بازسازی ساختمان

فضا مکان در بازسازی ساختمان

برای این‌که این فضا تبدیل به مکانی چندمنظوره شود و بتوان در آن این فعالیت‌ها را انجام داد، بازسازی ساختمان ما از مفهوم «چاقوهای سوئیس آرمی» استفاده کردیم و تصمیم گرفتیم این فضا را هم چون یک چاقوی سوئیس آرمی طراحی کنیم. چاقوی سوئیس آرمی یک چاقوی کاملا ساده است،

اما، با استفاده از بازی باز شدن و بسته شدن، این چاقو می‌تواند ابزارهای مختلفی را در درون خود جای دهد، به طوری که شما هم یک چاقو داشته باشید که هم قیچی کند،

در شیشه را باز کند، و چند کارکرد دیگر. به همین دلیل، این اتاق جدید یک نسخه مودولار از چنین شی‌ای بود که دارای عناصری هم‌چون فضای نگهدارنده، یک تخت‌خواب، یک میز، یک کمد، یک راه‌پله، یک آشپزخانه کوچک، و یک حمام و سرویس بهداشتی بود.

تمام این اجزا در داخل یک کمد بسیار بزرگ در کنار هم قرار گرفته بودند، به طوری که بازسازی ساختمان فرد ساکن می‌توانست با توجه به نیاز و اراده خود در ترکیب کلی فضا تغییر ایجاد کند.

برای مثال می‌تواند هنگام آشپزی از آشپزخانه کوچک استفاده کند و هنگام غذا خوردن میز را از داخل کمد بزرگ بیرون بیاورد. در زمانی که کل اجزای این اتاق در درون کمد بزرگ قرار دارند، نصف فضای اتاق خالی می‌ماند و فرد می‌تواند از 5/12 متر مربع باقیمانده به راحتی استفاده کند.

این رنگ را می‌توان توسعه داد و البته هر وسیله دیگری، مانند اثر هنری، مبلمان، و یا چارچوب،  که در کنار این رنگ قرار بگیرد به خوبی به چشم می‌آید و توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

اما نکته اصلی، مانند همیشه، در این‌جاست که بدانیم از چه رنگ سیاهی و رنگ نما در کجا باید استفاده کنیم. در این مطلب نمونه‌های خوبی از فضاهایی، از یک آشپزخانه گرفته تا یک اتاق نشیمن مدرن، که با رنگ سیاه طراحی شده‌اند را به شما نشان می‌دهیم.

قبل از انتخاب کاغذ دیواری بدانید ، کاغذ دیواری (نسبت به رنگامیزی)، تغییر  و تحول بیشتری به ظاهر یک اتاق می دهد، و با تنوع قابل توجهی که در طرح، رنگ و جنسیت دارد امکانات زیادی مطابق با سلیقه شما در اختیارتان قرار می دهد.

اما با در نظر گرفتن هزینه خرید و اهمیت نصب حرفه ای، خرید کاغذ دیواری ریسک بزرگی است. اگر همیشه وسوسه خرید کاغذ دیواری داشته اید اما به همین دلایل از آن چشم پوشی کردید، راهکارهای ما می تواند بسیاری از عوامل تردیدتان را برطرف کرده کنیتکس و به شما در انتخاب کاغذ دیواری مناسب کمک کند.

حتی مهم تر از تستِ رنگ (که از نظر مالی هزینه خاصی ندارد)، داشتن نمونه کاغذ دیواری یک ضرورت است. آن را به قسمتی از اتاق که قرار است کاغذ نصب شود، بچسبانید و مدتی با آن زندگی کنید. داشتن نمونه ی کاغذ دیواری در فضای خانه به شما اجازه می دهد که بتوانید آن را با سایر وسایل هماهنگ کرده و توجه کنید که در مواقع مختلف روز چگونه بنظر می رسد.

باید میزان هزینه‌ای را که می‌خواهید صرف دکوراسیون کنید، مشخص کنید تا بتوانید در محدوده زمانی‌ که دارید، همه کار‌ها را انجام دهید؛ در غیر این صورت مجبورید اتاق را نیمه ‌کاره بگذارید و تکمیل آن را به زمانی نامشخص واگذار کنید که چندان خوشایند نیست. قیمت موارد اصلی مانند رنگ، کاغذ دیواری، مبلمان را بگیرید و بر اساس آن بودجه خود را برنامه‌ریزی کنید.

نمونه هایی که در این پست برای شما انتخاب کرده ایم بسیار شیک و منحصربفردند. اتاق خواب های رمانتیک و عاشقانه ، زیبا، گرم، صمیمی، راحت و رویایی باید باشند، طوری که درون آن احساس راحتی و آرامش کنیم.لازمه یک اتاق خواب رمانتیک؛ تختخواب نرم و راحت، پرده های آویزان تخت، رنگ بندی رمانتیک اتاق، شمع های زیبا و گل های طبیعی زیبا می باشند. نورپردازی ملایم و ظریف را از یاد نبرید. هزینه و زمان لازم برای ایجاد چنین اتاق خوابی کم نیست، ولی مطمئناً روحیه شما را تغییر می دهد و به آرامش شما کمک زیادی خواهد کرد.

طوسی زغالی تیره یک رنگ غالب محسوب می‌شود. این رنگ هم‌چنین طوسی دودی نیز نامیده می‌شود و یک رنگ آرامش‌بخش است که از این رو انتخاب مناسبی برای اتاق خواب است.

طیف‌های مختلف رنگ طوسی، باعث ایجاد حس وقار و زیبایی و ظرافت می‌شوند و کنتراست خوبی با رنگ سفید و یا سایر رنگ‌های روشن خواهند داشت.

نکته: رنگ زرد روشن معمولا در ترکیب با رنگ طوسی غالی به کار گرفته می‌شود اما نترسید و دست به تجربه بزنید و این رنگ را با سایر رنگ‌‌ها ترکیب کنید: مانند سبز لیمویی، قرمز با ته رنگ زرد آلبالویی و یا نارنجی سوخته.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com