بازسازی ساختمان

رنگ های گرم مانند زرد روشن

بر اساس مطالعات انجام شده رنگ‌ها اثر مستقیمی روی اشتها دارند. رنگ‌های گرم بازسازی ساختمان مانند زرد روشن، قرمز و نارنجی اشتها را افزایش در حالی که آبی و نیلی آن را کاهش می‌دهد.رنگ قرمز باعث می‌شود افراد در آشپزخانه جمع شده، اشتهای آن‌ها برای خوردن غذا بیش‌تر شود. برعکس آبی حضور افراد را برای خوردن غذا کم‌تر می‌کند.

تاج گلی مناسب با فصل پائیز درست کنید .برای این کار از یک مفتول فلزی استفاده کرده و به آن گلبرگ های کاغذی که خودتان آنها را درست کرده اید بچسبانید و سپس این حلقه را به آینه آویزان کنید و حتی می توانید روی آن دو عدد گل آفتاب گردان زیبا بچسبانید. هم چنین می توانید جلوی آینه را پر از برگ ها و گل های پائیزی کنید .

تصور کنید پس از یک روز کاری سخت که سپری کرده اید و هزاران مشکل ریز و درشتی که داشته اید، رسیدن به خانه و لم دادن روی یک مبل در کنار یک خانواده پر انرژی و شاد چه قدر می تواند خستگی را از تن شما به در کند. روان شناسان بر این باور هستند که استراحت در محیطی آرام، خلوت و شاد به راحتی و در مدت کوتاهی می تواند موجب شود شما با سرزندگی بیشتری به امور روزانه خود برسید؛ بنابراین توجه به شاد بودن دکوراسیون خانه کمک زیادی برای رفع خستگی و ایجاد آرامش اعضای خانواده خواهد کرد. در این نوشتار چند پیشنهاد به شما می کنیم کنیتکس که خانه ای شاد داشته باشید:سعی کنید تا آن جا که امکان دارد و البته فرصت رسیدگی هم دارید، از گل های طبیعی و آپارتمانی در گوشه وکنار منزل خود بهره بگیرید.

میز تحریر: یک میز تحریر محکم و مرغوب خریداری کنید که کودک تا چند سال از آن استفاده کند. سطح میز نباید خیلی براق باشد و به اندازه کافی جا برای مطالعه و نوشتن داشته باشد.

▪ نور: بهره گیری از نور مناسب در محیط مطالعه کودک از اهمیت بالایی برخوردار است. بد نیست علاوه بر منبع روشنایی سقفی، یک چراغ مطالعه رومیزی هم تهیه کنید. نور چراغ مطالعه را طوری تنظیم کنید که مستقیماً به چشم قیمت نقاشی ساختمان کودک نتابد.

▪ صندلی: داشتن یک صندلی راحت نیز مهم است. البته حتماً به کودک آموزش دهید بازسازی ساختمان که به صورت اصولی روی صندلی خود بنشیند.

▪ محفظه نگهداری وسایل: به انداز کافی قفسه، کمد و کشو در اختیار او بگذارید تا بتواند وسایلش را به راحتی درون آن ها جای دهد و اتاقش همیشه منظم و مرتب باشد.

فضاهایی که با رنگ‌های زنده آراسته می‌شوند، نیاز به نورسازی دارند، به ویژه نور طبیعی؛ ولی نور چراغ‌های هالوژن نیز برای چنین فضاهایی مناسب است. البته اگر در خانه فضاهای کم‌نوری دارید، استفاده از زمینه‌های متناسب رنگ های طلایی، فضای شما را نورانی و گرم جلوه می دهند.

یک اتاق بسیار کوچک نیز می‌تواند با رنگ‌های زنده از نمای ویژه‌ای برخوردار شود. در به کارگیری این‌گونه رنگ‌ها، هر چه سطح صاف و یک‌دست‌تر باشد، نمای زیباتری را خلق می‌کند. نکته دیگر اینکه، تکرار این رنگ‌ها در اجرای دکوراسیون، آنها را تکمیل می‌کند و به حداکثر میزان خواهد رساند. به عبارت دیگر، این رنگ‌ها، فقط مخصوص استفاده در برخی از مکان‌ها یا حتی به عنوان یک نقطه مکث یا تاکید در به کارگیری خود نیستند، بلکه این قابلیت را دارند که در همه جا و حتی در چندین جای منزل، در کنار یکدیگر، سطوح دیوار و وسایل به کار روند. حتی گاهی اوقات استفاده از رنگ‌های متضاد در کنار این رنگ‌ها، نتیجه‌ای جذاب و چشم‌گیر می‌آفریند.

حال اگر وارد اتاق خوابی شوید که دیوارهای آن به رنگ طلایی گرم (کاراملی) رنگ شده باشد، پرده های اتاق خواب به رنگ قهوه‌ای شکلاتی باشند و در سقف اتاق هم لوستری به رنگ قهوه‌ای کم‌رنگ آویخته باشد که از بالا بر روی روتختی کرم رنگ، بازسازی ساختمان نور مطبوع و هماهنگی را می تاباند چه احساسی به شما دست می‌دهد؟

حتما شما هم دلتان می‌خواهید ساعاتی در این اتاق رویایی خوابید و آرامش واقعی را در آن تجربه کنید.

آشپزخانه

اکثر آشپزخانه‌ها از نور کافی و مناسب برخوردار نیستند؛ در چنین شرایطی، یک ترکیب رنگی مطلوب این مشکل را حل می‌کند و روشنایی مناسبی برای آشپزخانه شما به ارمغان می‌آورد.

میزی که به شکل زیبا، با رومیزی تمیز و چند شاخه گل تزئین شود و کاردها، چنگال ها و لوازم دیگر به طرز صحیحی روی آن چیده شوند، نه فقط اشتهای افرادی را که سر آن میز غذا می خورند بر می انگیزد بلکه سبب می شود آنهایی که بازسازی ساختمان دور آن میز برای صرف غذا جمع می شوند حداکثر سعی خود را برای رعایت آداب غذاخوردن به کار برند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com