بازسازی ساختمان

رنگ روغنی ساختمان و دیوار

در بافت‌دار کردن دیوار روش‌های مختلفی وجود دارد. از جمله ترکیب پودر مل، بازسازی ساختمان روغن الیف، آب و رنگ روغنی ساختمان برای بدست آوردن خمیری نسبتا شل تا در بافت دار کردن دیوار استفاده شود. البته می‌توانید مقدار آب و پودر مل را برای رسیدن به غلظت دلخواه تغییر دهید.

4 ‌- تکنیک رنگ‌برداری :
این تکنیک هم توسط پارچه اجرا می‌شود. اما با این تفاوت که این بار پارچه رنگ اضافی روی دیوار را به خود جذب می‌کنند. ابتدا دیوار مورد نظر را آماده کرده و رنگی را با قلم مو به صورت نیمه رقیق بر روی دیوار بکشید. حالا یک دستمال نخی زبر را که به صورت مچاله در آورده‌اید را به دیوار خیس به صورت ضربه‌ای بزنید. به این ترتیب رنگ از روی دیوار برداشته شد و همزمان با انتقال رنگ، نقش مچاله شده پارچه روی دیوار باقی می‌ماند.

ه جای قرار دادن وسایل تک‌واحد در قفسه کتابخانه یا بالای شومینه یا روی بازسازی ساختمان طبقات، مجموعه‌ای از وسایل هم‌شکل یا مشابه، مثل ظروف سفالی و شمعدان در این مکان‌ها قرار دهید.

9. برای صندلی‌ها و کاناپه، روکش‌های مناسب با پارچه‌های زیبا و ارزان تهیه کنید.

10. برای جلوگیری از ریخت و پاش وسایل و اسباب بازی کودکان، یک سبد بزرگ پتینه در گوشه اتاق قرار دهید.

11. قاب‌های قدیمی را با قاب‌های هنری و جدید عوض کنید.

12. حتما از قالیچه‌های زیبا بین مبلمان استفاده کنید.

13. نورپردازی را در چیدمان فراموش نکنید حتی با یک شمع کوچک و ارزان. لامپ آباژورها را تعویض و از اشکال و رنگ‌های مختلف استفاده کنید. حتی می‌توانید یک تنظیم‌کننده نور روی دیوار نصب کنید تا نور اتاق‌تان هرطور که می‌خواهید کم و زیاد شود.

اگر اتاق نشیمنتان به یک بازسازی نیاز دارد , آن را به بخشهای رنگ نما مختلف تقسیم کنید و چیزهای جدید را برای آن امتحان کنید .میتوانید از مدلهای قدیمی یا کلاسیک و یا مد روز برای دکوراسیون استفاده کنید . سبکهای طراحی مختلف برای انتخابتان وجود دارد .
درحالیکه یک دکور جدید را برای اتاق نشیمن خود انتخاب میکنید ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد . باید انتخابتان را به دسته های کوچکتری تقسیم کنید ,دسته هایی از رنگ ، بافت ، طرح و …و این تغییر دکوراسیون را مدیریت کنید حتی گاهی این کارها برایتان سرگرم کننده خواهد بود .

بر روی چیزهای با ارزش اتاق تاکید کنید. اگر سقف بلندی دارید پرده‌های بلند آویزان کنید و اگر اتاقتان مانند یک جعبه تاریک است آن را تغییر ندهید، فقط با یک رنگ سفید روشن، فضای تیره و خفه را نجات دهید. با آنچه که دارید کار کنید و همیشه راحتی را در نظر بگیرید.

از انتخاب رنگ دیوارها در ابتدای کار طراحی اجتناب کنید. رنگ دیوار دارای تنوع زیادی است و شما به راحتی می توانید رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. ابتدا باید به انتخاب رنگ و سبک عناصر گران تر که محدودیت دارند بپردازید و سپس دکوراسیون را بر مبنای آنها طراحی کنید.

از قالیچه منطقه ای خیلی کوچک استفاده نکنید. استفاده از قالیچه های بیش از حد کوچک، یکی از اشتباهات رایج دکوراسیونی است. قالیچه باید به اندازه ای بزرگ باشد که میز و دو پایه جلویی مبلمان روی آن قرار گیرد و تنها دو پایه پشتی مبل ها و کاناپه ها روی قالیچه نباشند.

لوستر را بیش از اندازه بالا نیاویزید. شما می خواهید فضای اتاق را نورپردازی کنید نه صرفا سقف اتاق را!

5. نورها:

حداقل 3 منبع نور در یک اتاق داشته باشید هدف مطلوب با یک لامپ سقفی و  بازسازی ساختمان چندین لامپ زمینی و رومیزی بدست می‌آید. از آباژورها می‌توانید برای روشن کردن گوشه‌های تیره استفاده کنید.

6. بیشتر از وسایل آنتیک و عتیقه و شیک استفاده کنید.

در یک اتاق نشیمن بیشتر از وسایل وعتیقه‌های شگفت‌انگیز استفاده کنید. این حرکت برای فضای ورودی هم عالی می‌باشد.

در این مقاله به بررسی جهت جغرافیایی شرق و کیفیت روابط خانوادگی می پردازیم؛ پس اگر معاشرت فامیلی کم یا زیادی دارید یا اگر در خانواده دچار مشکل شده اید و با کسی کدورت دارید، شاید با راهکارهای فنگ شویی بتوانید گره از کار باز کنید.

عنصر خانه شرق، چوب است و طبیعتا رنگ های تنالیته سبز مربوط به این کیفیت می شوند. قراردادن گیاه سبز در این بخش از خانه بسیار مناسب است؛ توجه کنید انباشتگی این بخش می تواند در روابط خانوادگی یا سلامتی افراد خانواده تاثیر منفی داشته باشد. پس پیشنهاد می شود حتی الامکان ماهی یکبار این بخش را پاکسازی کنید و کمدها و قفسه های این قسمت را بیرون ریخته و بعد بازسازی ساختمان از رفع انباشتگی، مجددا به صورت مرتب بچینید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com