بازسازی ساختمان

طرح پتینه و رنگ آمیزی منزل

این تکنیک یکی از ساده‌ترین و در عین حال زیباترین روش‌های ایجاد طرح روی دیوارهاست. بازسازی ساختمان ابتدا زمینه دیوار را رنگ‌آمیزی کنید و سپس یک تکه اسفنج را به رنگ آغشته کرده و به صورت ضربه‌ای به دیوار بزنید. توجه داشته باشید که ابتدا اضافه‌های رنگ را توسط روزنامه بگیرید و سپس اقدام به رنگ‌آمیزی کنید.

در تمام روش‌‌های فوق هم‌خوانی رنگ‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است. بنابراین، هنگام رنگ کردن نکات زیر را رعایت کنید :
_  در تکنیک رنگ‌برداری سرعت عمل مهم‌ترین مساله است، زیرا ممکن است لایه رنگ به سرعت خشک شود و رنگ‌برداری آن به سرعت انجام گیرد. در این صورت می‌توانید ابزار را به کمی تینر روغنی آغشته کنید و به سطح رنگ بمالید. پس از آن‌که ابزارتان (پارچه، کیسه پلاستیکی و…) به رنگ آغشته شد آن را با ابزار دیگری عوض کنید.

تا جایی که میتوانید فضای فضای زیر تختخواب تان را تمیز و خالی نگه دارید ، شاید بتوانید چیزهایی که معمولاً در زیر تختخواب نگه میداشتید را در یک کمد دیواری قرار دهید.

نکته نهم : هر سال یکبار کمد دیواری را مرتب کنید ، خیلی جدی از خود بپرسید که ایا نگه داشتن لباسی که حداقل دوازده ماه آن را نپوشیده اید عقلانی است؟ تمام لباسهایی که اضافه هستند را بیرون بریزید و یا به افراد نیازمند بدهید و فضا را برای یک کمد جدید و جذابتر آماده کنید.

نکته دهم : از قرار دادن میز تحریر یا فضای اداری در اتاق خواب خودداری کنید ، اتاق بازسازی ساختمان خواب می بایست یک فضای کاملاً شخصی باشد نه فضایی که کار و استراحت را با هم داشته باشد ، اگر یک میز تحریر در گوشه اتاق خواب دارید با استفاده از یک صفحه یا پارتیشن آنرا از فضای اتاق خواب جدا کنید.

از کفپوشی استفاده کنید که هماهنگی اتاق نشیمنتان را نشان دهد . فرش شرقی برای ترکیب تم های آسیایی و مینیمالیستی ایده آل هستند .فرش با طرحهای هندسی سبک دکور مدرن را تکمیل میکند . اگر شما قالیچه ای با رنگهای بسیار را انتخاب کنید و بعد رنگ دیوار یک رنگ , پرده و فرش و وسایل دیگر نیز به رنگهای دیگر باشد این باعث میشود که اتاق نشیمنتان بسیار نامتعادل شود . پس برای جلوگیری از ایجاد احساس ناخوشایند در ترکیب رنگها دقت کنید .

7     اتاق نشیمنتان را با وسائل مناسب تزئین کنید , حس و حال خودمانی اتاق خود را افزایش دهید و از آیتمهای ساده ای مانند گیاهان , شمع وبالش و گلدان استفاده کنید تا در اتاق نشیمنتان احساس آرامش و راحتی کنید .

تزئینات دریایی به احساس آرامش و خنکی کمک می کنند. از مرجان هایی که در سفرهای دریایی جمع کرده اید، صدف ها، شمع های آبی مزین به صدف، کنار وان، میز بغل تخت خواب و میز جلوی مهمان استفاده کنید.

نکته اصلی در دکوراسیون که باید برای هر جشنی در ذهن بماند فضای موجود است. بازسازی ساختمان هر چه فضا بیشتر دکوراسیون راحتر تر و بهتر خواهد بود.

باید به حال و هوای جشن نیز توجه کنید. اگر جشن برای کودکان بود دکوراسیون باید کودکانه و جذاب باشد اما اگر برای بزرکسالان بود می توانید از تابلو ها و نقوش با توجه به نوع جشن استفاده کنید.

تا آنجایی که امکان دارد دکوراسیون را شلوغ نکنید. دکوراسیون کم و خلوت خیلی بهتر از دکوراسیون در هم و بر هم است.

لوازم دکوراسیون را با ظرافت انتخاب کنید.لازم نیست که از لوازم استفاده کنیم که با حال و هوای جشن همخوانی ندارند.

۶) قاب بزرگی برای اتاق پذیرایی در نظر بگیرید و هر فصل عکسی متناسب با آن فصل را درون آن قرار دهید. برای انتخاب بهترین عکس ها می توانید از آثار نقاشان بزرگ استفاده کنید و یا یکی از عکس هایی که در سفرهای خانوادگی گرفته اید انتخاب کنید.

از خریدن لوازم گران قیمت برای جشن خود داری کنید زیرا آنها بعد از جشن استفاده نمی شوند، بنابراین بهتر است که اقتصادی کار کنید و فقط اگر بودجه زیادی دارید لوازم گران قیمت بخرید.

نباید از وسایل بزرگ مانند مبلمان سنگین و بزرگ در جشن استفاده کنید. باید بازسازی ساختمان فضای کافی برای حرکت در جشن وجود داشته باشد.

در جشن روشنایی مهمترین اصل است. بنابراین، توجه کنید که چه نوری بیشتر با جشن شما هم خوانی دارد.

به درس خواندن او مانند یک مراسم آیینی احترام بگذارید. روی میز گل تازه کنیتکس و یک چای‌ساز یا فلاسک با قدری بیسکوییت و آجیل از نوع مورد علاقه‌اش بگذارید. تمام اینها تشویق عملی او برای ادامه درس است.

8. به هم ریختگی‌های او را جمع‌آوری نکنید. ورقه‌های پراکنده و جزوه‌های روی زمین پخش شده و کتاب‌ها را به حال خود رها کنید تا به مرور زمان و ترتیب اهمیت خودش به سراغ آنان برود. تمیز و مرتب کردن یک باره اتاق او به وسیله شما هر گونه بازسازی ساختمان برنامه‌ریزی و تمرکز ذهنی او را به هم می‌ریزد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com