بازسازی ساختمان

رنگ های جدید در بازسازی آپارتمان

اگر وسایل آشپزخانه کوچک شما قدیمی است و می‌خواهید کم‌تر به چشم آیند، از رنگ‌های جدید استفاده کنید. رنگ‌های خاکستری و بنفش رنگ‌های مد روز هستند که جلوه خاصی به آشپزخانه می‌دهند البته در این انتخاب رنگ وسایل آشپزخانه، کابینت‌ها و رنگ اصلی خانه را نیز در نظر بگیرید. از رنگ‌های جدیدی استفاده کنید که جلوه‌ای تازه و خاص به آشپزخانه قدیمی و کوچک شما بدهند.

درجه حرارت محیط کودک باید بین ۱۶ تا ۲۴ درجه سانتی گراد حفظ شود و تهویه کافی برای ورود هوای تازه به محیط وجود داشته باشد. هم چنین نور محیط باید متناسب با فعالیت کودک تنظیم تا کودک را برای فعالیت های روزمره اش تشویق کند. در صورت امکان باید اثاث و وسایل محیط زندگی متناسب با جثه کودک باشد. هم چنین استفاده از پرده ها، صندلی ها و رنگ های آرامش بخش و شاد به جذابیت و راحتی محیط کودک، کمک می کند.

شرکت دادن کودک در فعالیت های مناسب و قابل دسترس بودن وسایل مورد نیاز برای آن ها از اهمیت ویژه ای جهت ایجاد یک محیط امن و آرامش بخش برای زندگی کودک برخوردار است. از این رو می توان کودکان را تشویق کرد تا در مرتب کردن و چیدن لوازم منزل، تهیه یک غذای ساده و مورد علاقه و چیدن سفره کمک کنند. هم چنین باید ارزش و اهمیت نظافت محیط زندگی را به آنان آموخت و نیز تمام امکانات و لوازم موجود برای فعالیت های مورد نیاز کودک باید قابل دسترس باشند.

استفاده از رنگها در دکوراسیون داخلی امری شایان توجه است که اگر به درستی انجام پذیرد می تواند بیشترین بار دکوراسیون را به دوش بکشد تا شما از فضای اطرافتان احساس رضایت و زیبایی داشته باشید . در اینجا به توضیح مختصری برای استفاده از رنگ در چند فضا می پردازیم :

سبزی، دوست داشتنی:

دیوار ها را با یک رنگ آمیزی تازه نو کنید. اینجا همراهی رنگ سبز روشن با سبز تیره بالش ها فضایی دوست داشتنی را برای دور هم بودن با اعضای خانواده و یا دوستان به وجود می آورد . یک قالیچه رنگی هم  به این ترکیب اضافه شده تا به اتاق حس زندگی ببخشد.

اگر در ورودی خانه به‌طور مستقیم روی یک دیوار باز شود، مهمان به هنگام ورود احساس گیجی می‌کند. خوب است روی چنین دیواری، تابلویی نصب کنید که مثلا منظره‌ای زیبا را تصویر کرده باشد، یا کنسول و یا میزکوتاهی را در کنار در ورودی قرار دهید و روی آن چند گلدان بگذارید. این طوری مشکل‌تان تا حد زیادی حل می‌شود.

در طراحی‌های جدید برای ورودی‌های باریک که جایی برای رنگ نما جالباسی و جاکفشی ندارند، بازسازی ساختمان از آویزهای دیواری که در زیر آنها لامپ‌هایی تعبیه شده که روشنایی‌شان مکمل نور فضای ورودی است و به این فضا نظم نیز می‌دهد، استفاده می‌شود.

اگر در ورودی خانه، مستقیم به آشپزخانه و یا فضاهای خصوصی مانند اتاق‌خواب باز می‌شود، می‌توانید با قراردادن کتابخانه و یا پارتیشن، فضاها را از یکدیگر تفکیک کنید و مسیر را مطابق میل و سلیقه خودتان به اتاق نشیمن و یا سالن پذیرایی هدایت کنید.

زرد را با رنگ‌های دیگر به کار ببرید.زرد نشانه توجه، ارتباطات، مناظره و حکمت است  به کار بردن رنگ زرد البته نه خیلی تند، مثلا طلایی، در اتاق ناهارخوری اشتهاآور است. کرم نباتی، شاد و مناسب اتاق نوزاد است. رنگ زرد روشن در اتاق ملاقات، اثری مثبت و خلاق دارد.

زرد، رنگ مثبت و برای اتاق نوجوانان بسیار مناسب است، حافظه را تقویت و به مطالعه بازسازی ساختمان کمک می‌کند. زرد برای مغازه‌های کوچک فوق‌العاده است، جلب‌نظر کرده و حالت خوشامدگویی دارد. اما چون به کار بردن صرفا زرد در یک محیط ممکن است باعث تندمزاجی و بدخلقی شود، سعی کنید آن را با رنگ‌های دیگر به کار ببرید.

آبی و زرد، کنار دریا را بودن را تداعی می‌کند و زرد و سفید محیط را تمیز نشان خواهد داد. زرد گرم وآفتابی، درخشان، منبع نور، مثبت، شادی‌آور، گیرا، امیدوارکننده، اشتهاآور، خلاق، الهام‌بخش و نشانه استقبال است. رنگ زرد حافظه را تقویت می‌کند، جرات می‌دهد و موجب درون‌نگری می‌شود. زرد نشانه توجه، ارتباطات، مناظره و حکمت است و در عین حالتحریک‌پذیری، خصومت و تبعیض را افزایش می‌دهد

صورتی اغلب رنگ مورد علاقه دختربچه‌هاست. شاید چون احساس گرم، محافظ و لطیفی از آن دارند و حس صمیمیت را در آن‌ها ایجاد می‌کند. از صورتی می‌توان در دکوراسیون منزل استفاده کرد اما چون آقایان معمولا از بودن در یک فضای صورتی احساس ناخوشایند و ناآرامی دارند قبل از هر چیز نظر آن‌ها را هم بپرسید. صورتی بیشتر در اتاق خواب دخترها استفاده می‌شود و برای اتاق کنیتکس میهمان مناسب است. بازسازی ساختمان صورتی رنگ گرم، آرام‌بخش، ظریف، احساسی، تسکین‌دهنده و تجملاتی است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com