بازسازی ساختمان

رنگ متضاد در منزل

بازسازی ساختمان داتیک

رنگ‌های خنثی، انتخاب هوشمندانه‌ای برای یک آشپزخانه کوچک است که در آن وسایل رنگی بازسازی ساختمان و متضاد زیادی وجود دارد. اگر مجموع وسایل و لوازم آشپزخانه شما در مدل‌های متفاوت و مربوط به دوره‌های مختلف است، رنگ‌های خنثی همه چیز را به هم مربوط و آشپزخانه کوچک و شلوغ شما را بزرگ‌تر و خلوت‌تر نشان می‌دهد.آشپزخانه خود را رنگ سفید، بژ، قهوه‌ای یا شکلاتی بسیار روشن کنید تا ساده‌تر به نظر برسد.

یک شمعدان مشکی رنگ را در نظر بگیرید و داخل آنرا پر از گل های بازسازی ساختمان خشک قرمز و نارنجی کنید و سپس یک ظرف شیشه ای روشن را به شکل یک فانوس روستایی در آورده و داخل آن را یک شمع بگذارید و در نهایت آنرا به دیوار آویزان کنید و همچنین می توانید داخل آن را پر از چوب دارچین کنید.پرچم های مثلثی درست کرده و آنها را به هم وصل کنید و روی هر کدام یک دکمه بزنید وآنرا جلوی شومینه آویزان کنید.همچنین یک ردیف سیب های مصنوعی سبز را پشت سر هم روی طاق شومینه قرار دهید.

عکس هایی از اعضای خانواده را در گوشه و کنار خانه تان بچینید و با دیدن آن ها از لبخندشان انرژی بگیرید. بکوشید هر چیزی سر جای خودش باشد و از به هم ریختگی و شلختگی به شدت پرهیز کنید که بر اعصاب و روانتان اثر ناخوشایندی می گذارد. بازسازی ساختمان سعی کنید چند شاخه گل تازه در خانه بگذارید و روحیه شادی از آن بگیرید، البته اگر هزینه آن به اقتصاد خانواده آسیبی نمی زند.ضمن این که به کنیتکس هماهنگی در رنگ دکوراسیون خانه اهمیت می دهید، اما سعی نداشته باشید لوازم منزل را همیشه هم رنگ انتخاب کنید. تزیین خوب خانه به این معنا نیست که همه چیز یک رنگ باشد. در اثاث خانه به دنبال خطوط زیبا، خوشایند و فرم محکم و جاندار باشید. اگر وسیله ای شکلی دارد که می دانید همیشه دوستش خواهید داشت همان را انتخاب کنید. به طور حتم شما در طول زمان از طرح، رنگ و پارچه آن خسته خواهید شد که این مشکل با تعویض رویه حل می شود. مهم این است که فرم و مدل این وسیله را دوست داشته باشید.

تخته: تخته ای که قابلیت پاک کردن و نوشتن مجدد را داشته باشد در اتاق بگذارید. در بازار، هم تخته گچی وجود دارد و هم تخته وایت برد. پیشنهاد ما یک تخته وایت برد کوچک است.

▪ تابلوی اعلانات: برای نصب یادداشت های ضروری از قبیل برنامه هفتگی، گزارش عملکردهای روزانه و کارت های جایزه لازم است. همچنین اگر نمره خوبی کسب کرد، آن را به این تابلو نصب کنید تا هم از آن الگو بگیرد و هم تشویق به درس خواندن و گرفتن نمره های بالاتر شود.

برای روح بخشیدن به آشپزخانه با رنگ طلایی، دیواری که در زیر پنجره واقع شده را به رنگ طلایی مایل به زرد درآورده و مابقی دیوارها را با کرم روشن رنگ‌آمیزی کنید. پرده‌های آشپزخانه بهتر است با طرح چهارخانه عنابی و عسلی باشد و لوستر سقف آشپزخانه را زرد و طلایی انتخاب کنید. برای تکمیل چیدمان خود، می‌توانید بر روی اپن این آشپزخانه یا روی کابینت‌ها، گلدانی سرامیکی به رنگ سرمه‌ای قرار دهید بازسازی ساختمان که پر از گل‌های رُز قرمز باشد. زمانی که میهمان دارید، بر روی میز آشپزخانه، بشقاب‌هایی به رنگ قرمز متمایل به عنابی و در وسط آن پارچ شیشه‌ای آب آلبالو قرار دهید تا میهمانان در بدو ورود با صحنه زیبا و جذابی روبه‌رو شوند. این ترکیب رنگی جذاب، علاوه بر گرم کردن محیط، اشتهای شما را نیز افزایش می‌دهد و محیطی بسیار مطلوب در کنار دیگر اعضای خانواده برای شما پدید می‌آورد.

در اتاق نشیمن بهتر است از کاغذهای دیواری با الیاف طبیعی و پارچه‌ای استفاده کنید تا یک حس دوستانه و صمیمی به اطراف و اطرافیان‌تان منتقل شود.

2 – در اتاق پذیرایی ترجیحا از کاغذ دیواری استفاده کنید که در آن از براده‌های چوب، خرده‌های فلز و موادی مثل پی‌وی‌سی به کار رفته باشد. چنین پوششی در ضمن رسمی بودن، مقاومتش نسبت به سایر پوشش‌ها بیشتر است.

3 – در تعیین کاغذ دیواری اتاق بچه‌ها می‌توانید از طرح‌های متنوع عروسکی و رنگ‌های شاد و درخشان کمک بگیرید.

4 – با استفاده از کاغذ دیواری با طرح‌های عمودی و با فاصله، می‌توانید دیوارها را بلندتر بازسازی ساختمان جلوه داده و این حسی را القا کنید که انگار سقف در فاصله‌ای مرتفع‌تر از ارتفاع واقعی‌اش قرار گرفته است.

5 – با استفاده از کاغذ دیواری با طرح‌های افقی، می‌توانید خانه را وسیع‌تر و پهن‌تر از آنچه هست، نشان ‌داده و در عین حال، سقف را به کف نزدیک‌تر نشان دهید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com