بازسازی ساختمان

کاغذ دیواری و پتینه دیواری

بازسازی ساختمان داتیک

اگر استفاده از کاغذ دیواری پر نقش و نگار و ظریفی مانند عکس بالا را دوست دارید و در عین حال می خواهید برای مدت طولانی تری آن را حفظ کنید نیمه پایینی دیوار سرویس بهداشتی را که در معرض شستشو و رطوبت بیشتری است

با کاشی های زیر و براق بپوشانید و نیمه بالایی را از یک کاغذ دیواری ظریق و زیبا استفاده کنید و برای کامل شدن آن از یک آینه ظریف تزئینی با حاشیه های تراش کاری شده بر روی دیوار استفاده کنید.

دکوراسیون و چیدمان خانه مخصوص شب یلدا,ما در این مقاله برای تان توضیح داده ایم که چگونه می توانید در این روزهای سرد، با تغییراتی  در طراحی و چیدمان وسایل خانه، محیطی گرم و آرام بخش را برای شب یلدا در خانه فراهم کرده و در نهایت بازسازی ساختمان دکوراسیون خانه را طوری بچینید که بتواند بر این آب و هوای سرد و یکنواخت غلبه کنید.

تزئین آشپزخانه :
یک حلقه گل بسیار ساده از برگ های سبز رنگ درست کرده و دور تادور پنجره ی آشپزخانه آویزان می کنیم. معمولا پنجره ی آشپزخانه پهن می باشد ومی توان از هر قاب آن یک ریسمان تزئینی زیبا ورنگی آویزان کرد. در این صورت شب یلدای سبزی خواهید داشت. ترکیب های رنگی در دکوراسیون فضاهای کوچک,ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این قوانین و باورهای معروف در طراحی مانند این که رنگ‌های روشن باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضا می‌شوند و یا ستون‌ها یا خطوط عمودی از نظر بصری باعث توهم مرتفع‌تر بودن سقف می‌شوندفاصله بگیرید و کمی از آن‌ها دوری کنید.

رویکردهای مدرن و جدید طراحان داخلی و دکوراتورها در این زمینه بسیار خلاقانه‌تر است و ایده‌های متفاوت و جذاب‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. ما در این مطلب ایده هایی برای طراحی فضاهای کوچک را با شما در میان می‌گذاریم و شما هم می‌توانید بر اساس نیازهایتان از این ایده‌ها در طراحی داخلی خانه خود استفاده کنید.رنگ‌های طوسی روشن مانند نقره دیده می‌شوند و آن‌‌ها در محیط‌هایی که نور کافی دارند، روشن و تابان به نظر می‌رسند. جفت شدن رنگ طوسی با رنگ سفید موجب می‌شود که محیط درخشان‌تر به نظر برسد و البته همچنان حس وقار و سنگینی خود را داشته باشد بدون هیچ گونه حس منفی.

دکوراتور منزل خود شوید +عکس,کاهگل ملاتی است که در معماری ایرانی به خصوص پتینه در مناطق کویر مرکزی ایران به کار می‌رود. در تپه سیلک، درکاخ‌های تخت جمشید، در بناهای پاسارگاد و شوش کاربرد کاهگل را می‌توان به وفور دید.

کاهگل اصیل، از مخلوط کاه، خاک رس و آب به صورت آخوره به دست می‌آمد. این ملات را خوب ورز می‌دادند تا حدی که ملات به بیل نچسبد و به راحتی جدا شود.

این ملات در مقابل حرارت عایق بسیار خوبی بود و از نظر دوام اگر اصولی تهیه می‌شد، سال‌ها مقاومت می‌کرد. همچنین در صورتی که ضخامت ملات کاهگل 20 تا 30 سانتیمتر می‌شد، عایق رطوبتی خوبی محسوب می‌شد.

رنگ سیاه همانند همه رنگ‌ها تنوع زیادی دارد. یک رنگ سیاه واقعی در دنیا وجود دارد که همه نورها را به خود جذب می‌کند و متضاد رنگ سفید است. اما رنگ‌های سیاه دیگری با ته‌مایه‌های سبز، ته‌مایه‌های بنفش، و یا ته‌مایه‌های آبی وجود دارد

تعداد زیادی رنگ زغالی تیره وجود دارد که از آن‌ها به عنوان رنگ سیاه یاد می‌شود و یا رنگ‌های سیاه متمایل به خاکستری وجود دارند که به آن‌ها زغالی می‌گویند. رنگ سیاه مسطح و سیاه براق وجود دارد و هر رنگ سیاهی دیگری در بین این بازسازی ساختمان دو رنگ قرار دارد.

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که استفاده از رنگ سیاه در فضای داخلی خانه باعث کوچک‌تر و تیره شدن فضای کلی می‌شود. اما این موضوع همیشه درست نیست. دیوارهای سیاه می‌توانند مانند آسمان شب فراخ و بی‌پایان به نظر برسند.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com