بازسازی ساختمان

اتاق کوچک در بازسازی آپارتمان

این رنگ های روشن با رنگ سفید ترکیب خوبی می سازند که به گزارش پرشین وی هم برای اتاق های کوچک و هم وسیع مناسب است چرا که فضا را بزرگتر و روشن تر نمایش می دهند.

تصاویر زیر ایده هایی زیبا و شیک از دکوراسیون اتاق نشیمن با ترکیب رنگ های پاستیلی است که به خصوص برای فصل بهار بسیار عالی خواهد بود.

استفاده از آثار هنری بزرگ در دکوراسیون نشیمن شما می تواند فضای شما را همانند یک گالری کرده که گران قیمت به نظر رسیده و به آن جلوه خاصی ببخشد.

در تصویری که مشاهده می کنید تابلوی بزرگی با نقوش طلایی وجود دارد که قفسه سفید رنگ را به شکل ویترینی زیبا جلوه می دهد. علاوه بر این در این فضا از لامپ بزرگ مشکی رنگی استفاده شده است که جلوه دیوار ها را بیشتر کرده است.

سعی کنید از یک جفت اکسسوری بزرگ برای نشیمن خود استفاده کنید، چیزی بازسازی آپارتمان  مثل مجسمه هایی چوبی و یا گلدانی بزرگ و زیبا. استفاده از چنین عناصری با سایز بزرگ می تواند فضای شما را تلطیف کرده و با شکوه تر جلوه دهد. همچنین استفاده از اکسسوری های مینیمال می تواند نقطه ای مرکزی ایجاد کرده و مبلمان شما را پوشش دهد.

در این تصویر مجسمه ای هنری با طرحی از گلی مینیمال را می بینید که بر روی میز جلوی مبلی و قفسه هایی بر روی دیوار قرار گرفته اند. این المان در مقابل رنگ قهوه ای دیوارها توانسته تبدیل به نقطه ای جالب توجه گردد.

در چیدمان مبلمان نشیمن بهتر است مبل را در مقابل دیوار اصلی و با کمی فاصله از دیوار قرار دهیم اما در فضا هایی که فاصله ی بین دو دیوار موازی و مقابل هم زیاد است می توان مبلمان را در بخش مرکزی نشیمن و به عنوان عنصری جدا کننده در دکوراسیون به کار برد. در این فضا از این تکنیک استفاده شده و بخش پشتی مبلمان به قرارگیری میز نهار خوری اختصاص یافته است.

اگر به فکر تغییر دکوراسیون و ایجاد تنوع در اتاق پذیرایی و نشیمن خود افتاده اید و به دنبال نمونه مدل های جدید و مدرن می گردید، تصاویر و عکس های موجود در این بخش را با دقت بیشتری نظاره کنید که ایده های نابی به شما خواهند داد و برای ست کردن و چیدمان بهتر دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی، کمک کننده و مثمر ثمر خواهند بود.

دکوراسیون ساده الزاما نباید کسل‌کننده و بی‌روح باشد. با کمک گرفتن از رنگ‌های زرد و طوسی در دکوراسیون  اتاق نشیمنی ساده، می‌توان به چنین محیط‌هایی نیز جذابیت دوچندان بخشید. استفاده از رنگ زرد روشن در دیوارها، لباسی جذاب بر تن بازسازی آپارتمان اتاق می‌پوشاند. به‌علاوه، کاناپه‌های ساده با روکشی از رنگ خاکستری، می‌توانند با کوسن‌های زرد جلوه چشمگیری به خود بگیرند.

استفاده از رنگ‌های خاکستری و زرد کمرنگ می‌تواند هارمونی‌ای آرامبخش و جذاب به محیط ببخشد. دیوارهایی با رنگ لیمویی و استفاده از مبل‌های راحتی با رنگ‌های روشن، فضایی دنج و راحت می‌سازد. فضا با کمک اثاثیه راحت و رنگ‌های روشن می‌تواند شخصیتی جذاب و پر از گرما برای فضای اتاق نشیمن ایجاد کند.

نصب تابلویی با تصاویر اسکی در بالای شومینه یکی از بهترین ایده ها برای یک دکور زمستانی است. استفاده از رنگ قرمز، نارنجی، سیاه و سفید در کفپوش و فرش اتاق نشیمن یکی دیگر از نقاط قوت این دکوراسیون زمستانی است. نصب دو عدد چوب اسکی به دیوار کنار کتابخانه و استفاده از پرده های ضخیم آبی رنگ کمک بیشتری به زمستانی کردن فضای اتاق نشیمن تان کرده است.

دکوراسیون پذیرایی ال شکل مانند هر طرح دیگری شرایط و سختی های مربوط به خودش را دارد. پذیرایی ال شکل یکی از مرسوم ترین پلان ها در خانه و آپارتمان های امروزی هست اما این دلیل نمی شود که چیدمان آنها مشابه به هم و آسان باشد. در بازسازی آپارتمان  این مطلب قصد دارم به معرفی روش هایی کارآمد برای طراحی و دایزاین پذیرایی ال شکل بپردازم تا ایده اولیه مناسبی برای دکوراسیون پذیرایی خانه خود پیدا کرده باشید.

زمانی که وسایل خود را در پذیرایی ال شکل می چینید احتمالا بعضی آیتم ها را به صورت شناور قرار می دهید. مثلا زمانی که مبلمان خود را به دیوار تکیه دادید، یک صندلی یا تکه کوچکتر مبلمان را وسط پذیرایی و روبروی مبلمان چسبیده به دیوار قرار می دهید. این کار به خودی خود کار مثبتی است و انجام آن توصیه می شود اما حتما در نظر داشته باشید که اطراف مبل و بطور کلی آیتم های شناور را خلوت بازسازی آپارتمان کنید تا رفت و آمد اطراف آنها به راحتی صورت بگیرد، در اینصورت جریان و پیوستگی دکوراسیون خانه بهم نمی خورد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com