بازسازی ساختمان

چراغ خواب خانه

متاسفانه بسیاری از ما مجموعه ای از وسایل را در خانه هایمان نگه داری می کنیم که ازشان متنفریم. بازسازی ساختمان ممکن است چراغ خواب یا آباژوری باشد که به محض خریدن و آوردنش به خانه خیلی زشت تر از آن چیزی که در مغازه بود به نظر برسد یا دربازکنی که حتی به درستی کار نمی کند. هرچه سریع تر خودتان را از دست این وسایل راحت کرده و فضای اشغال شده توسط آنها را به لوازمی اختصاص دهید که عاشق شان هستید. اگر فکر می کنید هنوز کارآیی لازم را دارند بفروشیدشان یا به کسی ببخشید که شاید دوست شان داشته باشد!

از نظر شلی بکز طراح و دکوراتور، لازمه یک محیط آرام، سادگی است. با انتخاب رنگ صحیح برای محیط جدید خلوت شده، خود را برای تمرین رسیدن به آرامش آماده کنید.

برای این منظور، از رنگ‌های خنثی برای دیوارها استفاده کنید. قیمت نقاشی ساختمان خاکستری، بژ و رنگ‌های مشابه مناسبند. در بعضی قسمت‌ها، از رنگ‌های تیره‌تر مانند سبزآبی استفاده نمایید.

طبق تحقیقات انجام شده سبز روشن، سبزمایل به آبی و رنگ‌های گرفته شده از رنگ‌های زمینی حتی چوب قهوه‌ای تیره به عنوان یک استثناء، انتخاب مناسبی است.

می‌توانید دیوارها را رنگ کنید یا آن‌ها را خنثی نگه داشته با بژ و رنگ‌های طبیعی نورپردازی کنید.

یک کار هنری مورد علاقه که می‌تواند حتی عکس سیاه و سفید گرفته شده از یک بازسازی ساختمان سفر خوشایند باشد، را به محیط اضافه کنید. قرار دادن یک کارهنری، حس خوشایند و زیبایی در فضا ایجاد می‌کند.

بلندی یا کوتاهی، عریض بودن یا باریکی پنجره، نحوه باز و بسته شدن آن و چگونگی و محل قرار گرفتن آن در دیوار برخی از اطلاعاتی هستند که تصمیم‌گیری ما درباره مدل پرده را تحت تاثیر قرار می‌دهند. مدل انتخابی شما برای پرده باید امکان باز و بسته کنیتکس شدن راحت پنجره‌ها و درهای شیشه‌ای را فراهم کند و مدل پرده نباید موجب ایجاد اشکال و مزاحمت در این امر شود. اگر پنجره در فرورفتگی دیوار قرار گرفته باشد می‌توان پرده را درون این فرورفتگی یا بیرون از آن نصب کرد. اما نصب پرده در داخل فرورفتگی و در نتیجه فاصله بسیار کم آن با پنجره، اگرچه به زیبایی پرده و پنجره می‌افزاید اما مانع عبور بخش اعظم نور می‌شود و فضا را تاریک می‌کند.

برای ایجاد جذابیت در یک اتاق، از وسایلی که درست همرنگ دیوار باشد استفاده نکنید. برای انتخاب رنگ دیوار، لوازم منزل خود را در نظر بگیرید و با توجه به رنگهای موجود در آن، رنگی مناسب را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که ترکیبات متنوع، فضایی پویا و نیرو بخش ایجاد میکند.

2. اگر برای هر اتاق رنگی مجزا در نظر دارید، فضاهای بین اتاقها مانند راهرو، ورودی و راه پله را به رنگ خاکستری ملایمی با ته رنگی از رنگ دیوار درآورید تا تبدیل رنگها به یکدیگر زیباتر شود.

3. رنگی را برای خانه خود در نظر بگیرید و آنرا در حجمهای متفاوت در اتاقها به کار ببرید. بازسازی ساختمان این رنگ میتواند در یک اتاق رنگ غالب، در اتاقی رنگ چند وسیله و در اتاق سوم تنها به عنوان چاشنیهایی در گوشه و کنار به کار ببرید. چنین روشی، هماهنگی را در تمام خانه برقرار خواهد کرد.

استفاده از تابلو ها و کارهای هنری برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل یکی دیگر از روشهایی است که شما میتوانید استفاده کنید. کارهای هنری را با نصب یک دیوارکوب در بالای آن‌ها متمایز کنید و جلوه بیش‌تری به آن‌ها دهید.لامپ‌های آفتابی گرما و زیبایی خاص خود را دارند.عکس‌های مورد نظر را به دیوار آویزان کنید یا طوری به دیوار تکیه دهید که با اولین نگاه جلب توجه کنند.سعی کنید تصاویر یا کارهای هنری هم‌سطح چشم نصب شوند مگر آن که بخواهید آن‌ها به صورت عمودی باشند.

امروزه در فضاهای عمومی مجتمع‌ها، آپارتمان‌ها و برج‌های مسکونی به جهت وسعت و همچنین تعداد ساکنان، فضایی به عنوان لابی در نظر گرفته می‌شود.

از آنجا که خصوصیات فضاهای عمومی ساختمان تا حدودی، نمادی از موقعیت و خصوصیات  بازسازی ساختمان افراد ساکن است در میان قوانین بندهایی نیز به شرایط ظاهری فضا و دکوراسیون محیط‌های عمومی و مشترک و در واقع فضاسازی آن‌ها اختصاص می‌یابد.

وقتی وارد یک ساختمان می‌شویم، اولین چیزی که می‌بینیم لابی است که نقطه مشترک اغلب مجتمع‌ها و برج‌هاست. امروزه برای آپارتمان‌های پر واحد نیز لابی در نظر گرفته می‌شود. این مکان‌ها معمولا در طبقه همکف ساختمان واقع شده و فضایی از ساختمان است که هنگام ورود به آپارتمان از آنجا عبور کرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com