بازسازی ساختمان

رنگ شاد در ساختمان

انتخاب رنگ‌های روشن برای این فضا بسیار مناسب است چون ظاهر شاد و تازه‌ای به بازسازی ساختمان آشپزخانه تنگ و کوچک شما می‌دهد. در عین حال انتخاب این رنگ‌ها نشان می‌دهد شما خود را محدود به رنگ سفید یا کرم نکرده‌اید.
رنگ آشپزخانه را با بزرگ‌ترین وسایل آشپزخانه هماهنگ کنید. مثلا در صورتی که رنگ وسایل شما نقره‌ایست، برای تک رنگ بودن از خاکستری و برای ایجاد تضاد از لیموئی روشن استفاده کنید.

از پارچه ها به عنوان محرک های رنگی برای اجرای دکوراسیونی رنگی در اتاق استفاده کنید.پارچه هایی به رنگ آبی ، زرد و قرمز با طرح های سفید و زرد لیمویی که اتاق را به فضایی آرام تبدیل می کند. استفاده از رنگ های تند، دیواری به رنگ سفید را می طلبد .

شومینه ای شاد

اتاق نشینمن این ویلا به خاطر استفاده از روکش سبز و سفید ، روشن و زیباست .کاشی های بازسازی ساختمان سبز رنگ در بدنه شومینه یک ضربه رنگی را به وجود می آورد واین فضا را تماشایی تر می کند.تیرگی کتابهای کتابخانه به یک منبع رنگی در این فضا تبدیل شده است.

تضاد رنگها

روشنی ذاتی دیوارها و وسایل، زمینه استفاده از رنگها را در اتاق فراهم می کنند.مثل رنگ آبی قاب روی دیوار ، صندلی سبز آنتیک و بالشهای طرح دار . صندلی ها یک میز روستایی آبی رنگ قهوه را احاطه کردند که جایگاه بسیار خوبی برای جمع شدن افراد خانواده است .

برای این منظور، در اولین مرحله و پیش از هر کاری بهتر است یک بار دیگر خانه خود را با دید جدیدی نگاه کنید. در این بازبینی، وسایل مورد نیاز را از آنهایی که به‌واقع مورد استفاده نیستند، جدا کنید. در خیلی از خانه‌ها مدت‌ها یک گلدان بزرگ گوشه اتاق جاخوش کرده است، آنقدر طولانی که دیگر به‌چشم نمی‌آید. یا گاهی در یک سرویس، مبلی یک نفره خراب شده، اما چون نمی‌توانیم تعمیرش کنیم، همان‌جا میان اتاق مانده است. می‌توانیم در ذهن‌مان اتاق را بدون آن گلدان یا آن مبل در نظر بیاوریم و ببینیم بدون آنها چه نوع چیدمان و تغییری امکان‌پذیر است.

به عنوان گام دوم باید به دیوارها و قاب‌های پنجره توجه داشته باشید تا اگر زدگی یا رنگ رفتگی‌ای دارند، آنها را بر​طرف کنید. یادتان باشد که بهتر است در جمع خانواده این کارها را انجام دهید و از همه بخواهید نظر خود را در هر​مورد اعلام کنند، سپس با گذاشتن این پیشنهادها در کنار هم، بهترین و اقتصادی‌ترین شیوه که بیشترین تغییر را نیز ایجاد می‌کند، انتخاب کنید.

معمولا داخل طاقچه‌ها شمایل مذهبی، مجسمه، سفال یا تزیینات آهنی قرار داده می‌شود.
– تخت‌خواب‌ها هنوز حالت کاناپه‌ای دارند و این به زمانی برمی‌گردد که سیستم حرارت مرکزی وجود نداشته و از پارچه برای استتار دور تخت و گرم نگه‌داشتن محل خواب استفاده می‌شده است. روتختی‌ها اغلب پنبه‌دوزی، ابریشم‌دوزی، گلدوزی شده و در سال‌های اخیر پرزدار است.
– به عنوان پیشنهاد می‌توانید از تخت فرفوژه در اتاق‌خواب با دیوارهای آبی لاجوردی پتینه استفاده کنید. به این ترتیب حتی اگر سایر وسایل و مبلمان شما ساده و دارای رنگ‌های خنثی هم باشد، مرکز توجه قرار گرفته و بسیار جلوه خواهد کرد.

خاصیت ضد افسردگی آن کج‌خلقی و زود‌رنجی را کم می‌کند. روانشناسی رنگ و عکس‌العمل ما نسبت به آن‌ها پیچیده است. کمی تغییر در یک رنگ تفاوت زیادی ایجاد می‌کند.

اگرچه تحقیقات علمی زیادی در مورد تشخیص این تفاوت‌های اندک انجام نشده است، بازسازی ساختمان اما می‌دانیم بدن ما در طول زمان به محرک‌های جدید پاسخ‌های متفاوتی می‌دهد. با آن که روانشناسی رنگ قدمتی دیرینه دارد و فیثاغورس از سالن‌های رنگ‌ برای درمان در چین قدیم، مصر باستان و هند استفاده می‌کرد، دانش و درک ما در این مورد هنوز خیلی جوان است و برای تکمیل نیاز به تجربه بسیار دارد.

آشنایی با تاثیر رنگ‌ها و استفاده از آن‌ در جای مناسب یکی از اصلی‌ترین نکات در دکوراسیون داخلی است. از بین رنگ‌ها، نارنجی رنگ مناسبی برای اجتماعات است. تحریک‌پذیری، زودرنجی، کج‌خلقی و خصومت بین افراد را کاهش می‌دهد و به بهبود رفتارهای اجتماعی کمک می‌کند

پنجره‌های آشپزخانه جای مناسبی برای قرار دادن بسیاری از وسایلند. این فضا معمولا نادیده گرفته می‌شود، در صورتی که با نصب یک طاقچه در بالای آن به راحتی می‌توانید وسایل تزیینی و مصرفی را روی آن قرار دهید.

این فضا به خصوص در جاهای کوچک اهمیت بیش‌تری پیدا می‌کند. در این آشپزخانه سبز، سفید و آبی؛ نصب طاقچه نوعی چارچوب پنجره بوده و جای مناسبی برای قرار دادن وسایل اضافیست.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com