بازسازی ساختمان

مبلمان و رنگ آمیزی منزل

برای زیبا و جذاب جلوه دادن محیط زندگی خود لازم نیست حتما از مبلمان های گران بازسازی ساختمان قیمت استفاده کنید. توصیه می کنیم قبل از خرید مبلمان یا رنگ آمیزی منزل خود چند کتاب دکوراسیون تهیه کنید؛ حتما در آنها ایده های جالبی برای رنگ و نحوه چیدمان وسایل پیدا می کنید.

۲) گاهی می توانید از وسایل و مبلمان قدیمی برای منزل خود استفاده کنید؛ وسایل و اشیایی که ممکن است در زیرزمین منزل شما بلا استفاده مانده باشد.

۳) رنگ آمیزی و تغییر لوازم، ارزان ترین روش ممکن برای ایجاد تنوع در دکوراسیون است، ضمن اینکه خود شما هم می توانید آن را انجام دهید.

از کوسن های بیش از حد کوچک روی مبل های بزرگ استفاده نکنید زیرا عدم وجود تناسب سایزی سبب می شود کوسن روی مبل گم شود و تنها سبب تخریب جلوه کلی دکوراسیون خواهد شد.

از طراحی دکوراسیون های تم دار (موضوع دار) برای فضاها بپرهیزید. این نوع دکوراسیون ها بازسازی ساختمان قدیمی شده اند و خیلی زود یکنواخت و خسته کننده می شوند و به همین دلیل اقدامی مقرون به صرفه نیستند. اگر به موضوع خاصی علاقه دارید، برای مثال دکوراسیون جنگلی را دوست دارید، می توانید خیلی مختصر در قالب عنصری که دارای طرح های حیوانی است، مانند قالیچه هایی از پوست حیوانات؛ در دکوراسیون استفاده کنید.

هنگام استفاده از عنصر آب باید به چند نکته توجه کنید؛ اگر عنصر آب را در ظرفی بلوری ریخته اید، حتما باید ظرف را به طور مرتب بشویید و از شکل گرفتن رسوب آب داخل آن جلوگیری کنید. درصورتی که این بخش خانه در محدوده ورودی منزل واقع شده و تمایل به استفاده از آبنما دارید، باید توجه کنید که آبنما را سمت راست در (هنگامی که درون چهارچوب در قرار گرفته اید و از داخل خانه به بیرون نگاه می کنید) قرار ندهید چون در فنگ شویی اعتقاد بر این است که این حالت موجب از دست دادن مال می شود و در ضمن باید جریان آب از بیرون به سمت خانه باشد.

استفاده از رنگ های تنالیته قرمز که نشانگر عنصر آتش هستند، در این فضا بسیار نامناسب است؛ چراکه در چرخه تحلیل برنده، همانطور که گفته شد، عنصر آتش باعث تحلیل عنصر چوب می شود و این ممنوعیت استفاده، علاوه بر رنگ شامل عناصر کنیتکس بروز دهنده آتش نظیر شمع نیز می شود.

پنجره‌های شما چه معمولی، چه زیبا و یا کاربردی، عامل بسیار مهمی در بیان سلیقه و معماری هر ساختمان می‌باشند. هنگامی که کسی برای بار اول وارد اتاقی می‌شود چشمانش بی‌اراده به سمت پنجره‌ها کشیده می‌شوند، صرف نظر از اینکه بازسازی ساختمان پوشش پنجره‌ها از پرده سنتی، کرکره، پارچه‌ای و یا حتی گیاهان زنده باشند. در اینجا اولین کاری که باید کرد نگاه دقیق به پنجره‌های خالی و پیدا کردن نقاط ضعف و قوت آن است. در هر خانه پنجره‌های متعددی در ابعاد و به اشکال مختلفی وجود دارند که هر یک باید با پرده‌ای متناسب با ویژگی‌های خاص خود پوشانده شوند. هنگامی که قصد دارید پرده‌ای برای یک پنجره انتخاب کنید باید مدلی را برگزینید که هم به لحاظ زیبایی و هم از نظر کاربردی برای آن پنجره و دکوراسیون اطرافش مناسب باشد.

برخوردارند در زیر پرده از سایبان استفاده کنید و چنانچه از پرده‌های رنگین استفاده می‌کنید یک آستری در زیر پرده نصب کنید تا از رنگ پریده شدن پارچه اصلی پرده بر اثر شدت نور آفتاب جلوگیری کند. این آستری ممکن است به پشت پرده دوخته شود و یا از چوب پرده دیگری در زیر آن آویزان باشد. دوخت آستری به پشت پرده اصلی همچنین موجب سنگین‌تر شدن پرده و زیباتر شدن نمای ظاهری آن می‌شود. اما آستری‌های جدا موجب دیرتر کثیف شدن پرده اصلی می‌شوند زیرا دوده‌ای را که از شکاف پنجره به داخل راه می‌یابد جذب می‌کنند و مانع رسیدن آن به پرده اصلی می‌شوند.

با کمک کارت پستال های سال های گذشته که برای تبریک سال نو دریافت کرده اید می توانید زیر لیوانی برای میزتان تهیه کنید. این کار جلوه ای زیبا به میزتان می بخشد.

با کمک گیره رخت های قدیمی و یک روبان سفید می توانید به راحتی آلبومی دیواری از عکس ها و خاطرات تان را به دیوار اتاق تان بچسبانید. بدون آن که به دیوار اتاق تان آسیب وارد کنید.

همیشه یک تا ۲ جعبه کفش مقوایی را در انباری خانه نگه دارید و از آن ها برای نگهداری از ریسه ها، لامپ ها و دیگر ابزار الکتریکی خود استفاده کنید.

اگر قندان های قدیمی و تکی دارید که از سرویس آن وسیله ای باقی نمانده، از آن ها به عنوان جاشمعی های کلاسیک و قدیمی استفاده کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com