بازسازی ساختمان

رنگ های حدید خاکستری و بنفش

اگر وسایل آشپزخانه کوچک شما قدیمی است و می‌خواهید کم‌تر به چشم آیند، بازسازی ساختمان از پتینه رنگ‌های جدید استفاده کنید. رنگ‌های خاکستری و بنفش رنگ‌های مد روز هستند که جلوه خاصی به آشپزخانه می‌دهند البته در این انتخاب رنگ وسایل آشپزخانه، کابینت‌ها و رنگ اصلی خانه را نیز در نظر بگیرید. از رنگ‌های جدیدی استفاده کنید که جلوه‌ای تازه و خاص به آشپزخانه قدیمی و کوچک شما بدهند.


دانستنی های دکوراسیون بنفش
مجموعه : دکوراسیون
دانستنی های دکوراسیون بنفش

به طور کلی باید گفت که ترکیب رنگ زرد و بنفش به طور متعادل فضای رنگ نما شورانگیز و جذابی را در طراحی داخلی خانه ایجاد می‌کند .

بنفش تقریباً رنگی اسرارآمیز است که بسیاری از مردم علاقه فراوانی به این رنگ دارند. از رنگ روشن بنفش یاسی گرفته تا بنفش تیره مخملی همگی به فضای خانه زیبایی و درخشندگی و جذابیت خاصی می‌دهند.

_ با نگاه به ترکیب بندی رنگی زیبای یک گل زنبق بنفش که در ترکیب با رنگ سفید و زرد آمده است می‌توانید برای طراحی داخلی زیبای اتاق و خانه خود بهره بگیرید.

_ این رنگ به‌‌ همان اندازه‌ای که در تاریخ، پرآوازه بوده است در طبیعت نیز به‌‌ همان اندازه بازسازی ساختمان برجسته و پر اهمیت است و می‌توانید از انواع ترکیبات رنگی بنفش که در طبیعت می‌بینید، برای طراحی جذاب دکوراسیون منزل خود بهره بگیرید.

این مقاله پر از ایده های خلاق و تعداد زیادی صنایع دستی متناسب با فصل پاییز می باشد که می توانید از این ایده های جذاب برای تزئین خانه اتان در فصل پائیز بهره ببرید.

گل های کاغذی
با استفاده از کاغذ های ظریف قهوه ای رنگ گلبرگ هایی را درست کرده و آنها را به شکل گل به هم بچسبانید .می توانید اشکال گوناگونی را با این گلبرگ ها در بیاورید و به این ترتیب آنها را به دیوارهای خانه اتان بچسبانید و فضای خانه را به حال و هوای پائیز نزدیک کنید.

گلدان های طلایی
تزئینات پاییز نباید طوری باشد که  فضای خانه به دلیل رنگ بندی آن به مدل روستایی نزدیک شود. از آینه ها و گلدان های فلزی استفاده شده است که داخل گلدان ها پر از گل های جنگلی نارنجی رنگ می باشد .حتی برای درست کردن این گلدان ها می توان از گلدان های معمولی استفاده کرد و روی آنها را با اسپری طلایی رنگ کرد.

پادشاه فصل ها پشت در خانه هایمان منتظر مانده است. شاید حضورش را از رنگ پریدگی آفتاب بعد از ظهر یا خنکی صبح احساس کرده باشید. پس بهتر است خوش آمدگویی به این عزیز از راه رسیده را با یک خانه تکانی پاییزه آغاز کنید. نگران نباشید، قرار نیست با انواع مواد شوینده به جان در و دیوار بیافتید، تنها کافی است با ایجاد تغییرات جزیی در چیدمان اتاق ها، جایی هم برای نمادهای فصل باشکوه پاییز بازسازی ساختمان در خانه باز کنید.

هر فصل مقتضیات خاص خود را دارد و ضمن ایجاد تنوع بصری که می تواند مایه نشاط افراد شود، کارکرد بهتری نیز برای وسایل به وجود می آورد. انجام یک سلسله کارها و تغییرات ساده و کم هزینه فضای منزل شما را متنوع و هماهنگ با تغییرات آب و هوا می کند.

یک ترکیب زیبای دیگر نیز برای اتاق نشیمن، دیوارهایی به رنگ کرم روشن، با مبلمان راحتی به رنگ طلایی سرد (پوست لیمو عمانی) در جلوی میز تلویزیون است. در چنین طراحی دکوری می‌توانید در پشت میز تلویزیون، پرده‌های عنابی رنگ بیاویزید و کف اتاق را نیز با فرش‌های تزئینی (ابریشم مصنوعی) به رنگ فندقی بپوشانید. حال شما یک نشیمن خصوصی دارید که می‌توانید ساعات خوشی را با خانواده در آن سپری کنید.

استفاده از رنگ طلایی، دارای ترکیبات متعددی در مکان های مختلف است که مثال‌های اندکی برای شما در این زمینه آورده شد، امید است که بتوانید در کنار این رنگ آرامش مطلوب خود را تجربه کنید.

رنگ طلایی دارای طیف‌های رنگی سرد و گرم است. سایه‌های طلایی گرم شامل رنگ‌مایه‌های مسی، کاراملی و… است و رنگ‌های طلایی سرد شبیه به پوست لیموعمانی که رنگی بسیار سنگین و پرجلوه است، دیده می‌شود.

در مورد استفاده از شامپو فرش برای نظافت مبلمان هم باید بگویم که این بازسازی ساختمان  محصولات، آلودگی را درجا از بین می‌برند اما چون مبل پس از شامپو فرش کشیدن، دیگر آب‌کشی نمی‌شود و در آن باقی می‌ماند و خشک می‌شود، این می‌تواند باعث پخش ذرات آلودگی در سطح مبل شود.  پس بهتر است بعد از شامپو کردن مبل‌های‌تان، با یک بخارشوی یا جاروبرقی معمولی، ذرات آلوده روی مبل‌ها را از بین ببرید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com