بازسازی ساختمان

بازسازی آپارتمان برای دکوراسیون شیک

استفاده از اکسسوری هایی کوچک تر با موادی لوکس تر می تواند دکوراسیون ما را بازسازی آپارتمان زیباتر، فریبنده تر و با شکوه تر جلوه دهد. استفاده از سینی، شمعدانی و لوازمی از این دست از جنس طلا، مرمر، کریستال و آینه می تواند گزینه مناسبی به حساب آید. بهره گیری از چنین وسایل کوچک و نامحسوسی قطعا می تواند فضای شما را لوکس تر کرده و همانند جعبه ای از جواهرات به تصویر کشد. سعی کنید این وسایل پرتلالو را در قسمت های برجسته فضای خود مثل میز جلوی مبلی قرار دهید تا در زمان ورود به اتاق جلوه بیشتری از خود نشان دهند.

حتما شما هم هر از چند گاهی احساس می کنید دکوراسیون اتاق نشیمن نیاز به تغییر دارد اما وقتی متوجه می شویم که چه هزینه سنگینی بروی دستمان خواهد گذاشت ممکن است از ادامه کار منصرف شویم. بازهم در چنین شرایطی انتخاب چند مدل کوسن برای مبل آن هم در طرح های باکیفیت و لوکس، می تواند این کار را هنری ترین شکل برای ما انجام دهد. در این مطلب چند مدل زیبا از کوسن های مدرن، بازسازی آپارتمان کلاسیک، امروزی و فانتزی جمع آوری شده تا نیاز آن عده ای که بدنبال ایده های نو و جالب هستند تا حدودی پوشش داده شود. لطفا تا پایان همراه ما باشید.

نشیمن در فضای خانه، فضایی برای هم استراحت و همینطور سرگرمی افراد خانواده محسوب می شود پس دکوراسیون نشیمن در راحتی و ایجاد احساس خوب از کنار هم قرار گرفتن افراد خانواده در کنار عملکرد مناسب نقش بسیار مهمی دارد طراحی دکوراسیون در فضای نشیمن باید به گونه ای باشد تا کسالت و خستگی حاصل از فعالیت های روزانه را از بین برده و فضای مفرحی برای سرگرمی البته در کنار آرامش و جدا از بی نظمی و بهم ریختگی ایجاد کند.

استفاده از تصاویر هندسی در دیوارها، شکل چراغ‌ها، بافت فرش کف و حتی الگوهای کوسن‌ها می‌تواند جلوه‌ای مدرن به محیط ببخشد. این ترکیب‌ها در کنار استفاده از رنگ‌های خاکستری و زرد، فضای اتاق نشیمن را مدرن و جذاب می‌کند.

در انتخاب و نصب پرده ها نیز باید خیلی مراقب باشید. تا جایی که امکانش هست بازسازی آپارتمان ارتفاع پرده ها را بلند و پهنای آن را زیاد در نظر بگیرید تا سقف بلندتر و فضای اتاق بزرگ تر نشان داده شود. پرده باید از لوازم دیگر سالن ساده تر و روشن تر باشد.

یکی دیگر از تغییرات برای داشتن یک دکور زمستانی تغییر کفپوش و فرش است. برای صرف هزینه کمتر می توانید به جای تغییر کفپوش، فقط فرش اتاق نشیمن تان را عوض کنید. برای مثال می توانید از فرشی با ترکیب رنگیه رنگ های تابلویی که بالای شومینه نصب کرده این استفاده کنید. برای داشتن فضای زمستانی بیشتر جلوی مبلمان تان یک میز قهوه ای کوچک قرار دهید. روی مبلمان هم می توانید یک گلدان سوزنی همیشه سبز قرار دهید.

قبل از هر چیزی، ابتدا باید در مورد کارایی هر فضا تصمیم مشخصی بگیرید. به طور معمول اتاق غذاخوری یا همان میز ناهارخوری در قسمت کوچکتر هال پذیرایی L شکل، نزدیک آشپزخانه قرار می گیرد. اما باز هم باید تصمیم خود را براساس فعالیت هایی که خودتان انجام می دهید مشخص کنید. برای مثال اگر مهمانان زیادی به خانه شما می آیند و میز ناهارخوری بزرگی دارید رفتن به فضای کوچکتر پذیرایی کار اشتباهی بازسازی آپارتمان است. در این صورت باید برعکس عمل کرده و جای پذیرایی و غذاخوری را با هم عوض کنید.

اما اگر آشپزخانه بزرگی در اختیار دارید و ناهار و شام خود را در آن میل می کنید، دیگر نیازی به اتاق غذاخوری ندارید. در این صورت پلان و چیدمان پذیرایی ال شکل باید به صورت دیگری تغییر کند. در انتهای قسمت بلندتر پذیرایی L شکل، قرار دادن یک کتابخانه با قفسه های متعدد ایده جالبی است، کنار این کتابخانه هم می توانید میز و صندلی کوچکی برای نشستن بگذارید. در سوی دیگر همین قسمت، می توانید مبلمان پذیرایی را قرار بدهید که هر چه نزدیک شومینه باشند بهتر است. تلویزیون هم در قسمت انتهای هال قرار می گیرد و که در صورت نصب قفسه هایی شناور اطراف آن، جلوه زیباتری پیدا می کند.

امروزه اغلب مردم برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود به سبک های مدرن روی آورده اند ولی هنوز هم عده ای از افراد پیدا می شوند که طرفدار دکوراسیون های کلاسیک و سنتی باشند. در ادامه این مطلب طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی کلاسیک بازسازی آپارتمان را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این طرح های خاص و متفاوت مورد توجه تان قرار بگیرند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com