بازسازی ساختمان

پتینه بر روی دیوار بزرگ

بشقاب کوچک نان یا دسر باید در سمت چپ بشقاب بزرگ و بالای چنگال قرار گیرد و چنانچه به جز غذاها کره هم روی میز آورده شود، باید از همان بشقاب نان استفاده کرد.

اگر می خواهید برای هر کس کارد کوچکی برای مالیدن کره به نان، جزء وسایل روی میز بگذارید، بازسازی ساختمان آن را روی بشقاب نان و کره و در کنار آن عمود یا موازی با کارد یا چنگال آن شخص بگذارید. در هر حال دسته کارد را باید به طرفی قرار دهید ک برداشتن آن با دست به آسانی انجام پذیرد.

بشقاب مخصوص سالاد راباید در سمت چپ بشقاب قرار دهید و دستمال سفره کنیتکس نیز در سمت چپ قرار می گیرد.

زیبایی تزئین وسط میز غذاخوری بستگی به سلیقه شما و سایر وسایل و لوازم موجود دارد. در هر حال هیچ یک از تزئینات وسط میز نباید به اندازه ای بلند باشد که افراد دور میز نتوانند یکدیگر را ببینند.

برای میزهای رسمی از شمع های سفید و میزهای غیر رسمی از شمع هایی با رنگ های شاد استفاد کنید.

اصول طراحی چیدمان اتاق خواب بر اساس فنگ شویی، بخشی مهم از راهبرد ایجاد ثروت برای ماست زیرا ما حدود یک سوم عمر خود را در آن اتاق سپری میکنیم.

در این اتاق بدنمان استراحت میکند و تجدید قوا میکنیم و همزمان با آن مغز هم رویدادهای بازسازی ساختمان روزمره را مروز میکند و البته فرایندهای مختلف ناخودآگاهی که اطلاع زیادی از آنها نداریم را از طریق خواب دیدن تجربه مینماییم.

علاوه بر استفاده از نکات مهم برای طراحی اتاق خواب بر اساس فنگ شویی ، میتوانید از جدول فنگ شویی (باگوا) برای تقویت جنبه های مختلف اتاق خواب خود برای رسیدن به اهداف مهم زندگی تان استفاده کنید.

نکته اول : قسمت بالای تخت خواب (قسمتی که بالای سرمان قرار میگیرد) باید ۳ تا ۵ سانتیمتر از دیوار فاصله داشته باشد ، هدف اصلی از این مساله، جریان آزاد هوا یا انرژی است.

سبک و یا تمی را انتخاب کنید که برایتان دل انگیز باشد . قبل از آنکه چیزی بخرید در مورد رنگها, بافتهاو یا حالاتی که شما از آن لذت میبرید و میخواهید اتاقتان را به آن سبک تغییر دهید فکر کنید . گزینه های فراوانی هستند و آنها عبارتند از : بازسازی ساختمان مدیترانه ای , ایتالیایی , کانتری , مدرن , فرانسوی و آسیایی.
علاوه بر اینها شما باید سبکهای رسمی و غیر رسمی و همچنین رنگ نما سطح راحتی خود را نیزدر نظر بگیرید .

2    در مورد رنگ اتاق نشیمن خوب فکر کنید . رنگهای گرم عبارتند از : طلایی ,زرد,نارنجی و قرمز و همینطور رنگهای سرد عبارتند از : آبی ,سبز ,خاکستری و سفید .

یکی از ویِژگی های تغییر دکوراسیون در فصول مختلف تغییر رنگ است. کوسن ها، رومیزی ها، پادری هاگلدان های با رنگ های گرم مانند قرمز، نارنجی و زرشکی را جمع کنید و به جای آنها از رنگ های سبز روشن، آبی روشن، سفید و فیروزه ای استفاده کنید.

۲) هر چند بهتر است در فصل تابستان به علت گرما در ساعات اوج گرما پرده ها را بکشیم اما از آنجا که نور خورشید خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد و لازم است آفتاب در خانه بتابد بهتر است در این فصل از پرده های حریر نازک به رنگ های آبی و سفید استفاده کنید و در ساعات روز پرده های زیرین را کنار بزنید و از نور شفابخش خورشید لذت ببرید.

پایه و اساس دکوراسیون برای جشن معمولا برای همه جشن ها یکسان است. تنهایی چیزی که تغییر میکند موضوع آن است. چه جشن تولد باشد چه جشن مجردی روش و طریقه دکوراسیون تغییر می کند. هدف اصلی تمام دکوراسیون ها این است که فضا را به اندازه کافی برای همه بدون اینکه اذیت شوند جشن بگیرند، راحت کند. دکوراسیون باید طوری باشد که حال و حوای جشن را منعکس کند.

از فضای ورودی غفلت نکنید! فکر کنید که به عنوان یک پیش غذا می‌باشد. فضای ورودی باید سبک همه جای منزلتان را منعکس کند، به عبارتی دیگر باید خلاصه‌ای از تمام فضای منزلتان باشد. باید در مهمانان حسی ایجاد کنند که راغب باشند تا بیشتر ببینند.

8. بیشتر جمع آوری کنید.

هر وسیله ای که دوست دارید و با شما صحبت می‌کند را جمع آوری کنید، مهم نیست که چه چیزی هست و در چه تعدادی می‌باشد، مهم این است که شما آن را دوست دارید.

9. خطر!

وسایل روی میز، وسایل اضافی محل ورودی، کفشها، کوله پشتی بچه‌ها و نامه‌ها هر وسیله‌ای که نمایش گذاشتن آن زیبا نیست باید در کمدها و فضاهای تعبیه شده برای این منظور، بایگانی شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com