بازسازی ساختمان

ساکنین متجمع و برج ها

بازسازی ساختمان داتیک

از آنجا که تعداد ساکنین در مجتمع‌ها و برج‌ها زیاد است و رفت‌ و آمدهای زیادی بازسازی ساختمان در آنجا صورت می‌گیرد، به خاطر چنین مسائلی و حفظ امنیت ساکنین، به صورت شبانه‌روزی نگهبان استخدام می‌کنند که در قسمت نگهبانی لابی مستقر می‌شود و عبور و مرور افراد را کنترل می‌کند. این قسمت از لابی شامل یک پیشخوان و یا میز و صندلی و همچنین امکانات مخابراتی برای برقراری ارتباط با تک‌تک افراد و واحدهای ساختمان است.

پشت در اتاق خواب از گیره‌های S مانند برای آویزان کردن کلاه و چترهای مردانه، زنانه و کودکانه‌ای که در خانه دارید، استفاده کنید.

4. اگر همسرتان علاقه زیادی به دستمال گردن وکمربند و انواع و اقسام آنها را در کمد لباس‌ دارد، بهترین راه برای نظم بخشیدن به آنها استفاده از یک جعبه مشبک است که هر یک از دستمال‌ها را تا کرده و مرتب درون یکی از شبکه‌های آن قرار دهید. به این ترتیب دستمال‌ها چروک نمی‌شوند و دسترسی به آنها نیز آسان‌تر می شود.

5. اگر در خانه پارچه‌های قدیمی و بدون استفاده دارید از آنها برای دوختن کیف‌های پارچه‌ای بازسازی ساختمان استفاده کنید و از این کیف‌ها برای تمیز نگه داشتن کفش‌ها و کیف‌های دستی خود به کار ببرید.

6. اگر در اتاقتان آرشیوی از روزنامه یا مجله‌های مختلف دارید و از جا مجلهای استفاده نمیکنید توصیه می‌کنیم برای هر یک از آنها فولدر یا پوشه‌ای تهیه کنید و آنها را با سلیقه در قفسه‌ها قرار دهید.

فضای اتاق خواب یکی از فضاهای خصوصی در هر منزلی است که محل آرامش و استراحت افراد خانواده به شمار می‌رود، بنابراین باید تا جایی که امکان دارد با چیدمان فضای داخل، این آرامش را چندین برابر کنید. همانطور که اشاره شد، طیف آبی یکی از رنگ‌های تلطیف‌کننده است و شما می‌توانید با همنشینی این رنگ در کنار قهوه‌ای، آرامش را در اتاق خواب خویش پدیدی آورید. پس از بازگشت از یک روز کاری پر استرس به منزل، آرامش را با ترکیب آبی و قهوه‌ای تجربه خواهید کرد.

تغییر دکور منزل، فقط به این معنی نیست که شما بیرون رفته و فرشی زیبا خریداری کنید. در ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع دکوری می خواهید برای منزل خود در نظر بگیرید و بعد، ببینید دقیقاً چه چیزی در خانه شما وجود دارد. برای مثال، نوع مبلمان، رنگ و مدل کف، نوع ماده استفاده شده در کف و مقدار فضایی که قرار است پوشیده شود.

بنابراین مهمترین سوالی که در این بین پیش می آید، این است که شما می خواهید تاثیری سریع در اتاق به وجود بیاورید و یا می خواهید تاثیر تغییر دکوراسیون شما کم کم پدیدار شود. سپس در مورد نوع دکور تصمیم بگیرید که می خواهید خانه ای با طرح معمولی، کلاسیک یا خودمانی و صمیمانه داشته باشید. تغییرات اصلی دکور شما، با قرار دادن مناسب فرش در خانه صورت می گیرد.

مطمئناً علاقه انسان به تزئین و آرایش محل زندگی‌اش امری تازه نیست حتی این احتمال وجود دارد که نقاشی‌های دوران غارنشینی، سوای مسئله اطلاع‌رسانی، نقش تزئینی نیز داشته‌اند.

به هر روی، هنگامی که در سال 1922، هاوارد کارتر (Howard Carter)، باستان شناس بریتانیایی، مقبره توتنخامون (Tutankhamen) را گشود؛ نقاب طلای خالص، جواهرات ظریف و اشیاء تزئینی که در کنار جسد و در داخل مقبره قرار داده شده بود، بازسازی ساختمان بینشی وسیع درباره چگونگی زندگی مصریان و علاقه آنان به تزئینات و طراحی را در اختیار محققان گذاشت که به نوبه خود آغازگر جستجویی دنباله‌دار و منجر به تجلی یافتن شکوه سبک اولیه مصری شد.

حفاری‌های اولیه نشان داد که حتی بی‌نواترین خدمتکاران مصری هم، لوازم روزمره خانه‌شان را تزئین می‌کرده‌اند، امری که براساس استاندارهای فعلی در خور توجه است اینکه مصریان هرگز به راحتی رازهای خود را برملا نمی‌کردند، به همین کنیتکس روی مشخص نیست که دقیقاً علاقه و انگیزه آنان برای طراحی از کجا سرچشمه گرفته است.

فرضیه‌ها و استدلال‌های مستمری در این زمینه مطرح شده است. آنچه می‌دانیم این است که سبک‌های آغازین طراحی از مصر نشأت گرفته‌اند.

رومی‌ها اساتید مسلم طراحی بوده‌اند و هنوز هم از بسیاری جهات، خصوصاً در زمینه طراحی کلاسیک، سرآمد طراحان جهانند. علاقه وافرشان به اشیاء زیبا و سبک آسایش طلبانه‌شان در آثار به جامانده کاملا قابل ملاحظه است.

استفاده از گلدان های آپارتمانی سبز و سرحال و یا برگ هایی که در زمستان سبز هستند مانند برگ بعضی پیچک ها و کاج در خانه، بهار کوچکی در زمستان برای شما و خانواده تان به وجود می آورد و در عین حال، از خشکی هوا که رنگ نما شوفاژها ایجاد می کنند، می کاهد.
۸. در فضاهای پرتردد خانه منابع نوری جدید اضافه کنید و نورهای سرد و سفید را با بازسازی ساختمان نورهای قرمز و قوی جایگزین کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com