بازسازی ساختمان

میز غذاخوری در منزل

اگر از شمعدان و یا شمع سر میز غذاخوری استفاده می کنید، شمع ها باید در بازسازی ساختمان فاصله ای بالاتر از گل ها بسوزند تا گلبرگ های گل را نسوزانند. فضایی که این وسایل در وسط میز اشغال می کنند، نباید بیشتر از یک دوم سطح وسط میز باشد؛ زیرا شما برای چیدن ظروف و میهمان شما به فضایی برای قرار دادن دستها، در وسط میز به فضایی کافی احتیاج دارد.

لازم نیست حتما حرفه‌ای باشید. با آموختن چند تکنیک ساده می‌توانید دکوراسیونی زیبا برای دیوار اتاق تان درست کنید.

دیوارها یکی از موثرترین بخش‌های دکوراسیون منزلند. چرا که رنگ آنها تاثیر زیادی در ظاهر خانه و روحیه ساکنان آن ایفا می‌کند. در عین حال آسیب‌پذیرترین سطوح خانه نیز به شمار می‌روند چون نصب تابلوها، دیوارکوب‌ها، پرده‌های زینتی و برخورد وسایل خانه باعث صدمه دیدن آنها می‌شود.

اگر کناره تخت خوابتان هم در کنار دیوار است ، باید فاصله مشابه ۳ تا ۵ سانتیمتر را بین تخت و دیوار قرار دهیم (این اندازه از مقیاس چینی که به قسمتهای یین و یانگ تقسیم شده بدست آمده است).

نکته دوم : قسمت پایین تخت ( قسمتی که پایمان را قرار میدهیم ) هرگز نمیبایست به بازسازی ساختمان سمت در باشد ، دلیل این مساله این است که انرژی سایر قسمتهای خانه سبب کم شدن آرامش هنگام خواب میگردد.

نکته سوم : هرگز آینه یا میز آینه دار را (در صورتیکه که در هنگام دراز کشیدن روی تختخواب بتوانید تصویر خود را در آن ببینید) روبروی تخت خواب قرار ندهید اما اگر آینه خیلی بالا قرار گرفته باشد مشکلی ایجاد نمی کند ، میتوانید آینه را به جای دیگری منتقل کنید یا هر شب قبل از خوابیدن آن را با پارچه ای بپوشانید.

نکته چهارم : اگر قطعه ای از مبلمان موجود در اتاق خواب بصورت اریب در گوشه اتاق قرار گرفته باشد ، قسمت گوشه اتاق را با موجودی زنده پر کنید تا از انباشت انرژی مُرده جلوگیری شود.

به این فکرکنید که میخواهید مهمانانتان چه احساسی در اتاق داشته باشندو بعد سایه روشنی از رنگ را برای هماهنگی با سبکی که انتخاب کردید درنظر بگیرید . رنگهای ملایم معمولادر سبک کلاسیک استفاده می شود درحالیکه رنگهای تیره نشان دهنده سبکهای جسورانه میباشد .

3     مبلمانی را انتخاب کنید که با نظر و سلیقه تان هماهنگ باشد .اگر تصمیم دارید که سبک آسیایی یا مدرن را انتخاب کنید مبلمان با جزئیات کمتر و ساده تر را میخواهید و درحالیکه سبک مدیترانه ای را انتخاب میکنید باید مبلمان مزین تری خریداری کنید .

موکت، قالی ها و قالیچه های اضافه را جمع کنید. سنگ و سرامیک منظره خلوت و خنک و مناسبی برای تابستان است. تابستان فصل میوه های زیبا و خوشمزه است. قرار دادن سبدهای بزرگ میوه روی میز علاوه بر تشویق افراد خانه به خوردن بازسازی ساختمان میوه های تازه و خوشمزه می تواند تاثیر مثبتی در چیدمان خانه داشته باشد و به عنوان یک عنصر دکوراتیو از آن استفاده شود.

۴) با قرار دادن چند شاخه گل تازه به رنگ های سفید، صورتی و بنفش را روشن در گلدان های سفید و بلورین حس شادابی و آرامش را در خانه ایجاد کنید.

خوب شما شما تصمیم گرفتید که برای جشن دوستان صمیمیتان یا خانواده تان را دعوت کنید. بسیار هیجان زده هستید که چه خواهد شد. اگرچه برای همه چیز تصمیم گرفته اید ولی هنوز تصمیمی برای دکوراسیون نگرفته اید. می خواهید جشن شما بسیار خواص باشد چیزی باشد که برای مدت ها در یاد یماند. ایده های ما در رابطه با دکوراسیون جشن به طور قطع راهنمای خوبی برای شما خواهند بود. این ایده ها ساده بوده و به تلاش و زحمت زیادی نیاز ندارد.

کامپیوتر را جلوی پنجره قرار ندهید که انعکاس نور آن چشم را بیازارد و پتینه لامپ‌های مهتابی و سفید را با لامپ معمولی در  عوض کنید حتی از فلورسنت‌های ملایم و دلپذیر مانند صورتی استفاده کنید .

5. چند لیوان با تصاویر شاد و درخشان اطراف اتاق بگذارید و در آنها خودکارهای با رنگی فانتزی قرار بدهید تا رغبت فرزندتان را نسبت به یادداشت برداشتن بیشتر کنید.

6. اگر جای کافی دارید، اتاق مطالعه او را از اتاق خوابش جدا کنید. در قیمت نقاشی ساختمان تخت‌خواب درس خواندن درصد زیادی از یادگیری را کاهش می‌‌دهد. اگر هم فضا ندارید، کنار میز او و حدفاصل میز و تخت‌خواب پارتیشن چوبی یا پارچه‌ای با نقوش ساده طبیعی بازسازی ساختمان با  و رنگ‌های خوشایند‌ آبی و صورتی قرار دهید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com