بازسازی ساختمان

طرح پتینه دیوار خانه

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

با اضافه کردن طرح یا مدل مورد علاقه، فضای نزدیک به دیوار را تبدیل به جایی برای نشستن بازسازی ساختمان و مکالمه نمایید.راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد. مثلا می‌توانید از سنگ، چوب یا پارچه که معمول است یا یک کاغذ دیواری با طرحی خاص و یا پتینه استفاده کنید و بدین ترتیب دکوراسیون داخلی منزل خود راتغییر بدهید.

رنگهای مورد استفاده در دکوراسیون مکان را باید با توجه به میزان نورگیری و روشنائی آن انتخاب کنید . در اماکنی که کوچک محسوب میشوند ، نزدیکی رنگهای دیوارها و کف اتاق میتواند فضا را بزرگتر از اندازه خود نشان دهد .

ـ بهتر است همیشه رنگهای روشن را در خانه استفاده کنید . رنگ خردل که چشم را خسته میکند و یا رنگهای طیف صورتی در گذشته باقی ماندند .

امروزه با توجه به رایج شدن مبلمان فلزی، ترکیب فلز، پارچه و یا حتی ترکیبی از چوب فلز و پارچه برای این محیط‌ها، مناسب است. چون فلز در هیچ شرایطی مورد صدمه ساختاری قرار نمی‌گیرد و تنها با یک پوشش جدید مثل رنگ، نمایی تازه و متفاوت بازسازی ساختمان پیدا می‌کند. در نتیجه هم نمای ظاهری آن به راحتی تغییر می‌کند و هم هزینه کمی را پرداخت کرده و مستحکم است.

به طور کلی انتخاب این لوازم پس از در نظر گرفتن مقاومت سلیقه‌ای است. باید سعی کنیم پارچه‌هایی که برای استفاده از این لوازم به کار می‌بریم قابل شستشو باشند. چون به دلیل استفاده زیاد زود کثیف می‌شوند نباید از پارچه‌های روشن استفاده کنیم. در ضمن موضوع قابل شستشو بودن و دوام پارچه در هنگام انتخاب پرده برای پنجره‌های لابی نیز ضروری است و نباید فراموش شود.

در دسترس بودن لباس‌ها، لوازم شخصی، کیف و کفش در اتاق خواب و نوع چیدمان آنها یکی از بزرگ‌ترین دغدغه خانم‌های خانه‌دار است. آنچه می‌خوانید ساده‌ترین و کاربردی‌ترین نکاتی است که با کمک آن می‌توانید به اتاق خواب و کمد لباس‌هایتان سامان ببخشید.

1. از هر فضای خالی باید به نحو احسن استفاده کرد، بنابراین در اتاق خواب فضای خالی زیر تخت بهترین محیط برای نگهداری برخی از وسایل، لباس‌ها و ملحفه‌هاست. تنها کافی است با کمک سبدها، کشوها یا جعبه‌های چوبی کوچک فضایی مناسب و امن برای این وسایل زیر تخت در نظر گرفت.

2. برای جمع آوری لباس‌ها و ملحفه‌های کثیف و استفاده شده، بهترین کار آویزان کردن کیسه‌ای پارچه‌ای پشت در اتاق خواب است تا لباس‌های پوشیده شده را درون آن گذاشته و هر هفته آنها را برای شست‌وشو جمع‌آوری کنیم.

رنگ قهوه‌ای تنالیته‌های مختلفی مانند شکلاتی، قهوه‌ای روشن، نسکافه‌ای، قهوه‌ای سیر، شتری و… دارد و به همان نسبت رنگ آبی نیز دارای تنالیته‌های گوناگونی همچون آبی اقیانوسی، آبی ارغوانی، آبی آسمانی، سرمه‌ای و… است.

از همنشینی هر کدام از این ته رنگ‌ها در کنار هم می‌توان لذت برد به شرط آنکه به درجه سیری و روشنی آن‌ها توجه شود. این ترکیب نباید بیش از حد سیر یا بیش از حد روشن شود. گاهی اوقات دو زمینه رنگی روشن و تیره در کنار هم می‌توانند صحنه خیره‌کننده‌ای را برای ناظر فراهم کنند. از این ترکیب زیبا و جالب در همه فضای منزل خویش می‌توانید استفاده کنید و زیبایی و آرامش توامان را به کنیتکس خانواده‌تان هدیه دهید.

در سرویس‌های بهداشتی هم می‌توانید ترکیبات مختلف این دو رنگ را خلق کنید. بازسازی ساختمان فرض کنید کاشی‌های این مکان در طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلف آبی است، رنگ دیوارها سفید و رنگ سقف آبی شده است و لوازم بهداشتی این فضا به رنگ نسکافه‌ای است؛ حوله‌های حمام هم به رنگ آبی در کنار روشویی آویزان شده‌اند. پرده جداکننده قسمت وان حمام از سرویس بهداشتی به رنگ آبی است. این مکان حتما برای شما آرامش به ارمغان می‌آورد.

در تک‌تک فضاهای خانه‌تان می‌توانید از همنشینی این دو رنگ با زمینه‌های مختلف رنگی و طرح‌های مختلف بر مبنای سلیقه خود استفاده کرده و لذت آرامش و سکون را از نزدیک لمس کنید.

با فرشی مناسب و زیبا، می توانید به راحتی دکور خانه خود را تغییر داده و به محیط اطراف خود احساسی تازه بدهید. کف خانه شما، مانند دیوارها، محلی است که بیشترین جلب توجه را برای افراد دارد.

معمولاً بعضی افراد، از اینکه هر روز نمایی تکراری از خانه خود را می بینند خسته نمی شوند. اما در حقیقت این امر، بسیار خسته کننده است. بنابراین بهتر است دیوارهای اتاق را هم دوست داشته باشید و دکور خانه خود را برای تفنن بازسازی ساختمان عوض کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com