بازسازی ساختمان

رنگ نما و طراحی داخلی

اتاق پذیرایی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای است رنگ نما که طراحان داخلی دکوراسیون منزل و خانواده ها به چیدمان و طراحی داخلی این بخش از منزل توجه زیادی نشان می دهند؛ علاوه بر این سبک طراحی دکوراسیون این بخش از منزل می تواند نشان دهنده سبک دکوراسیون سایر بخش های منزل نظیر اتاق خواب و آشپزخانه و …. باشد.

برخی از مورال ها طرح ملایمی دارند و برخی از آنها به معنای واقعی کلمه چشمگیر هستند و اگر از
جمله افرادی هستید که دسته دوم را می پسندید، یکی از گزینه های پیش رو شما انتخاب طرح هایی
به سبک بوهمیایی است.

طرح های دیواری به سبک بوهمیایی به نحوی است که گویی برای نمایشی تر کردن اتاق ساخته شده اند،
چرا که حاوی ترکیبی از طرح ها و رنگ های مختلف است.

میز کنار مبلی ,اندازه میز فاکتور مهمی است و همین عامل سبب می شود به چیزهای کوچک تر در اتاق پذیرایی توجه چندانی نداشته باشیم. هنگام انتخاب مدل میز کنار مبلی همین عامل سبب می شود که عمدتا یا اهمیتی چندانی رنگ نما به آن نمی دهیم و کلا فراموشش می کنیم یا اینکه به مدل هایی معمولی موجود در بازار بسنده می شود. شاید بپرسید که چگونه می توان قرار دادن چنین میزهایی را در اتاق نشیمن و پذیرایی فراموش کرد؟ شاید باورش سخت باشد اما واقعا همینطور است. اندازه بزرگ وسایل اتاق نشیمن باعث گمراهی می شود.

به مغازه کاغذ دیواری فروشی بروید و از آنها تکه های ته مانده رول های کاغذی دیواری را خریداری کنید.
حتما رنگ کاغذ دیواری را با توجه به رنگ دکوراسیون اتاق تان انتخاب کنید. کاغذ دیواری را در اندازه های مختلف بریده و در قسمت های مختلف دیوار اتاق خواب تان بچسبانید.

درست مانند زمان قدیم که رنگ ها قوی و برجسته حضوری پر رنگ در دکوراسیون داشتند. مبلمان نشیمن نیز از همین رویه پیروی کرده و نمی خواهند از غافله مد طراحی عقب بمانند. در شکل های زیر با تعدادی از جدیدترین ترکیب های رنگی برای مبلمان راحتی آشنا می شوید.

قرمز یکی از آن رنگ هایی است که خیلی کم در اتاق های اجتماعی و عمومی رنگ نما خانه مورد استفاده قرار می گیرد چه برسد به اینکه مبلمان راحتی به این رنگ انتخاب شوند. اما قرمز سایه های بسیار متنوع و جالبی دارد که برای یک نشیمن خاص و زیبا بسیار مناسب خواهد بود.
رنگ هایی مانند صورتی پاستلی،
نارنجی سوخته و .. همگی زیر مجموعه ای از رنگ قرمز بحساب می آیند.
یک مبل راحتی با چرم قرمز هم در دکوراسیون های مدرن خوب جواب می دهد و هم در دکوراسیون های سنتی.
شکل های زیر طرح های جالب مبل راحتی به رنگ قرمز را نشان می دهد.

این خانه نیز همین روش را در پی گرفته اما نگذاشته فضا یکنواخت، سرد و بی روح بنظر برسد. با استفاده از کوسن ها و دکوری های رنگارنگ و همیچنین دیوار رنگی به صورت تاکیدی، رنگ های تازه و پرانرژی وارد دکوراسیون پذیرایی خانه شده و کاملا آنرا از یکنواختی و سردی دکوراسیون های مرسوم ایرانی درآورده است.

تابلو نیز نقش مهمی در دکوراسیون اتاق پذیرایی ایرانی ایفا می کند.
تابلوهای پذیرایی عمدتا در زمینه موضوعات مذهبی،
خطاطی، منظره یا عکس گل و گیاه انتخاب می شوند اما گزینه ها در این زمینه تقریبا نامحدود هستند.
تابلو یکی از معدود عناصری است که با هر سبک دکوراسیون هماهنگ می شود.
مثلا از تابلو نقاشی مدرن می توانید در دکوراسیون های کلاسیک و سنتی نیز استفاده کنید.
تابلوهای نقاشی هنری مدرن نیز گزینه ایده آلی برای اتاق پذیرایی هستند,
در شکل های زیر مدل های جالب و جدید تابلو مناسب دکوراسیون اتاق پذیرایی ایرانی  را مشاهده می فرمایید.

داشتن ایده های جدید برای نورپردازی دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی رنگ نما می تواند اتاق پذیرایی شما را متفاوت تر و پرانرژی تر نماید. باید توجه کنید که دکوراسیون پذیرایی ویترین دکوراسیون داخلی منزل شماست و می تواند مکان مناسبی برای سرمایه گذاری وقت و خلاقیت باشد. به ویژه آنکه امروزه در بیشتر واحدهای مسکونی شاهد ادقام اتاق پذیرایی و نشیمن هستیم. در ادامه تصاویری از نورپردازی در دکوراسیون اتاق پذیرایی را مشاهده می نمایید.

نکاتی در مورد هزینه: زمانی که هزینه شما مقداری نیست که بتوانید پرده ای گران قیمت تهیه کنید می توانید آنها را دو برابر نمایید تا دکوراسیون شما را گران قیمت تر جلوه دهد. استفاده از پرده هایی ضخیم و کلفت می تواند فضای شما را با شکوه تر و مجلل تر جلوه دهد. علاوه بر این، دو برابر کردن لایه های پرده شما می تواند عیوب و نامرغوبی پارچه های پرده شما را نیز پوشش دهد. هم چنین با دقت در رنگ نما انتخاب رنگ پرده خود نیز می توانید در لوکس تر چلوه دادن نشیمن خود موثر باشید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com