بازسازی ساختمان

رنگ نما و راحتی اجرا

همیشه باید مبل اتاق نشیمن را برای راحتی و آسودگی خودتان انتخاب کنید. رنگ نما متاسفانه بسیاری از خانه دارها، خانه خود را بیشتر برای مهمانان تزیین می کنند تا خودشان. یکی از ایده هایی که کمک حال خانه هایی با نشیمن کوچک و بزرگ می شود، استفاده از مبل های مدولار در رنگ های متفاوت است. با کمک این مبل ها می توانید چندین کار را همزمان در اتاق نشیمن انجام دهید و در عین حال اتاق های بزرگ رابه محیطی مناسب برای گردهمایی اعضای خانواده تبدیل کنید. ست مبل های مدولار از چندین قطعه مجزا تشکیل شده و هر کدام رنگی متفاوت دارند. به همین خاطر است که می توان آنها در هر دکوراسیونی با هر اندازه ای استفاده کرد.

بوفه یکی دیگر از وسایلی است که در بیشتر پذیرایی های منازل ایرانی حضور دارد،
فارغ از اینکه فضای خانه چقدر کوچک باشد این آیتم جز جدا نشدنی دکوراسیون ما ایرانی هاست.
این مورد از لحاظی به زیبایی دکوراسیون کمک می کند زیرا با نمایش گذاشتن ظروف کریستالی و لوکس درخشش خاصی به فضای پذیرایی اضافه می کنند اما اگر فضای کمی در اختیار دارید باید جای بوفه را با کنسول ساده یا چند عدد قفسه شناور مدرن و زیبا تعویض کنید. در شکل زیر دکوراسیون اتاق پذیرایی ایرانی همراه با ظروف کریستالی و همچنین همراه با کنسول های ساده و کاربردی آورده شده اند.

نکاتی در مورد هزینه: می توانید به دنبال راه هایی باشید که مقرون به صرفه تر رنگ نما به نظر برسند. برای مثال می توانید از پارچه هایی با مخملی که خواب دارد به عنوان جایگزین استفاده کنید. این کار علاوه بر این که می تواند نمایی لوکس و راحت به مبلمان شما ببخشد هزینه مناسبی نیز برایتان به همراه خواهد داشت.

در نشیمن این فضا، تک مبلی که تقریبا در امتداد راهروی ورودی قرار گرفته دید مناسبی به افرادی که وارد فضا می شوند نمی دهد و بهتر بود با زاویه ای قائم در نزدیکی کاناپه ی سه نفره قرار می گرفت. قسمت انتهایی نشیمن به قرار گیری میز نهار خوری اختصاص داده شده و این نوع چیدمان، ارتباطی مناسب میان آشپزخانه و فضای غذا خوری ایجاد کرده است.

امروز با عکس ها و ایده هایی برای طراحی دکوراسیون پذیرایی جدید همراه شما هستیم، اتاق پذیرایی و چیدمان آن برای همه ما مهم است. ایده ها و طرح ها جدید برای استفاده در اتاق پذیریی می تواند منزل ما را تبدیل به مکانی زیبا و دلفریب برای میهمانانمان نماید مخصوصا در خانه های ایرانی که اهمیت فراوانی برای میهمان نوازی قائل هستند. در ادامه با مشاهده تصاویر چند مدل دکوراسیون پذیرایی جدید و مدرن همراه ما باشید.

انتخاب مدل کوسن برای مبل همیشه یکی از جذاب ترین بخش های تزیینات داخلی است چرا که طرح ها بسیار متنوع و زیاد هستند که هر کدام زیبایی خاص خود را داشته و تاثیر خود را بروی دکوراسیون محیط می گذراند. اضافه کردن رنگ و بافت های شاد و جذاب به خانه کار چندان ساده ای نیست بعلاوه اینکه هزینه زیادی نیز در پی خواهد داشت. به هر صورتی که بخواهیم رنگ های جدید را به دکوراسیون خانه اضافه کنیم مثلا با استفاده از کاغذ دیواری یا نقاشی دستی دیوار توسط افراد حرفه ای و همچنین پهن کردن فرشی بزرگ و رنگارنگ بازهم هزینه تمام شده برای  رنگ نما چنین کاری اصلا قابل قیاس به اضافه کردن چند عدد کوسن شیک، فانتزی، مدرن و زیبا نخواهد بود.

ترکیب گل‌های پامچال زرد و رنگ طوسی در کاغذ دیواری تصویر فوق، هارمونی جذاب و لذت‌بخشی ساخته که در کنار اثاثیه چوبی، محیطی دنج مهیا کرده است. رنگ طوسی روشن برای شومینه انتخاب شده تا تعادل بیشتری را در محیط ایجاد کند.

همانطور که پیش از این در هزارویک بوم خوانده‌اید، شومینه از مهمترین نقاط تمرکز در اتاق به حساب می‌آید. دکور یک اتاق با رنگی خنثی همچون طوسی، می‌تواند جذابیت فضا را کم کند، اما استفاده هوشمندانه از رنگ زرد در چنین محیطی و انتخاب آن برای یک نقطه تمرکز قوی همچون شومینه، فضا را مدرن و جذاب جلوه می‌دهد. نتیجه اتاقی پر انرژی و به‌روز است که تعادل در آن به طرز هوشمندانه‌ای برقرار شده است.

هنگام بازسازی و تعمیر خانه به تنها چیزی که در دکور تمرکز می کنیم احساسمان است نه اصول دکوراسیون. به همین دلیل به آن چیزی که انتظارش را داشتیم نمی رسیم. در این جا بدونیم به چند نمونه از اشتباهاتی که در دکوراسیون پذیرایی رنگ نما مرتکب می شویم اشاره کرده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com