواری هایی که برای اتاق بچه ها استفاده می شوند، هیچ قاعده و قانون خاصی ندارند. هر روز بسته به شخصیت های کارتونی جدیدی که وارد دنیای کودکانه می شود تنوع این کاغذها هم در سبک و طرح های مختلف بیشتر می شود و فقط رنگ ها هستند که ثابت می مانند. آبی، سبز، قهوه ای، سورمه ای و سفید برای پسرها و یاسی، بنفش، زرد، گلبهی، صورتی، قرمز و سفید هم برای دخترها. رنگ نما در کاغذدیواری اتاق بچه ها اگر طرح ها به صورت موتیف باشد؛ یعنی المان های تک به صورت کوچک روی کاغذ ساده قرار گرفته باشد می توان سرتاسر اتاق را با کاغذدیواری پوشاند اما اگر کاغذدیواری شلوغ بود، می شود اصل یک دیوار کاغذ اصلی و بقیه کاغذ ساده را هم در این فضا پیاده کرد.

اتاق های نشیمن زیبا و جذاب که به سبک مدیترانه ای طراحی می شوند جزو شادترین فضاها هستند به واسطه رنگ های زیادی که در آن استفاده می شود. ترکیب رنگ های شاد مثل ترکیب رنگ آبی و نارنجی و سبز باعث می شود تا حس و حال اتاق برای شما تداعی کننده حس دریا باشد. سبک مدیترانه ای طبیعت زیبای ساحلی را مهمان فضاهای داخلی و دکوراسیون منزل شما می کند.

برای هر رنگ از قلم موی جدا استفاده کنید. می توانید برای رنگ های مشابه، پتینه قلم مو را بازسازی ساختمان کاملا با حوله ی کاغذی تمیز کنید و سپس دوباره از آن استفاده کنید. اما هرگز قلم موی رنگ تیره را برای رنگ روشن به کار نبرید. هر چقدر هم که شما آن را تمیز کرده باشید، در نهایت باعث کثیفی رنگ شما می شود. ضمنا توصیه می کنیم در بین کار قلم مو را نشویید، چون حتی اگر آن را خشک کنید همچنان مرطوب خواهد بود.
طرح شما به سرعت با رنگ پوشیده می شود. یک گوشه از استنسیل را بالا ببرید و نگاهی به طرح تان بیندازید. اگر از رنگ آمیزی خود راضی هستید به کار خود ادامه دهید تا طرح تان کامل رنگ شود.

از اسمش هم معلوم است. تکراری از طرح‌های گل که با توجه به طرح می‌توانند بسیار بزرگ یا حتی بسیار کوچک باشند. این نوع کاغذدیواری را بیشتر به صورت ترکیبی استفاده می‌کنند؛ یعنی بیشتر اوقات به پیشنهاد طراح همه دیوارها را کاغذ دیواری گلدار نمی‌کنند و بعضی‌ها را با کاغذهای ساده ولی در همان طیف رنگ می‌پوشانند. طراحان داخلی کاغذ دیواری های گلدار را بیشتر روی یک دیوار نصب می‌کنند چرا که اگر تعداد دیوارها زیاد باشد، فضای خانه شلوغ می‌شود. در اتاق خواب هم معمولا دیوار روبه‌روی در را با کاغذدیواری گلدار می‌پوشانند.

همیشه قبل از رنگ کردن دیوار یک ورق کوچک و نازک سفید را رنگ کنید و آن را به دیوار بزنید و حرکت دهید تا ببینید در جاهای مختلف و در کنار لوازم گوناگون چگونه به نظر می رسد. ورق را به دیوار بزنید و ببینید در ساعات مختلف روز و شب و زیر نورهای مختلف – نور خورشید، سایه، نور مصنوعی و… – چگونه به نظر می رسد و آیا همچنان برای شما جذاب است.

طرح دکوراسیون سرویس بهداشتی با کاغذ دیواری,سرویس بهداشتی یکی از فضاهایی است که با با تغییرات کوچک و کم هزینه می توان به سادگی دکوراسیون آن را متحول کرد و فضایی است که طراحان سعی می کنند حتما ایده های خلاقانه و جذاب خود را در آن به کار گیرند.

در روز شمار 40 روز تا نوروز قول دادیم که تا آماده شدن شما و خانه تان برای استقبال از سال نو همراه تان باشیم. در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم که چگونه به سرعت و با هزینه منطقی با استفاده از کاغذ دیواری دکوراسیون سرویس بهداشتی تان را برای سال نو زیر و رو کنید.

استفاده از کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی علاوه بر اینکه جذابیت خیره کننده ای را به سرویس بهداشتی شما هدیه می دهد اما برای کسانی پیشنهاد می شود که از وسایل خانه شان خوب نگهداری می کنند.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com