بازسازی ساختمان

بهترین راهکار بازسازی ساختمان

اگر کنار کشیدن پرده باعث می شود که داخل خانه بیش از حد پیدا باشد ،بهترین راهکار این است که نرده های زیبای آهنی را روی پنجره ها نصب کرده و با این کار نه تنها می توانید پرده ها را کنار بزنید ،بلکه از نور آفتاب هم بهره خواهید برد. به یاد داشته باشید، کنار کشیدن پرده ،کمک به کاهش مصرف انرژی بیش از حد خواهد کرد .

به این ترتیب از بین بردن شومینه و حذف آن ،کمک می کند تا در جلوگیری بازسازی ساختمان از اتلاف انرژی کمک زیادی گردد. اگر شما یک شومینه قدیمی دارید ، می توانید به جای آن یک گرم کننده ی دیگر تعبیه کنید تا باعث بهبود بهره وری از گرمایش گردید.علاوه بر اینها استفاده از شومینه و آتش ایجاد شده از آن باعث خواهد شد تا محیط خانه دلتنگ کننده شود.

ابتدا سطح کار را با پرایمر بپوشانید. این سطح کار می‌تواند گچ، سیمان، چوب و. . . باشد. اجازه دهید تا خشک شود. سپس تکسچر کاهگل را توسط کاردک به ضخامت چند میلیمتر روی سطح کار به صورت چرخشی و یکنواخت پخش کنید.

قبل از خشک شدن تکسچر کاه را روی سطح بپاشید و با فشار کمی توسط دست روی سطح کار تثبیت کنید. بعد از یک روز چسب چوب رقیق شده را به آرامی با قلم مو روی سطح بکشید. می‌توانید از تثبیت‌کننده مات یا براق آماده که در بازار موجود است، هم استفاده کنید.

پس از خشک شدن یک لایه نازک از چسب مخصوص ورق را با قلم مو روی سطح کار بزنید و حدود 5 تا 10 دقیقه صبر کنید تا اندکی خشک و چسبناک شود.

در این زمان ورق طلا (نقره یا مس) را به وسیله دست یا دستمال نخی روی کنیتکس سطح کار بچسبانید و اجازه دهید تا کاملا خشک شود. پس از خشک شدن نقاط و سطوحی از ورق استفاده شده را به دلخواه پاک کرده تا رنگ زیرین مشخص شود.

– بعد از اجرای مرحله قبلی، کار را تمیز کرده و به وسیله قلم‌مو مقداری  بازسازی ساختمان شاپان بر سطح کار مالیده و بلافاصله با دستمال خشک پاک کنید.

10- قبل از نصب چند نمونه تست بگیرید.

اکثر کاغذ دیواری ها قابل استرداد نیستند. کاغذ دیواری نیز مانند نخ و پارچه، معمولا در رول های زیاد تولید می شود، و کاغذ در هر رول ممکن است با کاغذ مشابه خودش (از نظر رنگ و تناژ) کاملا یکسان نباشد.

حتی اگر فکر می کنید به اندازه ی کافی گشته اید و کاغذ دلخواهتان را پیدا کرده اید، بد نیست قبل از نصب، کمی بیشتر به آن نگاه کنید. بسیاری از شرکت های کاغذدیواری کاغذِ نمونه های بزرگی تهیه می کنند.روکش چروک خورده و دفورمه شدن روکش کوسن ها می تواند باعث شلخته شدن هر اتاق نشیمنی شود. همه روکش ها را با دقت صاف کنید تا همه چیز یکسان و هموار باشد.

وقتی در لوازم دکوری را روی میزها یا قفسه ها می چینید مطمئن شوید همه چیز گروه بندی شود، همچنین مطمئن شوید بین وسائل فضا باشد، مثلا روی دیوار یک فضای بزرگ سفید لازم است. اگر روی یک میز همه چیز گروهی چیده شود ( مثلا در سه گروه ) بیشتر به چشم می آیند. داشتن دکوری زیبا به تعداد لوازم دکوری نیست، بلکه چیدمان مهم است.

برای چیدمان چندین عکس در کنار هم یا به شکل گالری، توصیه می شود از قبل برنامه ریزی کنید. ابتدا به چیدمان دلخواهتان برسید و جای هر قاب را مشخص کنید و سپس با دقت و طوری که محل قرار گرفتن قاب ها شلوغ و بی نظم جلوه نکند آنها را بچینید.

گاهی قاب ها مانع یکدیگر می شوند و همین باعث شلخته شدن گوشه ای از خانه می شود. اگر می خواهید قاب ها را آویزان کنید نیز باید حتما از قبل برای تمام قاب ها برنامه بریزید تا الگویی بد شکل روی دیوار به وجود نیاید.

اگر نمی خواهید دائما در حال اسپری کردن و پاک کردن باشید، پس بهتر است از وسائلی که دائما به تمیز کردن و رسیدگی نیاز دارند دور بمانید.

برای مثال گرد و غبار بیشتر خود را روی سطوح تیره یا چوبی نشان می دهد. همچنین اثر نگشت نیز روی شیشه ها و آینه ها بیشتر خودنمایی می کند. همیشه حواستان به وسائلی که زودتر کثیف می شوند باشد و ابتدا آنها را تمیز کنید.

توصیه می شود هر قطعه از لوازم دکور به شکلی به قطعات دیگر مربوط شود. برای مثال اگر فرشی ۵ فوتی دارید، تابلویی ۴ فوتی انتخاب کنید. هنر در برقرار کردن ارتباط بین وسائل خانه است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com