بازسازی ساختمان

خنثی بودن رنگ در بازسازی

مشکی به دلیل خنثی بودن با هر رنگی استفاده شود، تاثیر فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. بازسازی ساختمان دیوارهای زرد و مشکی شما را به یاد وز وز زنبور عسل می‌اندازد. مشکی با رنگ‌های متالیک طلایی، نقره‌ای، مسی و برنج جلوه‌ای فوق‌العاده دارد. اغلب در نازک‌کاری‌ها برای ایجاد ظرافت استفاده می‌شود.

یک نیمکت که روی آن گرانیت مشکی قرار گرفته باشد، ظاهر دلفریب و زیبایی به آشپزخانه می‌دهد. مشکی رنگ خوبی برای کف‌پوش است. رنگ سیاه و سفید معمولا به صورت کاشی یا موزاییک مناسب کف سرویس‌های بهداشتی است چون با کنتراست یا تضادی که ایجاد می‌کند فضاهای کوچک را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

مشکی به تنهایی به عنوان رنگ‌ دیوار چندان مرسوم نیست، محیط را بسته و مرعوب می‌کند. اما برای اهمیت دادن و تاکید یک طرح، در زمینه‌های رنگی به کار می‌رود. غالبا در چراغ‌ها، دستگیره‌های در به عنوان یک رنگ خنثی که طرح‌های اطراف خود را به خوبی جلوه می‌دهد، استفاده می‌شود. رنگ مشکی نشانه قدرت، شان و مقام، برجسته بودن، قطعیت و محصور بودن است.مشکی دراماتیک است در عین حال گرانی، زیبایی، لاغری، دنیوی و خنثی بودن را القا می‌کند.

رنگ مشکی نشان‌دهنده سوگواری، بیماری، تاریکی، پیچیدگی، سردی، دوری، خستگی و راز است بازسازی ساختمان و برای ایجاد ترس، وحشت و تهدید هم به کار می‌رود.

با آن که بنفش رنگ باشکوهی است، در دکوراسیون داخلی کمتر دیده شده، بیشتر به شکل کم‌رنگ یا یاسی به کار می‌رود بنفش به خاطر ملایم و آرام‌بخش بودن برای اتاق خواب دخترها بسیار مناسب است.

سریع‌ترین راه تغییر یک آشپزخانه رنگ کردن آن است. با تنوع رنگ‌های موجود در بازار دلیلی برای تحمل دیوارها و کابینت‌ های یکنواخت و خسته‌کننده وجود ندارد. کافیست با چند قوطی رنگ جلوه خاصی به کابینت‌ های قدیمی دهید. در پتینه این جا رنگ سبز کم‌رنگ در تضاد با زمین سفید تغییر قابل توجهی در ظاهر این آشپزخانه آجری بوجود آورده است.


۲ – تزیین پنجره:
با انجام کارهای ساده می‌توانید تغییر قابل توجهی در آشپزخانه بوجود آورید. به عنوان نمونه با اضافه کردن یک طاقچه چوبی هم عرض پنجره و قرار دادن انواع شیشه‌های تزیینی رنگی و گل‌های طبیعی جلوه خاصی به آن دهید. برای پایه دو طرف می‌توانید از گچ‌بری‌های آماده استفاده کنید.

بنفش رنگ خلاقی است و در محیط‌های کار و آموزش کارایی زیادی دارد. اگر در کنار زرد قرار بگیرد، جلوه خاصی قیمت نقاشی ساختمان داشته، حس قوی‌ای ایجاد می‌کند. استفاده از آن به عنوان پارچه مبلمان ناهارخوری هم خیره‌کننده است.بنفش موزون، آرام‌بخش، سلطنتی و باشکوه بوده، باعث کاهش فشار خون، کم کردن ترشح غدد بسیار فعال می‌شود.

ظرافت، رویای روزانه، معنویات و وقار را القا می‌کند. به ایجاد صلح و آرامش، برتری، ملایمت، احترام و کاهش سروصدا کمکمی‌نماید.گفتگوی ذهنی و فلسفی را به دنبال دارد. حس ششم و خلاقیت را تقویت می‌کند

رنگ سبز را با بنفش و نقره‌ای به کار ببرید سبز به دلیل خنثی بودن برای دکوراسیون داخلی بازسازی ساختمان فوق‌العاده است. سبز در همه جای طبیعت وجود دارد، با هر رنگ رنگین‌کمان همنشین می‌شود و ظاهر فوق‌العاده‌ای به خود می‌گیرد.

رنگ سبز به دلیل آرام‌بخش‌بودن مناسب اتاق خواب و سرویس‌های بهداشتی است. رنگ نما سبز اگر در کنار طیف بنفش و نقره‌ای قرار بگیرد، زیباتر شده، رفاه و غنی‌بودن را می‌رساند. از سبز چون رنگ پوست را خوب انعکاس نمی‌دهد، در سالن‌های پوست و زیبایی و حتی بوتیک‌ها و فروشگاه‌های لباس استفاده نکنید.

سبز را می‌توان با صورتی پررنگ، زرشکی، آبی روشن، زرد و بنفش استفاده کرد. سبز آرامش، آسایش، خنکی، رفع خستگی، اعتدال، احتیاط، امنیت، هماهنگی، تعادل و آرامش اعصاب را به همراه دارد.

سبز نشانه ثروت، رشد، تولد، تجدید حیات، غبطه‌خوردن و همدردی است. سبز اجتماعی بودن، مرسوم بودن، ظرافت، پیچیدگی، سنت، عادی و گران بودن را می‌رساند.

اگر می‌خواهید اپن یا جزیره آشپزخانه را خود درست کنید، از هر میز یا کابینتی می‌توانید استفاده کنید مشروط به این که ارتفاع را تنظیم و سطح آن را افزایش دهید. در این‌جا این کابینت چوبی قدیمی بعد از رنگ و قرار دادن چهار چرخ و در واقع تنظیم ارتفاع، جلوه بیش‌تری پیدا کرده، تبدیل به جای مناسبی برای صرف غذا شده است.

ظرف‌های زیبای آشپزخانه معمولا داخل کابینت قرار می‌گیرند. فضای بالای کابینت یا نصب چند قفسه بدون روی یکی از دیوارهای آشپزخانه، جای مناسبی برای قرار دادن سبدهای چوبی بزرگ و کاسه‌های تزیینی ‌‌است.

پنجره‌های آشپزخانه جای مناسبی برای قرار دادن بسیاری از وسایلند. این فضا معمولا نادیده گرفته می‌شود، در صورتی که با نصب یک طاقچه در بالای آن به راحتی می‌توانید وسایل تزیینی و مصرفی را روی آن قرار دهید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com