بازسازی ساختمان

رنگ بنفش در دکور خانه

طراحی دکوراسیونی که رنگ بنفش به کار رفته در آن بیشتر فضایی سرزنده و شاد را در خانه ایجاد می‌کند بازسازی ساختمان ولی قبل از کاربرد آن در دکور خانه مطمئن شوید که به این رنگ علاقه دارید و می‌توانید با آن زندگی کنید اما با دانستن تاریخچه بنفش چطور ممکن است که دوست نداشته باشید از این رنگ در محیط زندگی و دکور خانه خود استفاده کنید. سال‌ها است از پادشاهان گرفته تا قهرمانان جنگی و مردم عادی رنگ بنفش را نشانه اصالت، قدرت، روحانیت،‌گاه شهرت، پنهانکاری و رمز و راز می‌دانستند.

رنگ یکی از مهمترین و اثرگذارترین عناصر در دکوراسیون هر فضایی است. با استفاده از رنگهای متفاوت می‌توان کاربردهای متفاوتی نیز از فضا به دست آورد زیرا هر رنگی به محیط شخصیت خاصی می‌دهد و علاوه بر آن، بر احساس افراد نیز تاثیر می‌گذارد.

نمونه‌هایی از هماهنگی و کاربرد رنگ در اتاق خواب را در این مطلب ببینید.برای انتخاب رنگ در اتاق خواب باید نخست سلیقه شخص در نظر گرفته شود. بیدار شدن فرد در اتاقی که به رنگ مورد علاقه اش طراحی شده است به او حس خوبی می دهد و به بازسازی ساختمان شخص برای شروع فعالیت روزمره انرژی بیشتری می دهد به همین منظور باید نکات زیر را مورد توجه قرار داد.

رنگ طلایی اگر در اتاق خواب و نشیمن با رنگ‌های سفید و قهوه ای ترکیب شود، صحنه بسیار جذابی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. تصور کنید اتاق پذیرایی منزل شما دارای پرده‌های مسی، دیوارهای طلایی مایل به عسلی و سقف سفید رنگ است؛ پارچه‌های رومبلی این پذیرایی به رنگ فندقی انتخاب شده که بر روی آن کوسن‌های ترکیبی شکلاتی سفید قرار داده شده‌اند. هنگامی که وارد این مکان می‌شوید، فضایی بسیار شیک و با ابهت را در پیش رو دارید و در آن حس بسیار زیبایی خواهید داشت.

بالش ها و کوسن های تزئینی با طرح های تیره را با چاپ های گلدار و یا ساده از رنگ های گرم بپوشانید. کوسن ها را با ست دوم عوض کنید و یا اینکه برای آنها یک یدکی بدوزید. تا مدام تعویض شود و تمیز باشند.

۵) اگر شما مجموعه ای از ظروف زینتی بر روی میز ها دارید برای زمستان طرح های بازسازی ساختمان کلاسیک را کنار بگذارید و آن را با ظروف چینی گلدار مادر بزرگتان جایگزین کنید.

۶) تزئینات پرده ای خود را گونه ای تهیه کنید که قابل تعویض باشد به گونه ای که سریعا با تغییرات فصول بتوانید آن را از نگ های زنده به رنگ های طبیعی تبدیل و تعویض کنید.

۷) مطمئین شوید که مجله هایی برای تزیین باغچه ها و یا کتاب های مربوط به گل کاری را بر روی میز چایتان در تابستان و بهار داشته باشید اینکار به شما کمک می کند تا زیبایی های بیرون به درون بیاورید و مقداری رنگ به تزئیناتتان اضافه کنید.

در صورتی که چند نوع کارد و چنگال و قاشق مورد احتیاج باشد، باید آنها را به ترتیب استفاده بازسازی ساختمان و در هر طرف از سمت به طرف بشقاب چید. مثلاً اگر غذای اول سوپ است، باید در سمت راست بشقاب از خارج به داخل، اول قاشق سوپخوری را قرار داد، بعد از صرف سوپ، آن را با بشقاب سوپخوری برداشت تا با غذای بعد، کارد و چنگال به کار برده شود. به این ترتیب آخرین غذا یا وسایلی که بلافاصله پهلوی بشقاب قرار دارد صرف می شود.

اگر احتیاج باشد که یک یا چند لیوان برای هر نفر روی میز گذاشته پتینه شود آنها را باید در سمت راست، با بالای کارد قرار داد. چنانچه بلندی لیوان ها با هم فرق داشته باشد، بهتر است آنها را به ترتیب بلندی از چپ به راست بچینید. در موقعی که آشامیدنی را در لیوان می ریزید، بیش از سه چهارم آن را پر نکیند تا به آسانی بدون آنکه چیزی روی میز بریزد، بتوانید لیوان را بردارید.

نکته‌ای که باید همیشه در طراحی و دکوراسیون منزل مورد توجه قرار گیرد، استفاده از ایده‌های آسان و کم‌خرج است، تا ضمن ایجاد یک محیط دلپذیر برای زندگی، به آرامش هر چه بیشتر ساکنان کمک کند. کارشناسان منزل چند ایده آسان و کم‌هزینه بازسازی ساختمان را به شما پیشنهاد می‌کنند تا خانه‌تان را از نو بیارایید.

1. دیوارها را نقاشی کنید؛ یکی از راه‌های سریع و ارزان برای ایجاد تنوع در خانه، نقاشی دیوارها با یک رنگ پرانرژی و مناسب است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com