بازسازی ساختمان

معمار داخلی ساختمان و پتینه

به گزارش گروه ایران ویج ، باور غلط ما در این باره این است که فقط یک معمار داخلی  بازسازی ساختمان می تواند طراحی و چیدمان زیبایی را ارایه دهد ولی اگر کمی خلاقیت و ابتکار به خرج دهیم، می توانیم با دقت، ظرافت و مطالعه، چیدمانی صحیح و مناسب از وسایل و لوازم خانه را داشته باشیم. باید چیدمان وسایل منزل به نحوی باشد که بتوان نهایت استفاده را از حداقل فضا برد، اما آن چیزی که نباید فراموش کرد، این است که طراحی و چیدمان خانه و وسایل آن باید برگرفته از فرهنگ ایرانی باشد.

از نصب قاب ها و تابلوهای هنری در ارتفاع زیاد خودداری کنید. اغلب افراد تمایل دارند آثار هنری را بیشتر نزدیک به سقف بیاویزند در صورتی که این کار اشتباه محض است! قاب ها و تابلوها باید در سطح دید افراد به دیوار آویخته شوند.

از نصب پرده های کوتاه خودداری کنید. پرده در بهترین حالت باید دارای قدی تا روی زمین بازسازی ساختمان باشد، زیرا در این صورت جلوه فضا را شیک تر خواهد کرد. پرده های کوتاه سبب می شوند دیوارها کوتاه و ناخوشایند جلوه کنند.

از کوسن ها بیش از حد در دکوراسیون استفاده نکنید. درست است که کوسن ها از عناصر دکوراسیونی بسیار زیبا و تاثیرگذار هستند، اما این بدین معنی نیست که جای جای خانه را از کوسن پر کنید! زیرا در این صورت شما مجبور می شوید؛ برای نشستن روی صندلی ها و مبل ها یا دراز کشیدن روی تخت خواب برای دقایقی به برداشتن کوسن ها بپردازید تا جا برای خودتان خالی شود. بهترین نتیجه زمانی حاصل می شود که از هر عنصری به حد کافی استفاده کنید.

البته اگر چه رنگ سبز مربوط به این کیفیت است؛ ولی استفاده از آن خصوصا برای اتاق خواب به دلیل ایجاد حس اضطراب پیشنهاد نمی شود و استفاده از این رنگ فقط برای فضای مطالعه و کتابخانه توصیه می شود. در نتیجه استفاده از گیاه سبز بازسازی ساختمان بهترین پیشنهاد برای این قسمت است.

همانطورکه در چرخه تکمیل کننده دیدید، عنصر تکمیل کننده و تقویت کننده عنصر چوب، آب است. پتینه پس اگر در پی تقویت این کیفیت و افزایش معاشرت فامیلی هستید، می توانید از عنصر آب در فضا بهره گیرید. رنگ آبی همانطور که در شماره قبل اشاره شد باعث یین شدن فضا می شود و از آنجایی که معاشرت کردن، یک فعالیت یینگ است، راه حل مناسب، استفاده از عنصر آب به صورت آبنما یا تصویری از دریای مواج یا آبشار است که نماد عنصر آب در وضعیت ینگ آن است.

بیشتر از هر عامل دیگری، پنجره‌ها در بیان معماری منازل موثر هستند. پنجره‌های یک خانه می‌توانند در اشکال مختلف باشند: بلند، باریک و وسیع و حتی یک آرک در بالا سر داشته باشند. یک تزئین مناسب برای پنجره‌ها می‌تواند زیبایی‌های یک اتاق را چند برابر افزایش دهد. یک پرده مناسب قادر است یک اتاق بی‌روح را به مکانی آرامش‌بخش و روح‌پرور تبدیل کند. همچنین عاملی برای کنترل گرما و سرما و نور باشد. پرده‌ها جذاب‌ترین نقطه دید در یک اتاق هستند. بعضی از پنجره‌ها به خودی خود بسیار زیبا بوده و بنابراین پرده‌ها و تزئینات آن باید مکمل این زیبایی باشند، نه پوشاننده آن!

چنانچه بودجه محدودی در اختیار دارید انتخاب مقدار بیشتری پارچه ارزان قیمت بهتر از مقدار کمتری پارچه گران قیمت است. زیرا از پارچه بیشتر می‌توان پرده‌ای پرچین‌تر دوخت و پرده پرچین‌تر همواره نمایی زیباتر خواهد داشت. دوخت پرده‌های دولایه از پارچه‌های رنگین، به اتاق‌هایی که طراحی و دکوراسیون رنگینی دارند زیبایی بیشتری می‌بخشد. این پرده‌ها را به صورتی جمع کنید که لایه زیرین نیز دیده شود. قیمت نقاشی ساختمان در اتاق‌هایی که از نور شدید آفتاب

از فویل های کوچک و خوش فرم کیک برای ریسه کشی جشن تولد یا مهمانی کودک تان استفاده کنید. این فویل ها معمولا در رنگ ها و طرح های متنوعی وجود دارند. فرم ستاره و قلب آن ها بهترین اشکال برای ریسه کشی چراغ های مینیاتوری بازسازی ساختمان و رنگارنگ است.

از کارت پستال های قدیمی برای ساخت کارت هدیه استفاده کنید. بخش بدون نوشته کارت پستال را به صورت مربع یا مستطیلی کوچک ببرید و با کمک پانچ یک سوراخ روی آن ایجاد کنید و با کمک روبان آن را به کادو وصل کنید.

اگر شیشه عطر یا ادکلن شما طراحی خاص و زیبایی دارد پس از تمام شدن آن از شیشه آن برای نگهداری گل های خشک استفاده کنید و از آن برای تزئین میز آرایش خود بهره بگیرید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com