بازسازی ساختمان

عادت هایی در نقاشی ساختمان

این یکی از بدترین عادت هایی است که اکثر ما به آن دچاریم. یک وسیله یا یک  بازسازی ساختمان شی تزیینی شکسته. ماه ها و سال هاست که در جای خود باقی مانده بدون اینکه تعمیرش کنیم. اگر در این مدت درستش نکرده اید حتما احتیاجی هم به آن ندارید، پس بهتر است فراموشش کرده و هرچه زودتر از شر آن خلاص شوید. این وسیله آنقدرها که فکر می کنید برایتان اهمیت ندارد وگرنه زودتر از اینها به فکرش می افتادید!

با توجه به شدت فشارهای روزانه، ایجاد محیطی آرام و کاملا آماده در خانه برای تمرکز و تمدد اعصاب ضروریست. برای این کار یک جای خاص که می‌تواند اتاق‌پذیرایی، اتاق‌خواب، حیاط یا باغ باشد را به محلی برای تمرکز خود اختصاص دهید.

یکی از مهم‌ترین عوامل استرس‌زا، بودن در کنار وسایل زیاد است که مانع تمرکز و رسیدن به آرامش می‌شود. جاهایی مانند آشپزخانه و نزدیک به کمد و سرویس‌های بهداشتی حتی با وجود بسته‌بودن در آن‌ها، به هیچ عنوان مناسب نیست. جایی را انتخاب نمایید که احساس ‌کنید می‌توانید فکر خود را آزاد نموده و به آن چیزی که دوست دارید انجام شود، فکر کنید.

اگر در این فضا عنصر غالب، عنصر فلز است یا از رنگ های مربوط به عنصر فلز استفاده شده یا حجم وسیعی از وسایل تزئینی فلزی در این محل قرار دارد، برای رفع این مشکل، از عنصر میانی عنصر مخرب و عنصر تخریب شده در چرخه مخرب استفاده کنید. بازسازی ساختمان در این مورد راه حل، به کارگیری عنصر آب است که علاوه بر تقویت عنصر چوب، باعث تحلیل کیفیت عنصر فلز (عنصر مخرب) نیز می شود.

نکته ای که باید به آن توجه شود این است که برخلاف تصور، وسایل فرفورژه که اخیرا استفاده از آنها بسیار رایج شده است، بروز دهنده عنصر آب هستند نه فلز.

حال نوبت به معرفی سمبل های مناسب و نامناسب این کیفیت می رسد، از بازسازی ساختمان شاخص ترین سمبل های این کیفیت همانطور که می دانید استفاده از تصویر اعضاء خانواده در نهایت صحت و سلامت و خوشی در کنار هم است.

و بر خلاف آن، استفاده از تصویر عزیزان از دست رفته یا بیمار یا حتی تصویر اعضاء خانواده، زمانی که از سلامتی کامل برخوردار نبودند نیز در این فضا نامناسب است.

مدل پنجره خود یکی از عوامل متعددی است که در انتخاب پرده باید در نظر داشت. بلندی یا کوتاهی، عریض بودن یا باریکی پنجره، نحوه باز و بسته شدن آن و چگونگی و محل قرار گرفتن آن در دیوار، برخی از اطلاعاتی هستند که تصمیم‌گیری ما درباره مدل پرده را تحت تاثیر قرار می‌دهند. مدل انتخابی شما برای پرده باید امکان باز و بسته شدن راحت پنجره‌ها و درهای شیشه‌ای را فراهم کند و مدل پرده نباید موجب ایجاد اشکال و مزاحمت در این امر شود. مثلا برای پنجره‌هایی که رو به داخل باز می‌شوند، باید چوب پرده‌ای بلندتر از عرض پنجره در نظر گرفت تا بتوان هنگام نیاز به باز کردن پنجره، پرده‌ها را کاملا به دو طرف پنجره هدایت کرده و جمع کرد. به این ترتیب پنجره آزادانه باز و بسته می‌شود.

تا حد امکان باید گچ بری ها را محو کرد . به همین منظور باید رنگ نما رنگ گچبری دیوار را به رنگ سفید درآوریم تا مشخص نباشد . از کاغذ دیواری نباید در سبک مدرن استفاده شود ، برای تنوع می توانید به یکی از دیوارها اینه نصب کنید . رنگهای روشن مانند رنگ استخوانی در صورتیکه با یک تضاد ملایم رنگ در درب ها و یا یک رنگ ملیح در و ملایم در گچبری ها همراه باشد می تواند جلوی زیبایی به خانه بدهد.

در مرحله اول، طبعا شما رنگی را انتخاب خواهید کرد که با آنچه در ذهن دارید مطابقت داشته باشد. مهم این است که حتی اگر رنگ مورد نظر شما سفید باشد، تمام اتاقها را باید با نوع رنگ سفید رنگ کنید تا نتیجه، رنگی یک دست باشد. کنیتکس این ده توصیه، در مراحل بعدی رنگ آمیزی و چیدمان میتواند مفید باشد:

رنگ کردن، ساده‌ترین روش تغییر دکوراسیون داخلی منزل است. کنار گذاشتن رنگ سفید و انتخاب رنگ‌های قوی‌تر مانند قرمز تیره، قهوه‌ای پررنگ و طوسی.رنگ‌های روشن‌تر اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد و رنگ‌های تیره‌تر دیوارها را نزدیک‌تر نشان می‌دهد.زرد جزو رنگ‌هایی است که فضا را زنده می‌کند.

2- به کف خانه توجه کنید:

یکی دیگر از روشهای تغییر دکوراسیون داخلی منزل تغییر فضای زیر پا است که بازسازی ساختمان تاثیر قابل‌توجهی بر اتاق دارد. برای این منظور گزینه‌های مختلفی وجود دارد:اگر فرش مندرسی دارید که اتاق را کیپ تا کیپ پوشانده، آن را با یک فرش جدید تعویض کنید.کف را می‌توان مجددا پارکت کرده یا پارکت‌ها را پولیش زد.با انداختن فرش می‌توان یک سری از نواقص را پوشاند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com