بازسازی ساختمان

رنگ های گرم در رنگ نما

بر اساس مطالعات انجام شده رنگ‌ها اثر مستقیمی روی اشتها دارند. رنگ‌های گرم مانند بازسازی ساختمان زرد روشن، قرمز و نارنجی اشتها را افزایش در حالی که آبی و نیلی آن را کاهش می‌دهد.
رنگ قرمز باعث می‌شود افراد در آشپزخانه جمع شده، اشتهای آن‌ها برای خوردن غذا بیش‌تر شود. برعکس آبی حضور افراد را برای خوردن غذا کم‌تر می‌کند.

برجستگی دیوار را دراین اتاق مدیون جزئیات زیرکانه معماری ورنگها هستیم . دیوارهایی به رنگ سبز روشن جانشین دیوار های بی روح شده است وقاب های روی دیوار برجستگی دیوارها را مضاعف کرده است .

آرامش

آبی ملایم وسبز به خوبی در این اتاق ترکیب شده اند.طیف های رنگی ، عمق وجذابیت را اضافه می کنند تا دکورکردن این فضا  به اتمام برسد . استفاده از هفت طیف رنگی که متعلق به یک خانواده هستند یک دگرگونی ظریف وزیرکانه را در فضا ایجاد کرده است.

فرش جادویی

کف پوش محیط اغلب نادیده گرفته می شود، اما در صورتی که درست استفاده شود جلب توجه خواهد کرد. محیطی که کفپوش بدی دارد را می توانید با یک قالیچه گل دار جذاب بپوشانید.

خوب به دیوارها نگاه کنید و آن را که از همه بیشتر در چشم است، رنگ بزنید. بهتر است این دیوار رنگی متضاد با بقیه دیوارها داشته باشد. به عنوان مثال از رنگ‌های آبی، بنفش، نارنجی و… استفاده کنید که زیبایی بیشتری به خانه شما می‌دهد. همچنین بازسازی ساختمان اگر در خانواده شما فرد هنرمندی وجود دارد، می‌توانید روی این دیوار نقشی هم طراحی کنید تا زیباتر بشود و به تغییر فضا کمک بیشتری بکند.

اگر به هر دلیلی با استفاده از رنگ چندان موافق نیستید، کاغذ دیواری هم برای این کار گزینه بسیار مناسبی است. اگر فقط برای یک دیوار بخواهید کاغذ دیواری تهیه کنید، هزینه زیادی هم برای شما در بر نخواهد داشت، به شرطی که با نگاه اقتصادی کنیتکس این کار را انجام دهید و سراغ نمونه‌های گران‌قیمت نروید. می‌توانید قاب‌های روی دیوار را هم تغییر دهید. سعی کنید قاب‌های متناسب با هم را انتخاب کنید. همچنین بهتر است جنس قاب‌ها هم از یک نوع باشد تا همخوانی بیشتری روی سطح دیوارها ایجاد کند. عوض‌کردن پرده‌ها هم می‌تواند تغییر زیادی در فضای خانه ایجاد کند، اما این کار نیاز به هزینه زیادی دارد. بنابراین اگر در خانه شما کسی هست که با این کار آشناست بهتر است دوختن پرده را به او واگذار کنید تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده باشید.

مدل اسپانیایی را می‌توان در سایر قسمت‌های خانه هم نمایش داد. مثلا استفاده از نرده‌های آهنی، شمعدان‌های بلند و تابلویی بزرگ در راه‌پله.

– می‌توانید برای جلب توجه دیوار شومینه را اخرایی کرده و از شمعدان‌های آهنی و صندلی فلزی، کمد منبت کاری شده در کنار آن استفاده کنید.

– استفاده از شمایل، آینه‌ زیبا، لوستر و شمعدان را فراموش نکنید.
– دکوراسیون شما با ایجاد فضایی در بیرون برای نشستن کامل می‌شود. برای ایجاد حال و هوای یک خانه اسپانیایی می‌توانید از چوب‌های تیره، مس، آهن و چرم استفاده نمایید.

بیشترین استفاده از آبی زمانی است که به تنهایی به صورت طیف‌ها و سایه‌های مختلف محیطی زیبا، آرام، ایده‌آل و آسمانی را ایجاد ‌کند که مناسب اتاق‌خواب و سرویس‌های بهداشتی است. آبی سرد، آرام‌کننده، شفابخش، صلح آمیز، رسمی، ضد قرمز و نشانه ذکاوت است.رنگ آبی ایجاد آرامش و اعتبار می‌کند. آبی موجب کاهش فشار خون، کاهش میزان تنفس، حفظ تعادل، ایجاد محیطی بی‌سروصدا، انصاف و عدالت می‌شود، وفاداری، حس محافظه‌کارانه و مسئولیت را افزایش می‌دهد. رنگ آبی باعث احساس رفاه، تازگی، ظرافت، قطعیت، تحت نفوذ در آوردن می‌شود و تداعی‌کننده آب و آسمان است.

اگر منظره پشت پنجره و در واقع بیرون ناخوشایند است، از شیشه‌های طرح دار رنگی بازسازی ساختمان استفاده کنید. با خرید شیشه‌های رنگی و نصب آن‌ها به صورت ثابت این فضا را بسته نگه دارید. در صورتی که این کار هزینه‌بر بوده و مناسب با بودجه شما نیست، کافیست این شیشه‌ها را به پنجره تکیه دهید. در این جا نور خورشید با عبور از پنجره مات دارای حاشیه زرد، درخشش و رنگ طلایی زیبایی به فضا می‌دهد.

با کمی دقت به این آشپزخانه قدیمی متوجه خواهید شد که چطور رنگ کرم دیوار و کابینت در تضاد با رنگ سبز پرده، لوسترها و جزیره حس تازه‌ای به آن داده است. جزیره که در واقع کابینت ساده‌ای بوده، با تغییر رویه و رنگ، کاربرد بیش‌تری یافته است.

به راحتی در یکی از تعطیلات پایان هفته با خرید کاشی‌های طرح سنگ که در اندازه‌های مختلف موجودند و نیز مقداری چسب فضای بین کابینت‌های بالا و پایین آشپزخانه را خود بدون آن که نیاز به برش زیادی داشته باشند، کاشی جدید کرده، بازسازی ساختمان با این کار جلوه خاصی به آشپزخانه دهید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com