بازسازی ساختمان

طراحی خلاقانه در رنگ نما

شکل اول یک طراحی خلاقانه دارد، این میز را می توانید کاملا کنار مبل رنگ نما قرار هید طوری که سطح میز دقیقا بالای دسته مبل و روبروی مهمان یا شخص مصرف کننده قرار بگیرد. با این کار به راحتی می توانید خوردنی های خود را میل کنید یا اینکه از لپ تاپ استفاده کنید.این میز از ترکیب فلز برنج و سنگ مرمر تشکیل شده است. اما شکل دوم شاید در نگاه اول اصلا قابل اطمینان بنظر نرسد چرا که پایه آن از سطح میز خیلی کوچکتر است که می تواند مشکلات پایداری میز را ایجاد کند اما اصلا اینطور نیست! پایه میز از سنگ مرمر کاملا محکم و سنگین ساخته شده که نه تنها این مدل میز کنار مبلی را محکم سرجای خود نگه میدارد بلکه زیبایی ظاهری آن را نیز دوچندان می کند.

پالت رنگ های پاستیلی تنوع بسیار زیادی دارد، رنگ رز کوارتز، آبی ملایم، سبز نعناعی، بنفش یاسی، زرد ، هلویی و … از جمله رنگ های روشن پاستیلی محسوب می شوند. این رنگ های دوست داشتنی و ظریف می توانند در ترکیب با یکدیگر به کار روند درست همانند رنگ های خنثی.

هنگام طراحی و دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ های پاستیلی باید ابتدا از این رنگ ها برای مبل انتخاب کنید و یا آنکه مبل را در رنگ های خنثی انتخاب کرده ولی از چند کوسن با رنگ پاستیلی استفاده کنید.

با اندکی سرمایه گذاری در انتخاب کوسن و پتو نیز می توانید در مجلل تر جلوه دادن نشیمن خود موفق باشید. به دنبال پارچه هایی مثل ابریشم، کتان، مخمل و یا حتی خز مصنوعی باشید. استفاده از این نوع پارچه ها علاوه بر اینکه گران قیمت به نظر می رسند می توانند در مجلل تر و باشکوه تر شدن دکوراسیون شما موثر واقع شوند. سعی کنید رنگ هایی را نیز انتخاب کنید که با مبلمان و سایر وسایل شما هماهنگی داشته باشد.

نکاتی در مورد هزینه: اکسسوری های کوچک تر طبیعتا می توانند هزینه کم تری در برداشته باشند. با تصور اینکه داشتن سینی آینه ای و قلم فلزی در کنار قابی طلایی می تواند هزینه زیادی به همراه داشته باشد ما را به این نتیجه می رساند که می توانید از جایگزین هایی مقرون به صرفه تر بهره بگیرید.

یکی از راه حل های کم هزینه و بسیار تاثیر گذار برای ایجاد تحول و تغییراتی در خانه برای استقبال از نوروز، تغییر در چیدمان دکوراسیون خانه است. چیدمان با شیوه های صحیح و با در نظر گرفتن متراژ و نورپردازی و رنگ های به کار رفته در بخش های مختلف دکوراسیون داخلی خانه علاوه بر جلوه و زیبایی فضا می تواند باعث افزایش آرامش و انتشار انرژی در قسمت های مختلف خانه شود. در این قسمت به بررسی نمونه هایی از چیدمان میپردازیم.

در عکس بعدی فقط مقدار کمی از دکوراسیون اتاق نشیمن دیده می شود رنگ نما اما عناصری که مهم هستند همگی در این عکس قابل مشاهده اند. ترکیب های رنگ بسیار متنوع کوسن های قرار گرفته روی مبل تمام توجهات را در این اتاق به خود جلب می کنند. از آنجایی که مبل سفید و دیوار زمینه خاکستری است، همه چیز برای خودنمایی رنگ های گرم و سرد فراهم است. در عکس دوم شاید میز شیشه ای با پایه های طلایی قرار گرفته در مرکز اتاق، زیباترین عنصر این نشیمن باشد اما برای عالی شدن این ترکیب اضافه کردن چند عدد کوسن شیک نیز لازم است.

نشیمن زیر بازهم جادوی رنگ خنثی در ترکیب با رنگ های تاکیدی را نشان می دهد. رنگ دیوارها و همچنین پرده سرتاسری، یکدست سفید بوده و همین عامل برای نشان دادن رنگ های متفاوت کفایت می کند. مبل راحتی قرار گرفته در این نشیمن رنگ زرد متمایل به طلایی دارد و جنس چرمی آن باعث شده یک تنه بار زیبایی این دکوراسیون را به دوش بکشد. همچنین کوسن های قرار گرفته رنگ نما روی مبلمان نیز با دقت انتخاب شده اند. عکس بعدی حکایت از جرات خانه دار در استفاده از رنگ های قوی و متفاوت دارد. در ادامه سایر مدل ها را مشاهده می فرمایید.

استفاده از یک رنگ طوسی خنثی برای دیوارها در کنار انتخاب رنگ مناسبی همچون خردلی برای مبلمان، اثاثیه را به حرف می‌آورد. چنین ترکیبی می‌تواند جلوه‌ای جذاب، قدرتمند و چشمگیر ایجاد کند که با کمک وسائلی با رنگ‌های تیره و براق -همچون کوسن‌ها و میز عسلی- می‌تواند جذابیت محیط را افزایش دهد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com