بازسازی ساختمان

رنگ گرم و سرد در خانه

از آنجایی که بنفش ترکیبی از ۲ رنگ آبی و قرمز است، هم می‌تواند به عنوان یک رنگ گرم و هم بازسازی ساختمان به عنوان رنگ سرد مورد استفاده قرار گیرد. رنگ بنفش و سایه‌ای از ارغوانی (با ترکیب قرمز بیشتر) طرح آبی سرد را به طرحی گرم تبدیل می‌کند در حالی که استفاده بیشتر از رنگ آبی نیلی در ترکیب با نارنجی گرم در طراحی داخلی رنگ بنفش سردی را تولید می‌کند.

_ به طور کلی باید گفت که ترکیب رنگ زرد و بنفش به طور متعادل فضای شورانگیز و جذابی را در طراحی داخلی خانه ایجاد می‌کند. ترکیب انواع طیف‌های رنگ بنفش روشن و یاسی با کمی ارغوانی تیره می‌تواند فضای آرامش بخش، عرفانی و عاشقانه‌ای را در یک اتاق خواب به وجود آورد. خود بنفش‌های خالص در برخی طراحی‌های مقتدرانه به کار می‌روند.

گروهی از طراحان چیره دست، بهترین ایده‌ها و طرح‌ها برای دکوراسیون داخلی منازل را به عنوان برترین‌های سال ۲۰۱۳ انتخاب کردند. خانه‌هایی ساده اما فوق‌العاده چشم‌گیر.علاقه‌مندان به دنیای طراحی داخلی و دکوراسیون منازل به طور حتم با اسم سایت معتبر Houzz آشنایی دارند.اکنون در آخرین روزهای سال ۲۰۱۳ میلادی، مهندسان، معماران و آرشیتکت‌های برجسته این موسسه طراحی دور هم جمع شدند تا برترین پروژه‌های سال را انتخاب کنند.

همانطور که در تصاویر خواهید دید، این دکوراسیون‌ها شامل اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و حمام می‌شود.برخلاف تصور، معیار اصلی داوران برای انتخاب این پروژه‌ها استفاده از وسایل گران‌قیمت و لوکس نبوده است. هارمونی رنگ‌ها، بهره گیری بجا از  بازسازی ساختمان عکس‌ها، استفاده هوشمندانه از وسایل منزل، ترکیب دقیق مدرنیته و سنت‌گرایی و هم‌چنین راحتی و سادگی مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب این خانه‌ها بوده است.

از آن جایی که آثار هنری موجود در منزل معرف شخصیت شماست، لوازم خانه را طوری انتخاب کنید که بر زیبایی تابلوها و آثار هنری دیگر موجود در خانه بیفزاید. وسایل خانه را طوری نچینید که توجه را از آثار هنری به خود جلب کند. اتاق های خود را پر از وسایل نکنید. هر چیز خوبی با افراط به سوی بدی متمایل می شود، کمی از این و کمی از آن کافی است. مراقب باشید که اتاق را با رنگ یکنواخت، ظروف فلزی کوچک و بزرگ، اشیای چوبی، کاغذ دیواری و برگ های طلایی پر نکنید. سعی کنید در یک اتاق ساده و خلوت، غافلگیری های خلاقانه ترتیب دهید. طراحی خوب شامل انتخاب رنگ و حس صحیح است با چاشنی هایی از تزیینات زیبایی که دوستشان دارید. در پایان، مهم ترین چیز در دکوراسیون خانه پرده است.

به این ترتیب که اگر خانه کوچکی دارید سعی نکنید پرده هایی را که والان دارند، به آن آویزان کنید چون هر چه پرده ضخیم تر و پر لایه تر باشد خانه را کوچک تر جلوه می دهد. بنابراین برای خانه های کوچک از پرده های تور و یک لایه که از آن چیزی آویزان نیست، به عبارتی والان ندارد، استفاده کنید یا در صورت تمایل از والان های کوچک و خیلی ظریف استفاده کنید.

رنگ طلایی دارای طیف‌های رنگی سرد و گرم است. سایه‌های طلایی گرم کنیتکس شامل رنگ‌مایه‌های مسی، کاراملی و… است و رنگ‌های طلایی سرد شبیه به پوست لیموعمانی که رنگی بسیار سنگین و پرجلوه است، دیده می‌شود. طلایی سرد هنگامی که با رنگ‌هایی مثل فندقی یا عنابی که از خود سایه‌های قرمز ساطع می‌کنند ترکیب شود، منظره‌ای بسیار خیره‌کننده خلق می‌کند.


برای اتاق‌های تاریک، زرد آفتابی، کرم روشن با ته‌مایه طلایی بسیار مناسب است بازسازی ساختمان زیرا سردی و یکنواختی را از بین می برد، باعث روشنی فضا شده و انسان را شاد و زنده‌دل می‌کند.

زمانی که هوای سرد از راه می رسد، مجموعه ای از وسایل گرم و نرم و فرفری را بر روی مبلمانتان بیندازید تا بتوانید قشنگ خودتان را در کنار آنها جمع کنید و گرم و نرم شوید. جای آنها را با پارچه های ابریشمی و یا کتانی و نرم تا رسیدن فصل گرم عوض کنید.

۲) در فصل تابستان پتو های سنگین و نرم را با روتختی های کوتاه و یا پتو های سبک پنبه ای عوض کنید.

۳) تزئینات کف منزلتان را به جای استفاده از رنگ های تیره و چوب کاج که برای زمستان است با کف پوش های روشن و رنگی در تابستان عوض کنید و ظرف های سفالی و برنجی تیره را که در زمستان خانه تان را مزین کرده بود با ظروف کریستال و یا گلدان های شیشه ای شفاف جایگزین کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com