بازسازی ساختمان

متریال مناسب برای رنگ نما

چون سرسره ها المان های بزرگی هستند که نمی توان آن ها را در خانه پنهان کرد، کنیتکس پس خیلی بازسازی ساختمان مهم است که از متریال های مناسب برای تزیین آن ها استفاده کنید چون مطمئنا این سرسرها به راحتی قابل دید هستند. آلومینیوم یکی از مواد و مصالح پیشنهادی است. آلومینیوم ها با سطوح صاف و صیقلی خودشان می توانند سرسره های شما را به عناصری جذاب در فضای خانه بدل کنند.برای اتاق ها و فضاهایی که دیوارهای بلندی دارند، کاغذدیواری های بژ و طلایی رنگ بهتر از کاغذدیواری های طوسی و نقره ای رنگ هستند. در فضاهای پرنور هم رنگ های بژ، طلایی و قهوه ای بهتر هستند برای اینکه این رنگ ها نور را می شکنند و فضا را بزرگ تر نشان می دهند. کاغذدیواری های بژ و طلایی معمولا محبوب تر از کاغذدیواری های طوسی و نقره ای هستند برای اینکه گرمی بیشتری به فضا می دهند و به درد خانه های مجلل می خورند. رنگ های تیره را بیشتر در خانه های ساده امروزی می توان پیدا کرد. اگر یکی از دیوارهای سالن را تیره کردید، برای باقی دیوارها کاغذدیواری با همان طرح ولی رنگ روشن انتخاب کنید. همه آلبوم های کاغذدیواری، رنگ های روشن کاغذدیواری های تیره رنگ را هم دارند.

سایه را در همه ی قسمت های برگ یا اجزای دیگر به کار نبرید. سایه روشن های  بازسازی ساختمان طبیعت به دکوراسیون – نور وابسته اند، بنابراین سمتی که روشن است را انتخاب کنید و سمت مخالف آن را سایه بزنید. طرح تان را زیاد درخشان نکنید.
شما حتی می توانید بدون توجه به دکوراسیون – نور و در نظر گرفتن سمت روشن، تمام جهت ها را سایه بزنید. در هر صورت در پایان به یک نقاشی زیبا می رسید. اگر می خواهید معجزه چرخه رنگ در دکوراسیون منزل تان را ببینید این نقاشی ها انتخاب های بسیار خوبی هستند.

به درد خانه‌هایی می‌خورند که یا سقف‌های خیلی بلندی دارند یا خیلی کوتاه. طرح‌های راه‌راه این کاغذدیواری‌ها می‌تواند به‌راحتی عیب و ایراد این دسته خانه‌ها را رفع کند؛ مثلا در خانه‌هایی که سقف بلندی دارند اگر از کاغذهایی با رنگ تند و خط‌های افقی استفاده کنند، ارتفاع کوتاه‌تر به نظر می‌رسد و در خانه‌هایی با سقف کوتاه هم برعکس باید سراغ نمونه‌هایی با راه‌راه‌های عمودی و رنگ‌های روشن بروند. برای راهروها و ورودی‌های کم‌عرض خانه هم از این دسته کاغذدیواری‌ها زیاد استفاده می‌کنند.

یک اتاق خواب لوکس و شیک می تواند احساسی رمانتیک و عاشقانه را در همگان بیدار کند. اما دکوراسیون لوکس تنها درباره خرید لوازم گران قیمت نیست. یک محیط برای اینکه لوکس باشد و حسی ویژه در بیننده ایجاد کند باید دارای فاکتورهایی باشد که در این مطلب بطور خلاصه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. مجموعه ای از عناصر در دکوراسیون اتاق خواب های لوکس وجود دارد که بودنشان از واجبات است؛ در صورت عدم حضور این عناصر، به هیچ عنوان به دکوراسیونی کامل نخواهیم رسید.

لوازمی از قبیل لوسترهایی با سبک طراحی سنتی و کلاسیک، تخت خواب هایی با تاج های بزرگ دوخت کاری شده توسط پارچه های چرم، مخمل و ابریشم، دو مورد از مهم ترین عناصری هستند که حضورشان در دکوراسیونی لوکس ضروری است. چنین لوازمی به راحتی می توانند هر فردی به دوران شیرین و خوش گذشته ببرند.

در راستای این صحبت که گفتیم این نوع از روشنایی ها می توانند با اکثر لوازم و مبلمان های منزل ترکیب شوند، می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه یک مجسمه می تواند تبدیل به یک روشنایی دکوراتیو شود.

خب انجام این کار بسیار ساده است، مجسمه مورد علاقه تان را بردارید، دور قسمت بالایی آن را یک پارچه که کمی قابلیت عبور نور داشته باشد بکشید، حالا تنها چیزی که نیاز دارید، یک رشته سیم و سر پیچ و لامپ و دو شاخه است.

به همین راحتی می توانید خودتان یک آباژور زیبا و در عین حال دکوراتیو برای خانه تان بسازید.

پایه های رنگی مختلف برای کاربری های مختلف وجود دارد و هرکدام فرمولی دارند که متناسب با آن محیط است. برای مثال برای سرویس بهداشتی یا آشپزخانه پایه ی رنگی ای را انتخاب کنید که اجزای ضدمیکروب دارد که باعث می شود در برابر کپک و قارچ مقاوم باشد. اگر می خواهید نمای خارجی را رنگ بزنید، رنگی انتخاب کنید که در برابر اشعه ی فرابنفش مقاوم باشد، در نتیجه رنگ ها محو نمی شوند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com