بازسازی ساختمان

تکنیک دکوراسیون مناسب خانه

لازم نیست حتما حرفه‌ای باشید. با آموختن چند تکنیک ساده می‌توانید بازسازی ساختمان این عیوب را رفع کنید. علاوه بر این گاهی هم پیش می‌آید که احساس می‌کنید دکوراسیون منزلتان برایتان تکراری شده و حالت یکنواختی پیدا کرده است. در این صورت نیازی نیست متحمل هزینه‌های زیاد شوید و وسایل خانه‌تان را تعویض کنید. حتی با رنگ کردن دیوارها به تنهایی می‌توانید تغییرات باور نکردنی در دکوراسیون خانه ایجاد کنید.

این روش بیشتر مناسب اتاق‌های خواب است. البته باید توجه داشت که نباید باعث شلوغ به‌نظر رسیدن اتاق شد. برای مثال می‌توان از این روش تنها برای دیوار سمت تختخواب استفاده کرد. ابتدا نقطه وسط دیوار را پیدا کنید سپس 5/7 سانتی‌متر از هر سمت این نقطه به اطراف حرکت کنید. بدین ترتیب اولین نوار 15 سانتی‌متری ایجاد خواهد شد. به همین طریق تمام دیوار را به نوارهای 15 سانتی‌متری تقسیم کنید.
با استفاده از شاقول خطوط را ترسیم کنید یا از نقطه‌چین‌های بزرگ استفاده کنید و تا پایین دیوار بکشید. سپس با چسب نواری کاغذی یک طرف خطوط علامت‌گذاری شده را بپوشانید به طوری که چسب داخل نوارهایی که باید بمانند چسبانده شود. در نهایت به صورت یکی در میان این قسمت‌ها را رنگ‌آمیزی کنید. شما می‌توانید الگوهایی را نیز به شکل دایره یا مثلث از مقوا جدا کنید و بین این خطوط قرار دهید. بازسازی ساختمان البته توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید داخل این الگو‌ها را رنگ کنید باید طوری آنها را طراحی کنید که وسطشان خالی باشد.

از گیاهان برای نرم کردن گوشه های تیز مبلمانی که مستقیماً روبروی موقعیت خواب شما هستند استفاده کنید.

نکته ششم : اکثر اتاق ها در ساختمانهای مدرن درهای بلندی دارند و لذا جریان انرژی مثبت را خنثی میکنند ، ساده ترین راه برای اصلاح آن عبارات است از :
• اندازه گیری ارتفاع در
• کم کردن ارتفاع ایده آل
یک قطعه چوب با همین ابعاد تهیه کنید و با چسب به قسمت بالای چارچوب متصل کنید و آنرا رنگ کنید تا همرنگ محیط اطرافش شود ، ترکیب حاصل شبیه چارچوب اصلی در خواهد بود.

نکته هفتم : بین انباشتگی بی نظم و جمع و جور انبار کردن میبایست تمایز قایل شویم ، وقتی را برای خلاص شدن از دست چیزهایی که دیگر نیازی به آنها ندارید و مرتب کردن چیزهایی که میبایست نگه دارید اختصاص دهید ، فضایی که چیزها را در آن انبار میکنید را تمیز و منظم نگه دارید.

پارچه هایی را برای تزئین استفاده کنید که جلوه سبکتان را بیشترکند . برخی سبک ها الهام گرفته از آرامش است و از پارچه های سبک و ساده در آنها استفاده میشود. اما سبکهایی مانند ایتالیایی و یا ویکتوریا به شما این فرصت را میدهد که از پارچه های مخمل مجلل و سنگین برای تزئین استفاده کنید . صندلی و مبلمان خانه با پارچه های ابریشمی با گلهای برجسته برای اتاق, ایده آل است درحالیکه بالش با پارچه های نرم گلدار روی یک مبل زیبا و شیک سبک کانتری را برجسته تر میکند.

5    پرده هایی که در اتاق نشیمنتان آویزان کنید باید منعکس کننده سبک شما باشد و نوعی حس خوش آمدگویی در مهمانانتان ایجاد کند . پارچه های حریر و نازکی را برای پرده انتخاب کنید تا نور اتاق نشیمنتان مناسب باشد و یا شما بتوانید نمایی بازسازی ساختمان از منظره را نیز داشته باشید .
باید ها و نباید های اتاق مطالعه
مجموعه : دکوراسیون
باید ها و نباید های اتاق مطالعه

اگر فرزند شما به مرحله خاصی از درس خواندن نزدیک است، چیدمان اتاق او می‌تواند کیفیت مطالعه‌اش را بالا ببرد:

1. برای خواندن درس هم چراغ مطالعه لازم است و هم چراغ سقفی . کاهش نور، خواب‌آلودگی و حواس‌پرتی ایجاد می‌کند.

2. اگر بخشی از لباس‌ها یا وسایل شخصی باقی افراد، در کمد لباس فرزند پتینه درس‌خوان شما است، لطفا همه را به جای دیگری منتقل کنید تا با رفت و آمد مداوم تمرکز او را به هم نزنید.

3. اجازه بدهید یادداشت‌ها را با ماژیک روی دیوار بنویسد یا نوشته‌های مهم را بچسباند. به مرور زمان این کار تبدیل به تفریح لذت‌بخشی برای او می‌شود که درس خواندن را آسان می‌کند ولی هزینه نقاشی دوباره خانه را روی دست‌تان می‌گذارد.

چیدمان مناسب یعنی آرامش خانه این نکته ای است که تمام خانم های خانه دار به آن رسیده اند. آپارتمان ها و ساختمان های کوچک وسایل زیاد خانه، جای محدود و دسترسی آسان به وسایل و اسباب مورد نیاز سبب می شود ما بیشتر به اطراف مان دقیق شده و در پی یافتن مکان هایی برای جا دادن وسایل باشیم. برای این کار اول باید برخی از اسباب و لوازمی را که مورد نیازمان نیست یا کهنه و غیرقابل رنگ نما بازسازی ساختمان استفاده هستند، دور بریزیم و آنهایی را که قابل مرمت و استفاده مجدد هستند، تعمیر کنیم.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com