بازسازی ساختمان

پوشش دیوارهای لابی

بعد از کف باید سراغ دیوارها برویم. برای پوشش دیوارها،‌ باید ابتدا به وسعت فضای لابی توجه کنیم. اگر وسعت فضای ما زیاد بود و در هنگام حمل و نقل اثاثیه و بار احتمال برخورد با دیوار وجود نداشته باشد، می‌توانیم دیوارها را با رنگ روغنی یا کاغذ‌ دیواری‌های مختلف، تنوعی زیبا را در محیط ایجاد کنیم. با این تنوع علاوه بر ایجاد زیبایی ظاهری، وسعت و نور محیط را نیز می‌توان افزایش داد. ولی اگر لابی به اندازه‌ای کوچک باشد که فضای کافی برای مانور اثاثیه و بار وجود نداشته باشد، بهتر است دیوارهای محیط را نیز با سنگ بپوشانیم و حتی وسایل دکوری را نیز به یک میز بازسازی ساختمان و صندلی محدود کنیم.

همان‌طور که گفتیم لابی دارای دو قسمت اصلی است که هر کدام از آن‌ها لوازم دکوراسیونی خاص خود را نیاز دارد. البته نوع لوازم دکوراسیونی انتخابی، رابطه مستقیم با وسعت، پلان و موقعیت فضا و همچنین کاربرد آن دارد. در بعضی از لابی‌ها محیط نشیمن برای قرار دادن نیم ست مبلمان، یعنی یک کاناپه و دو مبل تکی و یک میز جلوی مبل و یا ترکیب دو کاناپه دو نفره مناسب است ولی در بعضی بازسازی ساختمان جاهای دیگر به دلیل کمبود جا، ‌امکان جا دادن یک کاناپه و یک میز و یا حتی میز صندلی و یا مبل کوچک وجود دارد.

رنگ آبی از رنگ های سرد است که با یادآوری صدای دلنواز دریا آرامش و سکون در افراد به وجود می‌آورد. این رنگ در همنشینی با بسیاری از رنگ‌ها ریتم موزون و زیبایی می‌آفریند و چشم بیننده را محو تماشای خود می‌کند زیرا علاوه بر حس آرامش، روحیه افراد را نیز بالا می‌برد و اعتماد به نفس را در وجود آن‌ها افزایش می‌دهد.

یکی از رنگ‌هایی که به طرز عجیب و معجزه‌آسایی با رنگ آبی ترکیب می‌شود پتینه و هارمونی زیبایی خلق می‌کند، رنگ قهوه‌ای است. رنگ قهوه‌ای از رنگ‌های خنثی است که حس آرامش و اعتماد را در افراد بالا می‌برد و تا حدودی شبیه ویژگی‌های رنگ آبی عمل می‌کند؛ وقتی که این دو رنگ در کنار هم قرار می‌گیرند همانند یک آهنگ ریتمیک و موزون، یک موسیقی جذاب را پدید می‌آورند، ترکیبی که انسان را از هرگونه افکار منفی، ستیزه‌جویانه و ناامیدکننده دور می‌کند.

فضای بعدی که در همه منازل مورد توجه قرار دارد، آشپزخانه است که برای کدبانوی منزل محیط بسیار مهمی است. اگر ابعاد آشپزخانه کوچک باشد می‌توانید دیوارهای آن را به رنگ سفید درآورید و اگر بزرگ است می‌توانید دیوارهای آن را همانند فضای پذیرایی رنگ‌آمیزی کرده و به طور یک در میان به رنگ آبی آسمانی و سفید رنگ‌ کنید. اگر آشپزخانه کوچک است و از طرفی از سفیدی تنها لذت نمی‌برید می‌توانید سطوح دیوار را به رنگ سفید و سقف آشپزخانه را به رنگ آبی آسمانی رنگ کنید. پرده‌های چهارخانه آبی و سفید یا تک‌رنگ آبی انتخاب کنید و بر روی


میزی که وسط آشپزخانه برای صرف غذا قرار دارد، زیربشقابی‌هایی به رنگ نسکافه‌ای بگذارید. بر روی آن‌ها بشقاب‌های سرمه‌ای رنگ و در وسط میز گلدانی سرامیکی به رنگ سفید که داخل آن پر از گل‌های آبی رنگ رز هلندی است قرار دهید. روی سنگ اپن آشپزخانه نیز یک ظرف چوبی قهوه‌ای به شکل‌های مختلف (بیضی، دایره و…) با ارتفاع کوتاه قرار دهید و داخل ظرف را برای تزئین با گل‌های خشک آبی رنگ پر کنید. قیمت نقاشی ساختمان بازسازی ساختمان با لوستر آبی رنگ سقف، انعکاس زیبای نور را که به محیط می‌تابد ببینید و از این محیط خیره‌کننده لذت ببرید.

برخلاف تصور عامه، تعداد دکوراتورهای داخلی بسیار بیشتر از آن است که همه تصور می‌کنند و حتی برخی از آنان در زمره مشاهیر دنیای امروز هستند، گرچه شاید به شهرت طراحان مد و یا هنرمندان دیگر رشته‌ها نباشند، اما با این وجود بسیاری از دکوراتورهای داخلی از راه طراحی درآمد بسیار بالایی نیز کسب می‌کنند.

شاید دلیل اصلی ناشناخته ماندن آنها این باشد که در واقع طراحی داخلی از اواسط قرن بیستم به صورت مبحثی مطرح درآمد، گرچه قدمت آن بیش از نیم قرن است.

به هر حال در دنیای امروز بیشتر تجربیات زندگی افراد در فضاهای بسته و داخلی به دست می‌آید.

شاید ما اوقاتی را برای تفریح و هواخوری و فرار از زندگی بسته در فضای آزاد بگذرانیم، اما همین شادی فرار از محیط بسته، نشان دهنده کثرت اوقاتی است که در اتاق‌ها سپری می‌کنیم. به همین دلیل دکوراسیون داخلی مناسب، بازسازی ساختمان بهترین راه حل برای بهبود وضعیت کاری، تحصیلی و زندگی‌مان می‌باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com