بازسازی ساختمان

میز ناهارخوری در نشیمن

خانه را با میوه های تازه تزئین کنید. یک کدو حلوایی خوشرنگ، بازسازی ساختمان دو سه عدد خرمالوی تازه یا سبدی پر از پرتقال، گزینه های خوبی برای قرار گرفتن روی میز ناهارخوری یا کانتز آشپزخانه شما هستند.
۵. هیچ چیز به اندازه عکس های خانوادگی محیط را صمیمی نمی کند. عکس های مورد علاقه را با قاب و زمینه یک شکل به دیوار بزنید یا روی شومینه بچینید.
۶. جاهای سرد خانه خود را بشناسید و با انداختن قالیچه ها و گلیم هایی که رنگ گرم دارند، هم فضا را گرم تر کنید، هم گرمای کف زمین را حفظ کنید.

بنابراین بهتر است برای هر کدام از کودکان یک خانواده، وسایل شخصی از جمله کیف، کتاب و اسباب بازی با الصاق برچسب اسم بر روی این وسایل و یا حتی مندرج شده به عکس آن ها تهیه شود. بهتر است عروسک ها و اسباب بازی های کودکان از چهره ها و بافت های متفاوتی از جمله پلاستیکی، پارچه ای و فلزی تهیه شده باشد. از سوی دیگر، کتاب های کودکان باید نشان دهنده نژاد و فرهنگ و جنسیت های گوناگون باشد و هم چنین محل خاصی نیز برای قرار گرفتن نقاشی ها و کارهای دستی کودک که منعکس کننده تجارب شخصی اوست در نظر گرفته شود.

کودکان برای حرکت کردن نیاز به فضای زیادی دارند اما فضاهای کوچک تری هم باید بازسازی ساختمان برای سایر فعالیت های کودکان مثل نقاشی، کتاب خوانی و بازی با شن و آب فراهم شود. این فضاها به کودک کمک می کند تا آسان تر تمرکز کرده و با دوستان خود در گروه های کوچک تری بازی کنند. هم چنین تدارک فعالیت هایی که در اطراف میزهای کوچک انجام شود مثل نقاشی یا خمیربازی، کودکان را تشویق می کند تا به گروه های کوچک تقسیم شده و بازی کنند.

معمولا وقتی وارد خانه‌ای می‌شویم، باید فضایی را طی کنیم تا به اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، اتاق کار و یا مطالعه برسیم. جالب است بدانید بیشترین تاثیری که فضا روی ما می‌گذارد، در همان لحظه‌های اول شکل می‌گیرد. بعد کم‌‌کم، چشم شروع به تجزیه و تحلیل فضای خانه می‌کند و این طوری است که ذوق و سلیقه اعضای خانه دست‌مان می‌آید و ریشه‌های فرهنگی آنها خودش را نشان می‌دهد.

اگر ورودی‌ منزل، روشن، وسیع و دلپذیر باشد، حتما با دیدن آن احساس طراوت می‌کنید و اگر تمیز و مرتب باشد، روحیه‌تان شاد و سرزنده می‌شود. با رنگ‌آمیزی روشن و استفاده از آینه، آویزهای لباس و جاکفشی‌ می‌توانید این فضا را بزرگ‌تر و مرتب‌تر نشان بدهید.

میز و قفسه‌های قدیمی را بازسازی کنید. این کار در​نهایت سادگی، تغییرات چشم‌گیری را ایجاد می‌کند. پس از بازسازی، نوبت رنگ زدن است، اما اگر در رنگ آمیزی مهارت لازم را ندارید، بهتر است سطوحی مانند شیشه که احتیاجی به رنگ‌آمیزی ندارد را جدا کنید یا با یک کاغذ، کاملا روی آن را بپوشانید. وقتی دست بکار شدید و رنگ زدن را شروع کردید، می‌توانید صندلی قدیمی خود را هم رنگ بزنید و از یک تک صندلی با رنگی متفاوت در کنار مبلمان پذیرایی استفاده کنید. این راه‌ها در عین سادگی و کم‌هزینه‌بودن خانه شما را زیباتر از قبل خواهد کرد و تغییر فضا، تغییر روحیه شما را در پی خواهد داشت.

با آن که نارنجی رنگی شاد و سرگرم‌کننده است اما اغلب از به کار بردن آن به دلیل روشن و براق بودنش غفلت می‌کنیم. اگر هلو و برگ زردآلو را که ته رنگی از نارنجی است در نظر بگیرید، در طرح‌های خود زیادتر از آن استفاده خواهید کرد.

نارنجی در کلاس‌های درس یا مکان‌هایی که افراد زیادی حضور دارند، رفتارهای اجتماعی پتینه را ارتقاء می‌دهد. نارنجی برای تشدید رنگ‌ها فوق‌العاده ‌است.

در یک طرح یکنواخت و کسل‌کننده کافیست چند کوسن نارنجی کم‌رنگ را جاهای بازسازی ساختمان مختلف قرار دهید و فضا را روشن کنید یا چند گل نارنجی را داخل گلدان گذاشته، روحی تازه به اتاق دهید

آبی در ترکیب با زرد، رنگ باز و گیرایی است و ساحلی ایده‌آل را تداعی می‌کند و در ترکیب با رنگ‌های صورتی کم‌رنگ، سبز نعنایی و با آبی کم‌رنگ‌تر، آرامش ‌کامل و محیطی بی‌سروصدا را برای کودکان فراهم می‌کند.  آبی مناسب قسمت‌های پذیرش است و محیطی رسمی، محافظه‌کارانه و متعادل ایجاد می‌کند.

صورتی در ترکیب با قهوه‌ای شکلاتی تاثیر قوق‌العاده‌ای دارد. صورتی رنگی است که قیمت نقاشی ساختمان بعضی‌ها بسیار به آن علاقمندند و عده‌ای اصلا آن را نمی‌پسندند.  صورتی رنگ نرم و لطیفی است. کم‌رنگ آن ظریف، ملایم و آرام‌بخش است و رنگ تند آنبرانگیزنده احساسات است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com