بازسازی ساختمان

رنگ روشن در آشپزخانه کوچک

انتخاب رنگ‌های روشن برای این فضا بسیار مناسب است چون ظاهر شاد و تازه‌ای به آشپزخانه تنگ بازسازی ساختمان و کوچک شما می‌دهد. در عین حال انتخاب این رنگ‌ها نشان می‌دهد شما خود را محدود به رنگ سفید یا کرم نکرده‌اید.رنگ آشپزخانه را با بزرگ‌ترین وسایل آشپزخانه هماهنگ کنید. مثلا در صورتی که رنگ وسایل شما نقره‌ایست، برای تک رنگ بودن از خاکستری و برای ایجاد تضاد از لیموئی روشن استفاده کنید.

تاج گلی با گل های کاغذی و هم چنین با تور درست می کنیم و روی آن را با تعدادی گل که آنها هم از جنس کاغذ و رنگی می باشد تزئین می کنیم. بهتر است رنگ این گل ها به رنگ زرد و نارنجی و رنگ های مایل به پائیز باشد.برای درست کردن و چسباندن این گلبرگ ها باید از چسب حرارتی استفاده کرد و در نهایت این تاج گل را به یک قاب چوبی می چسبانیم.

رنگ آبی روشن بسیار آرامش بخش است و آبی پررنگ خواب را عمیق می کند. اگر از اتاق خواب به عنوان اتاق کار استفاده شود، بهتر است در کنار آبی کمی رنگ سبز یا آجری به کار رود. رنگ سفید برای ملحفه و روتختی حس پاکیزگی می دهد ولی اگر رنگ غالب اتاق سفید باشد احساس بی حالی ایجاد می کند و رنگ زرد به علت درخشندگی زیاد برای اتاق خواب مناسب نیستند. بهتر است برای جلوگیری از اختلال خواب از بازسازی ساختمان پرده ضخیم برای اتاق های نورگیر استفاده شود.

بافت پرده و روتختی هر چه لطیف تر باشند احساس راحتی بیشتری در ضمیر ناخودآگاه ایجاد می کند.قرار دادن چند کوسن بر روی تخت نیز به راحتی تخت اضافه می کند و همینطور می تواند برای مطالعه قبل از خواب تکیه گاه راحتی ایجاد کند.رعایت تناسب و تعادل در اتاق خواب امر مهمی است برای مثال قرار دادن تخت خواب بزرگ در اتاق کوچک مناسب نیست. قرار دادن یک جفت آباژور متناسب با الگوهای روی پرده و روتختی به طراحی اتاق انسجام می دهد و به زیبایی فضا می افزاید.

رنگ‌های زنده، دارای ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای هستند که می‌توانند تنها با چند ترکیب خاص،‌ فضای شما را دگرگون کرده و محیط را برای شما آرامش‌بخش و مطلوب جلوه دهند. هنگام انتخاب رنگ‌های زنده باید به خاطر داشته باشید که انتخاب آن‌ها فقط در سطوح بزرگ (مثلا دیوارها) جلوه پیدا می‌کند و نباید تنها به استفاده از یک کاناپه یا قفسه‌ای رنگین در گوشه‌ای از یک اتاق بسنده کنید. در واقع بهترین روش استفاده از رنگ‌های زنده، ایجاد فضایی آکنده از این رنگ های دلربا در تمامی جوانب یک اتاق است..

بخار بخار متصاعدشده از دستگاه بخارشوی به وسیله مقدار اندکی آب تولید می‌شود بازسازی ساختمان و همین حجم اندک باعث می‌شود رطوبت کم و بخار با حرارت بسیار بالا درون سطوح و درزها نفوذ کند و به تمیزی آنها منجر شود….

این بخار معمولا برای سطوح هایپرآلرژن هم قابل استفاده است و چون در آن از هیچ ماده شوینده شیمیایی استفاده نمی‌شود، خطری برای مبتلایان به آلرژی در بر ندارد.حرارت بالای این بخار می‌تواند قارچ‌ها و باکتری‌های مبلمان را از بین ببرد و خانه‌تان را عاری از آلرژی کند.

با استفاده ازکاغذ دیواری با طرح‌های قطری و زیگزاگ، می‌توانید محیط را زنده‌ و پویا جلوه ‌دهید. چنین طرح‌هایی به عنوان طرح‌های انرژی‌زا شناخته می‌شوند.

برخی افراد علاقه دارند دیوارهای اتاق یا خانه خود را با رنگ بپوشانند اما بر عکس آنها دیگرانی نیز هستند که کاغذ دیواری را برای تزئین منزل و پوشاندن سفیدی و لختی دیوارها بر رنگ ترجیح می‌دهند. اگر شما هم مثل آنها فکر می‌کنید بهتر است پیش از هر چیز چند نکته اصلی در این باره را بخوانید.

رنگ وسایلی که در بهار و تابستان استفاده می کنید را زنده و روشن انتخاب کنید تا بازسازی ساختمان هم ظاهرشان روشن باشد و هم حسی را که در شما ایجاد می کند همین باشد.

۲) تغییر دکوراسیون با توجه به تعویض فصول سال به شما این امکان را می دهد که از وسایلی که برای مدتی بلا استفاده بوده اند کمک بگیرید و آنها را در مرکز توجه قرار بدهید.

۳) تغییرات همیشه انجام می شود چه تغییرات برای شروع فصل بهار و یا تغییراتی که هر از چندگاهی طی هفته ها و یا ماه ها انجام می شود اما با این تغییرات شما متوجه اثرات بسیار زیادی که این تغییرات بر روی روحیه شما خواهند داشت، می شوید. اینکه رنگ نما یک تغییر بسیار کوچک چه تفاوت بزرگی ایجاد می کند.

۴) حتی اگر که ممکن است زمستان طولانی به نظر برسد و  پتینه حتی هنوز هم ممکن است بازسازی ساختمان بر روی زمین مقداری برف وجود داشته باشد و شما به پتو های گرم نیاز داشته باشید اما می توانید به آن ظاهری سبک و روشن بدهید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com