بازسازی ساختمان

طراحی رنگ دکوراسیون داخلی

شما می‌توانید از ترکیب رنگی گل‌های بنفش و زرد یا بنفش و صورتی همراه با برگ‌های سبز و بازسازی ساختمان شاخه‌های قهوه‌ای برای طراحی رنگ دکوراسیون داخلی خانه الهام بگیرید. مثلاً در مریم گلی می‌توانید ببینید که رنگ بنفش تیره به چه زیبایی با سبز ترکیب شده. در گل زنبق هم بین رنگ سفید و زرد و بنفش کنتراست (تضاد) بسیار زیبایی ایجاد شده است. یک کلم بنفش را از وسط ببرید و همین کار را با یک بادمجان انجام دهید تا ترکیب ستایش برانگیز سفید و بنفش داخل این سبزیجات را ببینید. تمام این ترکیبات رنگی زیبای موجود در طبیعت می‌تواند راهنمای شما در تزیین و طراحی دکور داخلی خانه باشد.

یک غلطک نقاشی تنها چیزی است که برای رنگ کردن رنگ نما نیاز دارید. به دستور روی قوطی رنگ توجه کنید. بگذارید رنگ خشک شود سپس مبلمان را به حالت اول برگردانید.

_ برای بالای تخت خود چارچوب درست کنید
می‌توانید با درست کردن یک چارچوب در اطراف تخت، آرامش بیشتری پیدا نمایید.
از حلقه‌هایی با هر جنس آهن، کروم و غیره استفاده کنید. آن‌ها را از بالا به اطراف تخت آویزان کنید و پارچه‌ای بزرگ دور تا دور تخت بکشید.

هر چهار طرف را با پارچه پهن سجاف نمایید. سعی کنید پارچه به اندازه کافی بلند باشد تا در مواقع لزوم بتوانید آن را به طرف بالا تا بزنید.
برای زیبایی از حاشیه یا منگوله استفاده کنید.

می‌توانید از یک تخته به عرض تخت خواب که آن را با پارچه هماهنگ پوشانده‌اید، پتینه برای دیوار بالای تخت استفاده کنید.

هنگام جور کردن پارچه هایی با طرح های مختلف یک یا دو رنگ پایه را همسان  بازسازی ساختمان در نظر بگیرید. لوازم خانه را از نوع راحت و قابل استفاده تهیه کنید تا به خانه شما حال و هوای صلح آمیز و آرام بخش بدهد. استفاده از فرش و گلیم با الیاف طبیعی و پارچه هایی چون کتان و ابریشم خام، حس با صفایی به خانه می دهد و آن را به یک آشیانه گرم مبدل می کند. به خاطر داشته باشید که گاهی یک گردنبند زیبا بسیار بیشتر از یک گردنبند با گوشواره و دستبند یک شکل جلب توجه پیدا می کند. در چیدن لوازم منزل نیز این قانون وجود دارد. ترکیب جالب و ابتکاری لوازم منزل به شرط آن که در آن افراط نشود، بسیار زیباتر از یک سری مبلمان و میز و صندلی یک شکل خواهد بود. حمام و سرویس های بهداشتی خانه را با شمع تزئین و با صابون های خوشبو، عطرآگین کنید. جزئیات کوچک مانند رومیزی، بشقاب ها، لیوان ها، زیر بشقاب ها، گل و دیگر لوازم روی میز را که تفاوت فراوانی ایجاد می کنند از یاد نبرید. این رنگ ها و ریزه کاری ها ممکن است به نظر دست و پاگیر باشد، اما آن قدر موثر هستند که ارزش زحمتش را دارد.

رنگ طلایی، یکی از رنگ‌های زنده و شفاف در دکوراسیون است. استفاده از رنگ در وسایل منزل باعث بیدار شدن احساسات و سرزندگی می‌شود و به شما نیرو می بخشد تا آن‌چه را که باعث رضایت خاطرتان می‌شود پیدا کنید..

چنانچه فضای منزل‌تان را با رنگ‌های طلایی بیارایید متوجه می‌شوید که چقدر اتاق‌های خانه دلباز و روشن می‌شوند. فضای خانه با استفاده از رنگ‌های طلایی، زرد، شکلاتی و قهوه‌ای کم‌رنگ درخشش خاصی پیدا می‌کند و اتاق‌هایتان جلوه‌ای خاص به خود می‌گیرند. گویی که تابش نور خورشید در تمام ساعات روز، در خانه شما گسترده است. رنگ طلایی در کنار قهوه‌ای، هماهنگی بسیار خوبی دارد. قیمت نقاشی ساختمان مبلمان راحتی، فرش‌ها، پرده‌ها و کوسن‌ها، در اتاقی با ترکیب رنگ طلایی و قهوه‌ای بسیار شکیل هستند؛ به‌خصوص اگر جنس کوسن‌های خود را از مخمل قهوه‌ای یا بازسازی ساختمان شکلاتی انتخاب کنید تا تاثیرشان در دید بیشتر شود.

با استفاده ازکاغذ دیواری با طرح‌های قطری و زیگزاگ، می‌توانید محیط را زنده‌ و پویا جلوه ‌دهید. چنین طرح‌هایی به عنوان طرح‌های انرژی‌زا شناخته می‌شوند.

8 – یادتان باشد که اگر الگوی کاغذ دیواری‌تان خیلی نزدیک به هم و مرتب در خطوط افقی و عمودی قرار داشته باشد، پوشش دیوارتان بر جلوه محیط غلبه خواهد کرد، به نحوی که مبلمان و وسایل داخل اتاق کمتر دیده می‌شوند.

9 – یادتان باشد که هماهنگی بین بافت کاغذ دیواری و دیگر زیر مجموعه‌های مبلمان بسیار مهم بوده و بهتر است که این اقلام را در یک طیف رنگی و یا مکمل یکدیگر انتخاب کنید.

10 – بهتر است قبل از انتخاب کاغذ دیواری، از تاثیر رنگ‌ها بر محیط و موارد استفاده‌شان در مکان‌های مختلف آگاهی داشته ‌باشید. رنگ‌ها حتی اگر با الیافی طبیعی و در قالب کاغذ دیواری هم باشند تاثیر زیادی بر محیط می‌گذارند. باید توجه کنید بازسازی ساختمان که طرح و رنگ باید با روحیه اعضای خانواده متناسب باشد چون هر کدام از آنها حس متفاوتی را به محیط القا ‌می‌کنند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com